globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klempíři a kovotepci sem.
15.1.2014 v 12:39
Ahoj,a mám prosbu na potencionální výrobce nebo zdatné řemeslníky. Hledám někoho, kdo byl byl schopen vyrobit takové ukončení(viz. foto) Al lišt. Jedná se o trojúhelníkový profil, šířka je 10mm, výška 8mm, tloušťka plechu bude cca 0,5mm.










1 reakcí na tento příspěvek Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 14:53 | Nahoru | #1
S výrobou ti nepomůžu. Ale zeptám se tě, z čeho ty lišty jsou a jakej je důvod výroby nových.

Proč se ptám? Příjde mě to jako lišty z kila, myslím že bych je měl mít doma i s kompletní střechou, tak kdybys měl zájem...

EDIT: Jinak co se týče té výroby, bez lisu s přesnýma formama se asi neobejdeš pokud chceš aby to vypadalo k světu

Naposledy editováno 15.01.2014 15:01:53

(reakce na) Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 15:57 | Nahoru | #2
fatik> No je to na kapotu Nanuka (policejní Jawa 350) Bylo to jak na přední kapotě tak na kufrech jako ozdoba. Mám větší kusy lišt a potřebuju je zkrátit a na jednom konci takhle zakulatit.Je to hliník.

1 reakcí na tento příspěvek Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 17:15 | Nahoru | #3
Zdar,nevím,třeba by to někdo dokázal udělat ale jen mě tak napadlo pokud je chceš zkrátit a zachovat ty zakulacený konce nešlo by vyříznout kus z půlky abys dostal dýlku co potřebuješ,tím ti ty konce zústanou a ten spoj pak zakamuflovat.

1 reakcí na tento příspěvek Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 17:25 | Nahoru | #4
Řekl bych,že toto je lisované jako jeden kus ve formě.Jinak jak na to tak koukám,je to úplně stejná lišta jako na kraji střechy u Škody 105,120 125 a 130.

Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 17:31 | Nahoru | #5
Tak v tom případě bych to asi vyřešil tak jak píše Karel33, vyříznout materiál z prostředku. Pak nechat někde svařit střídavým TIGem a zabrousit. Rozhodně to bude snazší a levnější než vyrábět ty kulatý konce.

(reakce na) Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 17:49 | Nahoru | #6

Karel33 píše: Zdar,nevím,třeba by to někdo dokázal udělat ale jen mě tak napadlo pokud je chceš zkrátit a zachovat ty zakulacený konce nešlo by vyříznout kus z půlky abys dostal dýlku co potřebuješ,tím ti ty konce zústanou a ten spoj pak zakamuflovat.


Jj, už mě to napadlo. Asi mě nic jiného nezbyde. Jen se bojím, že tak tenký materiál nesvařím. Jo a ještě to půjde mírně do oblouku -kopírovat kapotáž. Ale je to malý rádius, takže to půjde napružit bez nějakého znásilňování.Ovšem by byl možná zádrhel zrovna v tom svaru.
e.:písmeno

Naposledy editováno 15.01.2014 17:50:12

(reakce na) Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 17:51 | Nahoru | #7

Vítězslav_Máří píše: Řekl bych,že toto je lisované jako jeden kus ve formě.Jinak jak na to tak koukám,je to úplně stejná lišta jako na kraji střechy u Škody 105,120 125 a 130.

Myslím, že ty lišty na škodách jsou silnější a možná železné, potažené plastem?

Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 18:10 | Nahoru | #8

Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 18:22 | Nahoru | #9
Ze škodovky ty lišty mám doma, sou ocelové a pochromované, takže žádný hliník.

Klempíři a kovotepci sem.

15.1.2014 v 19:42 | Nahoru | #10
řada 105 a výš je má určitě plechový, ale 100/110 je má myslím hliníkový, ale ruku do ohně bych za to nedal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116373 Včera v 16:41 pech.
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist