Téma: Vánoční výběr auta
 
23.12.2013 v 18:43
Hola hej, předem přeju všem hezký vánoce a šťastný vstup do nového roku
Teď k mému dotazu, vybírám auto a z mých požadavků (odolný, úsporný motor, prostor pro cetující a kombík) mi vychází jako jediný VW Passat B5 (B5,5). Chci 1,9tdi, ale zde nastává můj problém.
B5 měly ještě dobré motory 66/81kw, ale zase je to už starší vozidlo a je jich tuze málo na inzerci, kdo ho má v dobrém stavu ho většinou neprodává. Dnes jsem byl na jedné 81kw a byla to rachotina.
Vše novější má už ale PD, kde by se mi líbila verze 96kw. Mám však strach ze vstřikovačů, je to přeci jen pálka (10-15k/ks). Tady ale píšou něco o repasi, a to už nevychází na takovej ranec.
Uvítám jakékoliv rady proč který motor ano a který ne popř.pokud někdo ví o této repasi PD vstřikovačů, v čemž vidím jedinou nevýhodu tohoto motoru, i když poměrně velkou. Investice asi do 80tis. Díky
Edit: nadále se řeší otázka 66/81kw vs. 1.8T

Naposledy editováno 24.12.2013 11:12:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 13:45 | Nahoru | #1

dva_hrnce píše: Byl jsem u týpka asi 6 měsíců po montáži, řek jsem mu problémy, ten to dal na diagnostiku a řek že to funguje jak má..
Tak už se mi tam podruhý ani moc nechce a zkusim zajet jinam asi

Je to 1.3 MPI, takže podtlak.

1) i u zahřátého motoru, když nastartuju na benzín, roztáhnu jedničku na 3tis.ot, zařadim za dva - mezitim dojde k přepnutí poklesem otáček - přidám plyn a dusí se to, musim přidat jen malinko a čekat až "se to chytne" - poznám tak, že se motor jakoby nadechne a začne táhnout, jinak se to prostě udusí.

2) Jedu na jakýkoli kvalt, cca 3000 - 4000 ot., 3/4 plynu a dochází docela často k poklesu výkonu - něco jako když u Jawy dojde benzín a přepneš na rezervu, prostě to na 2 vteřiny přestane táhnout a pak se zas nadechne - supr při předjíždění

3) občas při vyřazení na N zdechne, prostě neudrží volnoběh.

4) Stojím na křižovatce na červený, motor jde na volnoběh v pohodě, padne zelená, zařadim kvalt, přidám plyn abych se rozjel a začne se dusit..

Prostě to vpodstatě nefunguje normálně v žádném režimu a za žádné situace.

Na benzím se to auto chová normálně.



1. V řídící jednotce plynu se u většiny nastavuje zpoždění při přepnutí na plyn. Od výroby to bývá třeba 1s. To znamená, že 1s ti nevstřikuje ani benzín ani není nasáván plyn. To je ale nesmyslná hodnota. Je třeba jí snížit.Je to tam z důvodu ohrany před "přehlcením", ale u mpi to nemá prakticky smysl.

Pokuď nebyla při montáži udělána závažná chyba, tak vše ostatní je špatně nastavený systém. Ono totiž nastavit řízený podtlak je složitější, než nastavit vstřikování. Když se to nastaví dobře, tak to na plyn jezdí lépe jak na benzín a do 8l LPG.

Co tam máš za reduktor a ecu plynu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 13:55 | Nahoru | #2
AndělČK> Ecu je Bingo M5 a na reduktoru Tomosetto Achille - tak možná tam je achylova pata

Nevim no, po novém roce tam zajedu ještě jednou a budu ho otravovat at s tim něco provede..

Spotřebu mám lehce pod 10, ale já to moc nešetřim, když se hlídám, tak se dostanu lehce pod 9, ale pod 8.5 ani prd, to bych musel jezdit na pětku 60 nebo nevim..

ed: a nemůže být blbě nastavený tlak trasy?
kdyby to po přepnutí nefungovalo vteřinu, tak to neřešim, ale někdy je to fakt boj, kolikrát musim i vymáčknout spojku a pumpovat plyn.pedálem aby se motor roztočil a pak už je to o.k. ..

Naposledy editováno 24.12.2013 13:57:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist