Počítal jsem provoz a při spotřebě 450 4T 5,5 litrů, výměně oleje každých 10mth a filtrů každých 20mth mi vyšlo, že provoz 100mth vyjde u 4T na 13 300,-
Při spotřebě tříkila ve dvoutaktu 8,5 litrů, litru oleje na 50 litrů benzínu a výměna oleje v převodovce po 100mth mě vyšlo 100mth u 2T na 13 500,-
Servis u dvoutaktu je samozřejmě levnější a navíc si všechno zvládnu dělat sám.
Chtěl bych se zeptat jestli tu není někdo s třístovkou, jestli to vážně při ježdění po cestě žere 8,5 litrů
Díky
Edit: Myslím JEN provoz. Údržbou vyjde líp 2T. Spotřebu řeším jen na cestě. Kámoš má EXC-F 450 a vím, že mu to vážně při ostré jízdě na cestě žere 5L. Ale nikoho kdo jezdí s tříkilem na cestě neznám
Naposledy editováno 03.07.2014 11:50:35
2 reakcí na tento příspěvek 300 2T vs. 450 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T vs. 450 4T
banzai píše: Kup si dvoutakt na cestování, kochačku je to jak děláné- trochu větší spotřeba, ale to uneseš když neřešíš servis. Shrnu to -jseš další moula který neví co to obnáší a honíš si triko u kompu.Zkušenosti na nule a poradit si nenecháš- kup si co chceš a neotravuj.
Samozřejmě že řeším servis, ale vzhledem k tomu, že vím, že je u 2T levnější, ho neřeším teď a tady. Tady jsem se chtěl jen slušně zeptat na spotřebu třístovky ve dvoutaktu.....
Moc dobře vím co to obnáší. Mám najeto 34 000km. Přijde ti to málo na můj věk?
Chci 450 4T, nebo 300 2T. Chtěl bych radu co z těchto dvou.... Rada ať jsi koupím streeta je fakt od věci