globalmoto_kveten





Téma: Vánoční výběr auta
 
23.12.2013 v 18:43
Hola hej, předem přeju všem hezký vánoce a šťastný vstup do nového roku
Teď k mému dotazu, vybírám auto a z mých požadavků (odolný, úsporný motor, prostor pro cetující a kombík) mi vychází jako jediný VW Passat B5 (B5,5). Chci 1,9tdi, ale zde nastává můj problém.
B5 měly ještě dobré motory 66/81kw, ale zase je to už starší vozidlo a je jich tuze málo na inzerci, kdo ho má v dobrém stavu ho většinou neprodává. Dnes jsem byl na jedné 81kw a byla to rachotina.
Vše novější má už ale PD, kde by se mi líbila verze 96kw. Mám však strach ze vstřikovačů, je to přeci jen pálka (10-15k/ks). Tady ale píšou něco o repasi, a to už nevychází na takovej ranec.
Uvítám jakékoliv rady proč který motor ano a který ne popř.pokud někdo ví o této repasi PD vstřikovačů, v čemž vidím jedinou nevýhodu tohoto motoru, i když poměrně velkou. Investice asi do 80tis. Díky
Edit: nadále se řeší otázka 66/81kw vs. 1.8T


Naposledy editováno 24.12.2013 11:12:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 12:37 | Nahoru | #151

Dolph-cz píše: tak otevři prdel a sypej.

já dělám auta už cca 20let,mám velkoodběratelské slevy a za 4000kč repasované turbo neseženu.



To že děláš auta 20let ti bohužel v dnešní době v tomto nepomůže. Naopak spíše ublíží.

Velkoodběratelské ceny jsou dneska u autodílů v prd*li. Prakticky i když ti dá velkoobchod 50% slevu z jejich MC cen, tak to koupíš v maloobchodě levněji. (ne všechno)

Třeba nové originální turbo na 81kw jsem naposledy kupoval za cca 12tis. Repas, kde se vymění celý nový originální střed a záruka 24 měsíců, jako na nové, mě stálá cca 6tis. Je to výměným způsobem. Ale platil jsem za repas i něco přes 2tis Kč, ale to se repasuje přímo to turbo a musí se čekat. To se vyplatí, pokuď je turbo ještě v ucházející kondici a nevadí čekací doba.

dva_hrnce píše: Hm, mám teď filcku na LPG, plyn jsem tam dával novej, je to jednoduchý a přesto - jak píšeš, furt nějakej problém.
Už bych to nechtěl, to fakt ten trabant zlatej, tohle je teprve peklo



Firma, která namontovala plyn do felicie a pořád je nějaký problém, by potřebovala nakopat do ..... Pokuď tam máš podtlak, tak ten musí chodit úplně bezchybně. Pokuď máš stále problémy, doporučuji navštívit jíný servis.
Můžeš napsat jaký problémy jsi tam měl ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 12:41 | Nahoru | #152
Dolph-cz> Proč úlet, když bych měl zachovalej, třeba benzínovej kus. Je to auto jako každý jiný a problém je jen přední náprava, a to v tom nejsi za pade...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 12:46 | Nahoru | #153

AndělČK píše: Firma, která namontovala plyn do felicie a pořád je nějaký problém, by potřebovala nakopat do ..... Pokuď tam máš podtlak, tak ten musí chodit úplně bezchybně. Pokuď máš stále problémy, doporučuji navštívit jíný servis.
Můžeš napsat jaký problémy jsi tam měl ???



Byl jsem u týpka asi 6 měsíců po montáži, řek jsem mu problémy, ten to dal na diagnostiku a řek že to funguje jak má..
Tak už se mi tam podruhý ani moc nechce a zkusim zajet jinam asi

Je to 1.3 MPI, takže podtlak.

1) i u zahřátého motoru, když nastartuju na benzín, roztáhnu jedničku na 3tis.ot, zařadim za dva - mezitim dojde k přepnutí poklesem otáček - přidám plyn a dusí se to, musim přidat jen malinko a čekat až "se to chytne" - poznám tak, že se motor jakoby nadechne a začne táhnout, jinak se to prostě udusí.

2) Jedu na jakýkoli kvalt, cca 3000 - 4000 ot., 3/4 plynu a dochází docela často k poklesu výkonu - něco jako když u Jawy dojde benzín a přepneš na rezervu, prostě to na 2 vteřiny přestane táhnout a pak se zas nadechne - supr při předjíždění

3) občas při vyřazení na N zdechne, prostě neudrží volnoběh.

4) Stojím na křižovatce na červený, motor jde na volnoběh v pohodě, padne zelená, zařadim kvalt, přidám plyn abych se rozjel a začne se dusit..

Prostě to vpodstatě nefunguje normálně v žádném režimu a za žádné situace.

Na benzím se to auto chová normálně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 12:47 | Nahoru | #154

ptaak píše: Dolph-cz> Proč úlet, když bych měl zachovalej, třeba benzínovej kus. Je to auto jako každý jiný a problém je jen přední náprava, a to v tom nejsi za pade...



a který kus je zachovalý...?

passat byla prakticky nejvyšší třída,kupoval se především do firem a tam ty auta prostě jezdí.

a je bláhové chtít u více než 10let starého auta aby mělo najeto 250 tis.km.
podívej se do inzerce,kolik mají najeto 2-3 toky staré passaty a uděláš si obrázek...

nemusí to být vždy katastrofa,ale myslím,že je tak nějak rozumnější počítat s tou horší možností..

(reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 12:48 | Nahoru | #155

dva_hrnce píše: Byl jsem u týpka asi 6 měsíců po montáži, řek jsem mu problémy, ten to dal na diagnostiku a řek že to funguje jak má..
Tak už se mi tam podruhý ani moc nechce a zkusim zajet jinam asi

Je to 1.3 MPI, takže podtlak.

1) i u zahřátého motoru, když nastartuju na benzín, roztáhnu jedničku na 3tis.ot, zařadim za dva - mezitim dojde k přepnutí poklesem otáček - přidám plyn a dusí se to, musim přidat jen malinko a čekat až "se to chytne" - poznám tak, že se motor jakoby nadechne a začne táhnout, jinak se to prostě udusí.

2) Jedu na jakýkoli kvalt, cca 3000 - 4000 ot., 3/4 plynu a dochází docela často k poklesu výkonu - něco jako když u Jawy dojde benzín a přepneš na rezervu, prostě to na 2 vteřiny přestane táhnout a pak se zas nadechne - supr při předjíždění

3) občas při vyřazení na N zdechne, prostě neudrží volnoběh.

4) Stojím na křižovatce na červený, motor jde na volnoběh v pohodě, padne zelená, zařadim kvalt, přidám plyn abych se rozjel a začne se dusit..

Prostě to vpodstatě nefunguje normálně v žádném režimu a za žádné situace.

Na benzím se to auto chová normálně.



klasika.
ale hezky popsáno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 13:45 | Nahoru | #156

dva_hrnce píše: Byl jsem u týpka asi 6 měsíců po montáži, řek jsem mu problémy, ten to dal na diagnostiku a řek že to funguje jak má..
Tak už se mi tam podruhý ani moc nechce a zkusim zajet jinam asi

Je to 1.3 MPI, takže podtlak.

1) i u zahřátého motoru, když nastartuju na benzín, roztáhnu jedničku na 3tis.ot, zařadim za dva - mezitim dojde k přepnutí poklesem otáček - přidám plyn a dusí se to, musim přidat jen malinko a čekat až "se to chytne" - poznám tak, že se motor jakoby nadechne a začne táhnout, jinak se to prostě udusí.

2) Jedu na jakýkoli kvalt, cca 3000 - 4000 ot., 3/4 plynu a dochází docela často k poklesu výkonu - něco jako když u Jawy dojde benzín a přepneš na rezervu, prostě to na 2 vteřiny přestane táhnout a pak se zas nadechne - supr při předjíždění

3) občas při vyřazení na N zdechne, prostě neudrží volnoběh.

4) Stojím na křižovatce na červený, motor jde na volnoběh v pohodě, padne zelená, zařadim kvalt, přidám plyn abych se rozjel a začne se dusit..

Prostě to vpodstatě nefunguje normálně v žádném režimu a za žádné situace.

Na benzím se to auto chová normálně.



1. V řídící jednotce plynu se u většiny nastavuje zpoždění při přepnutí na plyn. Od výroby to bývá třeba 1s. To znamená, že 1s ti nevstřikuje ani benzín ani není nasáván plyn. To je ale nesmyslná hodnota. Je třeba jí snížit.Je to tam z důvodu ohrany před "přehlcením", ale u mpi to nemá prakticky smysl.

Pokuď nebyla při montáži udělána závažná chyba, tak vše ostatní je špatně nastavený systém. Ono totiž nastavit řízený podtlak je složitější, než nastavit vstřikování. Když se to nastaví dobře, tak to na plyn jezdí lépe jak na benzín a do 8l LPG.

Co tam máš za reduktor a ecu plynu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 13:55 | Nahoru | #157
AndělČK> Ecu je Bingo M5 a na reduktoru Tomosetto Achille - tak možná tam je achylova pata

Nevim no, po novém roce tam zajedu ještě jednou a budu ho otravovat at s tim něco provede..

Spotřebu mám lehce pod 10, ale já to moc nešetřim, když se hlídám, tak se dostanu lehce pod 9, ale pod 8.5 ani prd, to bych musel jezdit na pětku 60 nebo nevim..

ed: a nemůže být blbě nastavený tlak trasy?
kdyby to po přepnutí nefungovalo vteřinu, tak to neřešim, ale někdy je to fakt boj, kolikrát musim i vymáčknout spojku a pumpovat plyn.pedálem aby se motor roztočil a pak už je to o.k. ..

Naposledy editováno 24.12.2013 13:57:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 14:12 | Nahoru | #158

dva_hrnce píše: AndělČK> Ecu je Bingo M5 a na reduktoru Tomosetto Achille - tak možná tam je achylova pata

Nevim no, po novém roce tam zajedu ještě jednou a budu ho otravovat at s tim něco provede..

Spotřebu mám lehce pod 10, ale já to moc nešetřim, když se hlídám, tak se dostanu lehce pod 9, ale pod 8.5 ani prd, to bych musel jezdit na pětku 60 nebo nevim..

ed: a nemůže být blbě nastavený tlak trasy?
kdyby to po přepnutí nefungovalo vteřinu, tak to neřešim, ale někdy je to fakt boj, kolikrát musim i vymáčknout spojku a pumpovat plyn.pedálem aby se motor roztočil a pak už je to o.k. ..



Bingo M mám a dokážu nastavit úplně bezproblémů. Kdyby jsi bydlel blíže, tak ti to nastavím.

Já bych tam vůbec k němu už nejezdil. Zajel bych rovnou někam jinam.

Pokuď si chceš trochu hrát, tak ti mohu poradit, jak si to sladit sám.

edit: Máš NB se sériovým portem?

Naposledy editováno 24.12.2013 14:14:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 14:17 | Nahoru | #159
AndělČK> nj, Krumlov je trošku z ruky

NB s portem by neměl být problém..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 14:24 | Nahoru | #160

Dolph-cz píše: a který kus je zachovalý...?

passat byla prakticky nejvyšší třída,kupoval se především do firem a tam ty auta prostě jezdí.

a je bláhové chtít u více než 10let starého auta aby mělo najeto 250 tis.km.
podívej se do inzerce,kolik mají najeto 2-3 toky staré passaty a uděláš si obrázek...

nemusí to být vždy katastrofa,ale myslím,že je tak nějak rozumnější počítat s tou horší možností..

Právě ten jeden z tisíce. 2-3 roky staré passaty mají nafty a jezdí 50+tis.ročně, ale i tu B5 si mohl koupit někdo na normální ježdění, vůbec benzínovou, když projedeš inzerce, není zas takovej problém najít po prvním majiteli stále.

(reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 14:35 | Nahoru | #161

ptaak píše: Právě ten jeden z tisíce. 2-3 roky staré passaty mají nafty a jezdí 50+tis.ročně, ale i tu B5 si mohl koupit někdo na normální ježdění, vůbec benzínovou, když projedeš inzerce, není zas takovej problém najít po prvním majiteli stále.



passat byl vždy passat,vždycky to bylo luxusní a drahé auto,které si do rodiny a na ježdění do práce mohl dovolit málokdo.

B5 po prvním majiteli?finty překupníčků,zjistíš,že po prvním majiteli-ale v ČR a podobné hajzloviny.

já tě od toho nechci odrazovat,pouze tě upozorňuju na možné drahé komplikace....,kupovat starou ojetou vlajkovou loď je prostě past.kdyby si chtěl golfa-nemám s tím problém... a čtverkový golfík v kombiku-taky fajn autko.

1 reakcí na tento příspěvek Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 14:35 | Nahoru | #162
Dolph: co ti na plynu tak vadi? Koukám ted po dalším aute, chtěl bych tam LPG... Z lidi co maj se stejným motorem LPG si to chválí... Samo vsechno drahy systémy vstřikování a poradne nastavené...

1 reakcí na tento příspěvek Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 14:41 | Nahoru | #163
Dolph: ja si zas myslim ze prémiovky jdou koupit lip nez golfy apod nákupní tašky, zaprve auto za dva míče je postaveny jinak, 4litrovej motor asi najede vic nez 1.9, majitele moc neřeší peníze, tzn dobrej servis, on to ani ve stodole nikdo moc servisovat neumi a kdyžtak je to na tom vidět. A za třetí málokdo si koupi auto co žere 15 a náprava stoji taky 15 - tzn i poměrně pekny auto kde koupit za pul darma.

Ale třeba se to tak zda jen me, tim lip :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:00 | Nahoru | #164

assassin píše: Dolph: co ti na plynu tak vadi? Koukám ted po dalším aute, chtěl bych tam LPG... Z lidi co maj se stejným motorem LPG si to chválí... Samo vsechno drahy systémy vstřikování a poradne nastavené...



někdy se to fakt hodně komplikuje.těch příkladů je celá řada,pokusím ti pár napsat-všechno moje osobní zkušensti,nebo zkušenost z aut co jsem osobně opravoval.

tak od těch nejednoduších
-praskla membrána ve splynovači co odděluje vodu-vytekla voda,motor se uvařil,do 14 dnů fouklo těsnění pod hlavou....motor 2,8 V6,oprava moc peněz
-přicpal se jeden vstřikovač plynu-chudá směs,podpálilo to ventil-stejný motor 2,8 V6,taky slušný balík
-teď jsem si vzpoměl-to jsem dělal asi před měsícem-citroen C5, 3.0 V po 1500km od montáže plynu praskl píst.starší motor stál 30000kč+ výměna(a levné to nebylo) plynař samozřejmě za nic nemůže-auto je staré 8 let a najeto 150tis. prostě náhoda(zákazník se děsí,jestli se to bude opakovat zase)+ jako perlička po výměně motoru začala automatická převodovka padat do nouzáku-v autorizáku mu nakonec řekli,že se to výměně motoru občas stane a nikdo neví co s tím a proč...,zákazník je na mašli..
-potom tady máme běžné komplikace ve smyslu-namontuješ plyn,odejde lambda,vyměníš,za půl roku zase....a pořád dokola.
-začnou odcházet svíčky,najedeš 5000km a auto cuká,vyměníš svíčky a zase chvíli klid.po čase lehnou i kabely a ty už stojí balík a to řešíš pořád dokola.
-někdy auto zblbne úplně,řídící jednotka motoru neustále upravuje adaptační hodnoty podle toho,jak to jede na plyn,řídící jednotka plynu si zase pořád upravuje ty svoje,pak se to navzájem dojebe tak,že to není chopné jet na benzín...
-pak je tady lidský faktor-namontovat plyn a napojit ho do svazku kde cucá signály z různých čidel co jsou na motoru-není úplná sranda a jak to dělá jelito,které tam udělá nekvalitní spoje a ještě do toho zateče-to už pak nedá dohromady nikdo...
-a je toho mnohem víc...

-a k tomu si přičti i to,že i obyčejný motor bez plynu dokáže někdy pěkně potrápit a dělat neskutečné psí kusy.

a všechny tyhle možnosti můžeš mezi sebou libovolně kombinovat

možná mám tak špatné zkušenosti,protože za mnou jezdí hlavně lidi,co s tím mají problémy-ti spokojení logicky moc ne,ale věř mi,že někdy jsou fakt hodně nešťastní a rádi by vrátili a čas a LPG se obloukem vyhli..

Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:03 | Nahoru | #165
Chci místo vzadu a koupim golfa? V čem si pomůžu?

Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:04 | Nahoru | #166
A takhle závady vyjmenuješ i u starýho tdi, stejně jako naopak jednoduchej benzín v dobrým stavu může šlapat i na plyn

(reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:05 | Nahoru | #167
Dolph-cz> koukám že s filckou řeším vpodstatě mikroproblémy

(reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:06 | Nahoru | #168

assassin píše: Dolph: ja si zas myslim ze prémiovky jdou koupit lip nez golfy apod nákupní tašky, zaprve auto za dva míče je postaveny jinak, 4litrovej motor asi najede vic nez 1.9, majitele moc neřeší peníze, tzn dobrej servis, on to ani ve stodole nikdo moc servisovat neumi a kdyžtak je to na tom vidět. A za třetí málokdo si koupi auto co žere 15 a náprava stoji taky 15 - tzn i poměrně pekny auto kde koupit za pul darma.

Ale třeba se to tak zda jen me, tim lip :)



jo,máš pravdu ALE:
i ten čtyřlitr má svou životnost a nekonečno to není-navíc obecně motor není nutně ten největší problém,4litrový benzín,pokud tam někdo nenasere plyn je fakt téměř nesmrtelný,ale auto není jen motor.
a tím servisem máš taky pravdu,ale problém je,že firmy se toho auta po pár letech střepou a pak to huntuje šetřílek,co otáčí každou korunu,nakupuje čínské součástky a repasy a dělá mu to franta ve stodole.... a po takovém se ty auta většinou kupujou-snad žádná firma si nebude držet 10let starého passata..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:08 | Nahoru | #169

dva_hrnce píše: Byl jsem u týpka asi 6 měsíců po montáži, řek jsem mu problémy, ten to dal na diagnostiku a řek že to funguje jak má..
Tak už se mi tam podruhý ani moc nechce a zkusim zajet jinam asi

Je to 1.3 MPI, takže podtlak.

1) i u zahřátého motoru, když nastartuju na benzín, roztáhnu jedničku na 3tis.ot, zařadim za dva - mezitim dojde k přepnutí poklesem otáček - přidám plyn a dusí se to, musim přidat jen malinko a čekat až "se to chytne" - poznám tak, že se motor jakoby nadechne a začne táhnout, jinak se to prostě udusí.

2) Jedu na jakýkoli kvalt, cca 3000 - 4000 ot., 3/4 plynu a dochází docela často k poklesu výkonu - něco jako když u Jawy dojde benzín a přepneš na rezervu, prostě to na 2 vteřiny přestane táhnout a pak se zas nadechne - supr při předjíždění

3) občas při vyřazení na N zdechne, prostě neudrží volnoběh.

4) Stojím na křižovatce na červený, motor jde na volnoběh v pohodě, padne zelená, zařadim kvalt, přidám plyn abych se rozjel a začne se dusit..

Prostě to vpodstatě nefunguje normálně v žádném režimu a za žádné situace.

Na benzím se to auto chová normálně.



tak takhle se mě taky moje felda na plyn chovala taky, měl jsem jen jednobodové vstřikování, záleží, jaký tam máš systém, co vím, tak byli tři: německý(prý nejlepší), italský a český, já měl německý a taky blbnul, navíc jsme co dva roky musel měnit kabely od rozvaděče, teď mám delší dobu oktávu v dieslu, byl jsem pro ní v Německu, v supr stavu, teď má motor najeto necelých 250 tis (není stočená, ověřeno v Německu) a motor šlape jak hodinky, dlouhodobá spotřeba je 5,4l

edit: písmenka

Naposledy editováno 24.12.2013 15:09:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:16 | Nahoru | #170

Dolph-cz píše: a je bláhové chtít u více než 10let starého auta aby mělo najeto 250 tis.km.
podívej se do inzerce,kolik mají najeto 2-3 toky staré passaty a uděláš si obrázek...



Já mám auto z roku 94 a najeto 211 tis. Ze svýho okolí neznám prakticky nikoho, kdo by dal mimopracovních víc jak 20 tis ročně, spíš 10-15. Takže při výběru auta to chce hlavně vybrat něco, co pravděpodobně nesloužilo jako služebák jak jsi psal. Těch notorickejch služebních modelů není moc ...

(reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:16 | Nahoru | #171
JardelT> je tam ital, takže tak..

předtim jsem měl taky filcku na plyn, ale ne MPI nýbrž jednobod, ECU tam vůbec nefungovala, vše odpojeno, ta brala 10/100 v jakémkoli režimu jízdy ale fungovalo to o 1000% lépe než to co mám teď.
A to jsem tenkrát tu filcku koupil už s LPG které tam bylo nějaký 8 rok, najeto měla 300tis.km a jediný co tak brala trochu olej.
Tohle je o 6 let mladší auto, LPG nový a je to k posrání..

No, stejně budu měnit motor, bo tohle zas nežere olej ale vodu, tak pak zajedu někam jinak ať to nastaví někdo kdo to umí a snad to bude lepší..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:19 | Nahoru | #172

Stev píše: Já mám auto z roku 94 a najeto 211 tis. Ze svýho okolí neznám prakticky nikoho, kdo by dal mimopracovních víc jak 20 tis ročně, spíš 10-15. Takže při výběru auta to chce hlavně vybrat něco, co pravděpodobně nesloužilo jako služebák jak jsi psal. Těch notorickejch služebních modelů není moc ...



bohužel passat bude mezi těmi notorickými služebními auty rozhodně na stupních nejvyšších....

(reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:23 | Nahoru | #173
Dolph-cz> to určitě

2 reakcí na tento příspěvek Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:27 | Nahoru | #174
Ono dejme tomu, že 80% jich je po smrti, mají odlítáno, a ve zbytku se určitě dá najít zachovalejší kus, který je po 1-2 soukromých majitelích ne po firemním používání. V takovém počtu kolik jich je, se určitě dá najít. A u těch vůbec prémiových, jak píšeš, zas nastane problém, že to má bůhvíjakej příplatkovej podvozek atd....a to se prodraží to ano, ale to zase passat není. Známá je přední náprava, co víc? Zbytek je normální auto podle mě, ale rád se nechám poučit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:28 | Nahoru | #175

dva_hrnce píše: AndělČK> nj, Krumlov je trošku z ruky

NB s portem by neměl být problém..



Chceš se v tom trochu hrabat a nedělají ti problém elektrotechnické věci?

Potřebuješ převodník. Já jsem si ho vyndal ze starého satelitního příjimače. V mém případě se jednalo o MAX323. Pokuď nejsi elektrotechnicky vzdělaný, tak můžeš koupit něco takového. Ale dá se to možná koupit i jinde levněji. LPG
Pak si stáhneš program pro Bingo M a můžeš začít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:29 | Nahoru | #176
ptaak> jak chceš poznat passata vylítanýho a po normálním používání? 200, 300, 400 prakticky nepoznáš rozdíl.

(reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:32 | Nahoru | #177
Stev> Tak zrovna u toho tdi co se týče motoru je vcelku jednu jestli má 300 nebo 400 pokud šlape a zbytek auta vidíš jak je domrdanej nebo ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:32 | Nahoru | #178

ptaak píše: Ono dejme tomu, že 80% jich je po smrti, mají odlítáno, a ve zbytku se určitě dá najít zachovalejší kus, který je po 1-2 soukromých majitelích ne po firemním používání. V takovém počtu kolik jich je, se určitě dá najít. A u těch vůbec prémiových, jak píšeš, zas nastane problém, že to má bůhvíjakej příplatkovej podvozek atd....a to se prodraží to ano, ale to zase passat není. Známá je přední náprava, co víc? Zbytek je normální auto podle mě, ale rád se nechám poučit



jo,takhle to možná +- bude.

a pak ti tady dá někdo odkaz na auto ze zahraničí-tvoje odpověď:tam nejedu
druhé auto ,přes půl republiky daleko-odpověď:tam nejedu
pak se ti nelíbila stříbrná barva...

tak jak chceš pak to správné najít,když sám připouštíš,že 8 z 10 aut jsou vraždy..?

Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:32 | Nahoru | #179
..a stejně většina těch diskuzi vypadá takto!..ale jen diskuzí,skutek je někde jinde a nákup ve hvězdách!

(reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:38 | Nahoru | #180
AndělČK> Elektrotechnika mi až takový problém nedělá, ale spíš zkusim dojet za někým kdo ví, už mám tip na osvědčeného montážníka poblíž bydliště, tak to asi vyřeším takhle..
Ale velké díky za cenné informace, třeba to zkusím sám, uvidím jak bude čas a chuť
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist