globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 300 2T vs. 450 4T
 
3.7.2014 v 01:41
Čau. Je levnější ostrý enduro 300 2T nebo 450 4T?
Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-

Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-

Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.

Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky

Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám

Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:36 | Nahoru | #1

chiro2 píše: Já koupil Husaberga za 50k a jedna mth mě vyšla na 2500k. Pojebal se a prodělek činil 25000. Co tu mladej řeší je neskutečný. Jak je to s tou opicí??? 4T vs 2T, vyjde to ročně na stejno!! Pokud zakladatel řeší peníze na provoz, nemůže chtít ostrou....



Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.

Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:48 | Nahoru | #2

heavyrun píše: Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.

Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..



Za prvé, nejsi na Fuckbuku. Za druhé, nevím kolik jsi najezdil, ale asi moc ne, takže pokud chceš rady, važ slova! A za třetí, jak již bylo zmíněno(ptáš se co je levnější) není to o benzínu a ani o tom, jestli 2T, nebo 4T! V tvé "sociální cenovce" je to o konkrétním kusu a s tím ti nikdo neporadí. Hawk....

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 12:55 | Nahoru | #3
heavyrun>

jdu do dvoutaktu, z toho důvodu že opravy jsou snadnější a zvládnu to sám



Ještě jedna věc. Mohu mít jako "mladý a neskušený" dotaz, v čem jsou opravy na 2T snadnější, než u 4T ? Rád bych se nechal poučit. Předem díky.

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

3.7.2014 v 13:07 | Nahoru | #4
heavyrun> Kdo jezdí na ostrým enduru/sm, tak se ti jen zasměje. Ne vysměje, ale jen pousměje nad tvoji naivitou, kterou si prošel vesměs každý, kdo to jezdí.
Náklady na provoz 2T/4T jsou podle zkušeností majitelů, který mají odjeto stovky mth +/- stejný, záleží na štěstí, jestli není servisák hňup, .... a hlavně na uživateli, jestli není dobytek.
Hodně štěstí s výběrem
Osobní názor, ostrýho soutěžáka si pro jízdu na silnici koupí jen ...... Slovo si dosaď sám

Naposledy editováno 03.07.2014 13:08:37

(reakce na) 300 2T vs. 450 4T

6.7.2014 v 14:01 | Nahoru | #5

heavyrun píše: Sorry, ale to co píšeš ty je neskutečný.
Já se tyvole ptám na PROVOZ (benzín a olej) u 2T a u 4T. Opravy neřeším, protože vím, že na to je lepší 2T.

Zase se tu ptám na počasí a dozvídám se, že zdraží vajíčka.....
Co jsem mohl zase mohl čekat..



Promiň, že reaguji. Ale kdo se ptá jako debil, dostane odpověď pro debila.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist