famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
Ale třeba to má agusta jinak a je to vlastnost, zavolej do servisu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: Eagleking> nevím,nějak to nesleduji,ale myslím si,že s počasím to moc společného nemá,když není +30st a někde nepopojíždíš.Já bych spíš řešila přehřívání,tohle je asi v poho.Ale co já tady můžu radit. U čoprů je jen zátka a pokud si nekoupíš tu s teploměrem,tak to ani nevíš kolik to má.
s počasím to společnýho má dost. Pokud je venku 12-15°C ten motor se prostě neohřeje. U vysokovýkonných malých motorů je běžně počítáno na léto s teplotním spádem několik cca.max 5-10 °C mezi chladičem a ohřátou vodou v hlavách. Je nutný si taky uvědomit, že motor má mít stabilní teplotu jak při minimálním odběru výkonu, tak při maximálním - připočti k tomu možnost rozdílu okolní teploty mezi 0-35°C (když ne víc)...resume ?
Musí se najít kompromis mezi tím, aby motor ať v létě-vyvíjející např 10kW výkon měl zaručeno aspoň 80°C, ale stejně tak se při vydávání 100kW ve stejných podmínkách nepřehřál. Proto třeba na mým motoru termostat otvírá už při 67°C. Tohle samozřejmě není úplně ok v zimě. Při 10°C okolní teploty to v 67°C otevře, ale než to voda z chladiče, která v těhle podmínkách má např. 50°C zase uzavře - už je tam takový objem, že to motor zchladí na 70-75°C. Teplotní spád v těchto podmínkách je někdy i 30°C (resp. spád mezi 85°C jež by hlavy měly mít a zchlazenou vodou v chladiči)...
U mýho motoru dokonce docela dost ohledně chlazení udělalo i přemapování - větší dávka a lepší výplach... já to řeším koženou "dečkou" před cca. 1/3 chladiče
Naposledy editováno 18.03.2014 12:48:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
U motocyklovejch motorů jsou objemy kolem válců v bloku pro vodu miniáturní - takže je nutný trochu v víc počítat. Proměnnejch je hodně - rychlost otevření termostatu, full gas vs. pobroukávání, teplota okolního vzduchu atd.
Jak psal Franco - studenej motor je možná ještě horší než motor jedoucí při 100°C...který já na okruhu při parnejch dnech mívám...a na svým dvouválu jednoznačně (stejně jako on) poznám, kdy začne krásně vrnět a né kašlat ... u mě je to od 80°C vejš...
Holt je to italská motorka stavěná tak, aby se uchladila i v 40st. Tomu odpovídá ten chladící výkon.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
ale blizi se termin toho Srsne
Tvuj manzel taky jezdi na chopperu ? Mne zas prijde, ze jestli nekdo umi zatocit na chopperu, tak uz asi zvladne vsechno, haha. Proc by se na tom jako nedalo jezdit ?
myslim si akorat, ze ta maximalka pres 200km/h je absolutni sci-fi, zkousel jsem na tom jet kolem 140 a nic prijemnyho to tedy neni, lezel jsem na nadrzi a stejne se mnou vitr hazel ze strany na stranu a neni se za co schovat
Naposledy editováno 24.03.2014 05:19:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Ono to zatáčení čopr versus naháč je trošku problém v tom,že toho čopra musíš do těch zatáček hodně nutit,kdežto Brutálka tam jde fakt lehce a tak to musím brát s velkým citem.Mám už cca1400km a je to lepší a lepší.Já zkusila na tom letišti 170km/h a nic to se mnou nedělalo,ten štítek mi vyhovuje.Na Sršně se těším i když mám obavy,ale proto tam jdu. Také jsem vyčistila poprvé řetěz/pakárna/ a namazala něčím novým co mi tu kluci doporučili a hurá na zadním kole ani kapka,tak jsem spokojená.bez toho držáku bych to opravdu dělat nechtěla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Objednala jsem si ten kryt chladiče.
Naposledy editováno 24.03.2014 12:44:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše:
myslim si akorat, ze ta maximalka pres 200km/h je absolutni sci-fi, zkousel jsem na tom jet kolem 140 a nic prijemnyho to tedy neni, lezel jsem na nadrzi a stejne se mnou vitr hazel ze strany na stranu a neni se za co schovat
To je o zvyk a jenom ti to přijde divný. Pokud má naháč koně, tak to vytáhne i nad 250km/h. To už je třeba ale zalehnout a držet se, ale i bez štítku to jde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Franco82> to jsem zvedav, kdy si na to zvyknu tady u toho pisou maximalku 245kmh, coz je vic nez dost… i v aute se v podobnych rychlostech necitim uplne ze vsechno kontroluju, a tohle uz nema s aerodynamikou vubec nic spolecnyho…
Uprimne? Je to nesmysl, na nahaci a normalni silnici je 250 za hranou. Prislo mi, ze predek se snazil zvednout k nebi, me to chtelo shodit a vitr mi chtel utrhnout helmu i s hlavou. No a guma mizi zavratnym tempem. Nahac je proste o necem jinem, nastesti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Naposledy editováno 24.03.2014 22:25:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Cha,no já jsem srabík a vůbec se za to nestydím,důležité je vrátit se domů a né si něco dokazovat,ta motka je mnohem dokonalejší než já jsem řidička.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
jinak ja se taky bojim, hlavne je vsude moc mist, kam neni videt a buhvi co tam na me ciha… ale nekdy bych si chtel zkusit okruh, ale mozna treba koncem sezony, uvidime
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Naposledy editováno 26.03.2014 10:32:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
důležité je vrátit se domů a né si něco dokazovat,ta motka je mnohem dokonalejší než já jsem řidička.
ale jasně...to si můžeš říkat v duchu a myslet ...psát musíš " fůrt plnééééj, a lepší mrtvej než druhej"
Jinak na krytem chladičů už taky nějakej čas přemejšlím ...i dečka by tam mezi držela líp (než chycená gumičkama zezadu ) ...ale ten nápor ti to zase tak nezmění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Já mám kryt na chladič i u Victorky ,na té Brutálce je to potřeba,protože toho bince je na chladiči docela hodně a blbě se to čistí a o té teplotě?,no uvidím.
Naposledy editováno 27.03.2014 11:23:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal-v pondělí jedu do Práglu na garančku.
Naposledy editováno 27.03.2014 12:16:53