bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: na fichtlu přes rakousko
čau borci, s tátou jsme si vymysleli cestu do itálie na fichtlu a na 350 kyvně, chci se zeptat jak to je s přejetím rakouska/hranic protože jsem slyšel že jsou na tu ekologii fest háklivý tak se chci zeptat jestli nikdo nemáte zkušenost nebo nevíte jak to je díky předem

na fichtlu přes rakousko

15.1.2024 v 23:18 | Nahoru | #1
Do Itálie kam? Protože ve velkých městech tam mají eko zóny a např. Bologni je teď nově plošně 30 km/h a chystají se na tom namastit si kapsy. Tak jestli by nebylo lepší to s fotrem vymyslet líp a jet tam na motorkách, než dělat tam ostudu.

na fichtlu přes rakousko

15.1.2024 v 23:20 | Nahoru | #2
Pro pekáče se doporučuje Polsko. Lautr rovina, furt jedeš 60 km/h, ...

2 reakcí na tento příspěvek na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 05:14 | Nahoru | #3
Zdar, no já nevím, ale z ty kombinace budete nešťastní, ať pojedete kamkoli. Fichtl pojede na plný kule, kejva na volnoběh a nasraní budete za chvilku oba. A mysleli jste na to, že budete muset vést skoro celýho fichtla s sebou na díly? Tomu nápadu se říká čirej sadomasochismus. Sorry jako.

(reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 06:29 | Nahoru | #4
rg250> souhlasím tady s kolegou předemnou...
Ale hlavně ať Vám s toho neteče olej...

na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 06:32 | Nahoru | #5
Normalne sedni a jed. Spousta decek tam lita na 2t 50ccm komarech.

Naposledy editováno 16.01.2024 06:34:19

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 06:59 | Nahoru | #6
rg250> fichtl je upravenej 350 má naloženýho páva takže to tak hrozný nebude

(reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 07:18 | Nahoru | #7
Matmote123> Bude to opruz. Jako příklad ti dám cestování naší bandy. Všechno hranaté Čezety. 2x175, 1x250 a 1x350. Po rovině ještě ok, ale bráchova 487 netahá do kopce tak jako kámošova 477, moje 485 do kopce jede dobře a 472, tam není problém. Takže tam nejsou tak velké výkonové rozdíly, ale vždy se musíme podvolit tomu, komu to jede nejhůře. Čili ty budeš drtit fichtla a táta pojedu na zívačku s kejvačkou.

na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 10:45 | Nahoru | #8
Baví mě ty odpovědi k tematu
Legislativně netušim. Nikdy mě nenapadlo to řešit, tak neporadim.
V září A, SLO, I, na 350. Na fichtlu jsem v německy taky byl..
Jedu kam potřebuju, sleduju značky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 12:27 | Nahoru | #9
Matmote123> No, dle mých zkušeností čím větší výkonová úprava, tím kratší životnost. Při střídání jízdních režimů dejme tomu že vydrží o něco déle, ale i tak je to dálka a při jízdě stylem furt plnej, aby jste někam dojeli to stejně nevidím. A když budete chtít něco vidět, kolik dáte denni nájezd? 200 km?250? Budeš mít prdel do čtverce z toho sedla a jízdy plný zuby. Ale tak kazdej máme různý limity hranice sebepoškozování. Když tě to láká tak jděte do toho.

(reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 12:30 | Nahoru | #10
Matmote123> Ale k věci. Sledujte značky, Rakušáci mají na některý silnice a dediny zákaz vjezdu motorek o víkendu a zvukové limity, tak sledujte a budete v pohodě. O jiných potížích nevím a co je v Itálii taky ne.

1 reakcí na tento příspěvek na fichtlu přes rakousko

Skvělá odpověď, děkuji! 16.1.2024 v 15:01 | Nahoru | #11
Z ekologie bych taky měl trochu obavy. Gréééta vleze všude..... Ale aktuální situaci neznám.
Jen snad technická poznámka:
Mysli na to, že dvoutakty - zvláště maloobsahové - jsou dost citlivé na nadmořskou výšku. Pokud máte v plánu průsmyky nad cca 2000 m.n.m. není vyloučeno, že to budeš tlačit pěšky. To myslím doslova. Na Hondě NSR 125 jsem Glockener vyjel s obtížemi na jedničku a musel jsem spojkovat (a to jsem tehdy vážil jen 65 kg)

Plus bacha ve větších výškách na tryskování.

Naposledy editováno 16.01.2024 15:03:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 15:07 | Nahoru | #12

rg250 píše: Matmote123> No, dle mých zkušeností čím větší výkonová úprava, tím kratší životnost. Při střídání jízdních režimů dejme tomu že vydrží o něco déle, ale i tak je to dálka a při jízdě stylem furt plnej, aby jste někam dojeli to stejně nevidím. A když budete chtít něco vidět, kolik dáte denni nájezd? 200 km?250? Budeš mít prdel do čtverce z toho sedla a jízdy plný zuby. Ale tak kazdej máme různý limity hranice sebepoškozování. Když tě to láká tak jděte do toho.



200 km. dá pincek bez problému a vůbec ho nemusí hnát na plný plyn. Vždyť stačí jet 40 km/h a má to za 5 hodin.

(reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 15:20 | Nahoru | #13
FJRPEPA> Pravdu díš. Jen bych trochu poopravil ten tvůj časový údaj. Ačkoli tomu spousta lidí nevěří, tak když pocitově jezdíš svižně po okreskách a každou chvíli tam máš přes 100 km/h, tak průměr bývá kolem 50 km/h.
Třeba dakšny (125 SSP) v Hořicích dosahují v závodě průměru jen něco přes 100 km/h, Supertwiny mezi 120 - 130 km/h a podobně.
Takže na pinckoi bych to v reálu viděl spíš na 10 hodin

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 15:42 | Nahoru | #14
FJRPEPA> Zdar, to sice možná dá, ale furt to bude vopruz. jeden dobře teda, 40 na půl plynu a druhej 40 na volnobeh a 3/4. A do kopců z toho bude odrážedlo nebo to bude tlačit. A to mi v tyhle motokombinaci fichtl/350 nikdo nevymluví.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 19:17 | Nahoru | #15
rg250> Mít v názvu ostrej dvoutakt, a nevěřit supersportu zo slovenska Proč se rovnou autora nezeptáte na úpravy ?
Víte na čem jel Roman Mahdal mimo jiné afrikou ?
Osobně jsem dal 500km pod 10hodin. ("lehce"upravenej pionýr a Transpublik 2014)
Ale já zase píšu mimo téma

(reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 20:22 | Nahoru | #16
Frantas> Zdar, gratulace k výkonu 10 h v kuse na fichtlovi, klobouk dolů, ale počítám, že oni jedou na dovolenou a budou se chtít i někde podívat, a nepojedou závody nebo stíhací jízdu. Takže jejich denní výkon bude asi někde jinde.
Ale jinak taky mimo téma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 21:00 | Nahoru | #17
Frantas> Nemělo to tenkrát víc, než těch 500? Tvl, že tys to tam tehdá zadřel?!

(reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 21:09 | Nahoru | #18
Kohlstein> Pomatuju 530km. Dojel jsem tam, i zpět. A pak rozhodně dost ještě potom.

Ale 2011 to mělo nějak nesmyslně KM (ofiko snad 700. Já to zkrátil asi na 600) To se mi to kouslo kdesi mezi vysočinou a moravou. Pak to jelo bídně. Doma jsem pak jen dal novej píst a kroužky a najezdilo to 10k.

E: V deníku mám lecos. Klidně listujte a nešpiňme to tady..

Naposledy editováno 16.01.2024 21:21:51

(reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 21:15 | Nahoru | #19
rg250> s tim že 350 bude mít naloženýho páva a je spřevodovaná do síly tak jí fichtl stíhá bez problému a navíc se jedeme projet nejedeme závod

(reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 21:17 | Nahoru | #20
docent> výšky beru v potaz beru si extra trisky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 21:20 | Nahoru | #21
rg250> denně dáváme oba bez větších potíží 250 a ůpravy nejsou nějak extrémní a vydržet by měli pokud ne beru si extra zajetej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko

16.1.2024 v 21:25 | Nahoru | #22
Matmote123> Na motor se vyxer. To je hodně váhy. Kliku v cajku (udělanou člověkem a s CKR ojkou) a jeď. Jen kroužek, nebo pro úplnou jistotu píst sebou

Jen pro prdel, todle je moje cestovní úprava. Zatim mám asi 4500km. Jsem zvědavej co to najede..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko

17.1.2024 v 19:09 | Nahoru | #23
Frantas> ty kráso jestli tohle je podle tebe cestovní tak bych chtěl vidět závodní

Naposledy editováno 17.01.2024 19:10:14

(reakce na) na fichtlu přes rakousko

17.1.2024 v 19:44 | Nahoru | #24
Matmote123> Je to jen dvoukanál, "tupej" . S 21mm DO. a vejfukem. Ale 70ccm (Ondra Sekáč) Ostrej by jel 120 plus (David Kubíska takovej prodával)

Nakousl jsem Romana Mahdala a jeho cestu do Afriky. Nechci šířit bludy, tedy si každej detaily vyhledá.

Ale todle tahne taky 70-ka. 5-ti kvalt Kolik čeho vezl psát nebudu. Dle mě nesmysl.
(Zdroj: Piokit)

Jen jsem tim chtěl naznačit, že ta 350 kejva s pávem. By taky nemusela stačit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 2 Včera v 22:38 Hanz647
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116076 Včera v 22:10 kehaj
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto


TOPlist