Téma: Vánoční výběr auta
 
23.12.2013 v 18:43
Hola hej, předem přeju všem hezký vánoce a šťastný vstup do nového roku
Teď k mému dotazu, vybírám auto a z mých požadavků (odolný, úsporný motor, prostor pro cetující a kombík) mi vychází jako jediný VW Passat B5 (B5,5). Chci 1,9tdi, ale zde nastává můj problém.
B5 měly ještě dobré motory 66/81kw, ale zase je to už starší vozidlo a je jich tuze málo na inzerci, kdo ho má v dobrém stavu ho většinou neprodává. Dnes jsem byl na jedné 81kw a byla to rachotina.
Vše novější má už ale PD, kde by se mi líbila verze 96kw. Mám však strach ze vstřikovačů, je to přeci jen pálka (10-15k/ks). Tady ale píšou něco o repasi, a to už nevychází na takovej ranec.
Uvítám jakékoliv rady proč který motor ano a který ne popř.pokud někdo ví o této repasi PD vstřikovačů, v čemž vidím jedinou nevýhodu tohoto motoru, i když poměrně velkou. Investice asi do 80tis. Díky
Edit: nadále se řeší otázka 66/81kw vs. 1.8T

Naposledy editováno 24.12.2013 11:12:41

1 reakcí na tento příspěvek Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 14:35 | Nahoru | #1
Dolph: co ti na plynu tak vadi? Koukám ted po dalším aute, chtěl bych tam LPG... Z lidi co maj se stejným motorem LPG si to chválí... Samo vsechno drahy systémy vstřikování a poradne nastavené...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 15:00 | Nahoru | #2

assassin píše: Dolph: co ti na plynu tak vadi? Koukám ted po dalším aute, chtěl bych tam LPG... Z lidi co maj se stejným motorem LPG si to chválí... Samo vsechno drahy systémy vstřikování a poradne nastavené...



někdy se to fakt hodně komplikuje.těch příkladů je celá řada,pokusím ti pár napsat-všechno moje osobní zkušensti,nebo zkušenost z aut co jsem osobně opravoval.

tak od těch nejednoduších
-praskla membrána ve splynovači co odděluje vodu-vytekla voda,motor se uvařil,do 14 dnů fouklo těsnění pod hlavou....motor 2,8 V6,oprava moc peněz
-přicpal se jeden vstřikovač plynu-chudá směs,podpálilo to ventil-stejný motor 2,8 V6,taky slušný balík
-teď jsem si vzpoměl-to jsem dělal asi před měsícem-citroen C5, 3.0 V po 1500km od montáže plynu praskl píst.starší motor stál 30000kč+ výměna(a levné to nebylo) plynař samozřejmě za nic nemůže-auto je staré 8 let a najeto 150tis. prostě náhoda(zákazník se děsí,jestli se to bude opakovat zase)+ jako perlička po výměně motoru začala automatická převodovka padat do nouzáku-v autorizáku mu nakonec řekli,že se to výměně motoru občas stane a nikdo neví co s tím a proč...,zákazník je na mašli..
-potom tady máme běžné komplikace ve smyslu-namontuješ plyn,odejde lambda,vyměníš,za půl roku zase....a pořád dokola.
-začnou odcházet svíčky,najedeš 5000km a auto cuká,vyměníš svíčky a zase chvíli klid.po čase lehnou i kabely a ty už stojí balík a to řešíš pořád dokola.
-někdy auto zblbne úplně,řídící jednotka motoru neustále upravuje adaptační hodnoty podle toho,jak to jede na plyn,řídící jednotka plynu si zase pořád upravuje ty svoje,pak se to navzájem dojebe tak,že to není chopné jet na benzín...
-pak je tady lidský faktor-namontovat plyn a napojit ho do svazku kde cucá signály z různých čidel co jsou na motoru-není úplná sranda a jak to dělá jelito,které tam udělá nekvalitní spoje a ještě do toho zateče-to už pak nedá dohromady nikdo...
-a je toho mnohem víc...

-a k tomu si přičti i to,že i obyčejný motor bez plynu dokáže někdy pěkně potrápit a dělat neskutečné psí kusy.

a všechny tyhle možnosti můžeš mezi sebou libovolně kombinovat

možná mám tak špatné zkušenosti,protože za mnou jezdí hlavně lidi,co s tím mají problémy-ti spokojení logicky moc ne,ale věř mi,že někdy jsou fakt hodně nešťastní a rádi by vrátili a čas a LPG se obloukem vyhli..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist