paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
tlumič řízení Brutale 675/800

Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
ne?
13%

11.3.2014 v 11:21 | Nahoru | #331
tepna> tak sem dej co máš za návrhy. Kdyžtak se přidám.

11.3.2014 v 11:39 | Nahoru | #332
na polokošili vyšít

a jako nášivky

11.3.2014 v 12:30 | Nahoru | #333
tepna> tak tu druhou bych vzala.

MV Agusta Brutale -rady a tipy

11.3.2014 v 13:10 | Nahoru | #334
ok počítám s tím

12.3.2014 v 08:33 | Nahoru | #335
Rubi> zavidim tise ja sedim v nejakym irskym baru v Shanghaji a akorat sleduju pocasi v CR…

12.3.2014 v 08:37 | Nahoru | #336
femal> no počásko je tu jak malované,ale já se dozvěděla o těch ventilech co jsem ti psala,tak se to týkalo mojí Brutálky.proběhla prý výměna motoru.nevím co si o takovém jednání mám myslet,když všichni dělali mrtvého brouka.ach jo.

13.3.2014 v 03:51 | Nahoru | #337
Rubi> normalni balkansky pristup… driv to byli konsky handliri, dneska prodavaji auta nebo motorky… necekej nejakou extra kulturu… nicmene, jestli to vsechno vymenili jak meli, tak asi OK. Na kazdym stroji obcas neco odejde a jestli to opravili kvalitne, tak asi neni treba z toho delat velky problem… hlavne at Ti jezdi

13.3.2014 v 09:02 | Nahoru | #338
Rubi> nevím konkrétně co s ventily , ale mně mněnili celou hlavu na svolání výrobce. Co s tím bylo mně nechtěli říct ale asi to nebylo dobrý . Po třech telefonátech se mně dovolali , byl jsem zrovna na vyjížďce a okamžitě zakázali další cestu . Pro moto si přijeli s dodávkou a za tři dny bylo hotovo a jezdí do teď

13.3.2014 v 09:52 | Nahoru | #339
tepna> byla to vada z výroby a týkalo se to tří motorek tady u nás.U mojí se to stalo"prý" za jízdy a tím pádem se zadřel motor.Oprava 3týdny.No a ta poslední byla na testovačce u Sršně a tu bohužel nedokončil.Mně nevadí,že je to opravované,ale to,že mi to nikdo neřekl,ani když jsem posílala mail na zastoupení,zda se mě svolávačka týká.Nyní mám na tacho 7tis.km,ale je to o 2300km méně,protože ty počty nesouhlasí.Nevím,kdy mám jít na garančku.Musím tam zas zavolat.

13.3.2014 v 10:12 | Nahoru | #340
na garančku se taky chystám ,ale ještě to proženu než ji svěřím mechanikům.Mnělo by to být v 6000km.Tak to mně ještě neco schází

13.3.2014 v 11:04 | Nahoru | #341
tepna>a jak to máš kilometrově před a po té opravě?

13.3.2014 v 19:02 | Nahoru | #342

Rubi píše: tepna>a jak to máš kilometrově před a po té opravě?

Servisní interval se nemění. Tedy alespoň ne u aut. I kdyby v autě byl měněn motor a výměna olej vycházela za řekněme 3 tkm musí se prohlídka provést kvůli záruce. Ale motorky mají provní prohlídku dřív, tak to raději ověř, ale servisní interval se ti asi nezmění.

14.3.2014 v 10:38 | Nahoru | #343
Tak jsem tam volala a řekli mi,že je to na mě.Buď si to o 2tis.posunu a budu tak jezdit pořád,nebo klasicky po 6tis.

14.3.2014 v 11:08 | Nahoru | #344
Rubi> ty intervaly jsou zhruba… je uplne jedno, jestli nejaky ten tisic pretahnes, nebo jdes driv… tedy, pokud si ten motor sam nerekne…

no nic, dneska jsem jeden den v CR, tak po obede vytahnu holku na slapy

14.3.2014 v 12:48 | Nahoru | #345
femal>škoda,že ses neozval,mohli jsme se projet společně. Zas tak daleko to nemám.

14.3.2014 v 13:13 | Nahoru | #346
Rubi> Před opravou jsem najel asi 1650km a teď mám celkem 5926 km. Napodzim jsem se domlouval že mám dojet někdy kolem 6500-7000 aťse to posune kousek dál . Asi ať se ta hlava víc zajede než vymnění olej. Jinak je to celkam jedno , plus minus ty km nikdo neřeší.Dneska mám v plánu ji prohnat .

MV Agusta Brutale -rady a tipy

14.3.2014 v 13:40 | Nahoru | #347
Taky jdu na to.

14.3.2014 v 16:22 | Nahoru | #348
Dalších 178km. Konečně jsem přepla mapu na Normál,jede to jak šlak. Silnice byly studené tak to Rain jistil.

Naposledy editováno 14.03.2014 16:28:15

15.3.2014 v 06:25 | Nahoru | #349
Rubi> ozvu se jindy… dneska jedu to Livigna na posledni lyzovani sezony teda spis ucit lyzovat syna, ja uz jsem vylyzovanej

hele, ctu tady ze jsi jezdila na ten Rain mode… ja jsem to tedy nezkousel, jezdim furt na ten Normal. Jednou jsem si hral s tim Custom modem, je to celkem zajimavy, hlavne je vtipny nastaveni brzdneho ucinku motoru. Nastaveni na "Sport" udela to, ze ten motor skoro nebrzdi. Nevim uplne k cemu to je dobry, jestli to jako supluje antihopping na spojce, nebo jaky to ma prakticky vyznam pro "sportovni jizdu". Zatim s tim taky nejsem tolik szitej, abych docenil tyhle finessy, ale mozna v lete se v tom povrtam

…no nic, tak at tu mate slusny pocasi

15.3.2014 v 09:35 | Nahoru | #350
femal>já k tomu také časem dojdu,ještě mám kontorlu trakce na plno-tedy na 8.Ten klučina přede mnou tam měl 7.Jak píšeš,ten motor na N brzdí opravu hodně,ale je to pěkně plynulé.
Byl si jí vyzkoušet i manža,po 30km chtěl otočit a jet domů,že se na tom nedá jezdit.Prý si připadal jak na horském kole s motorem.

15.3.2014 v 13:21 | Nahoru | #351
Rubi> jak bylo na Orlíku, My tam byli loni v květnu i na prohlídce elektrárny . Včera jseme byli na plumlovské přehradě.
Jinak jezdím taky na N mapu . Ta mapa S je na "normální"ježdění a hlavně ve dva hodně ucukaná , je potřeba jet opravdu sportovně ve vyšších otáčkách. R je na nic , je to lenošný
Kontrola trakce 5, trošičku to povolí ale skoro to není poznat ,nejezdím tak ostře. Zkoušel jsem to na písku a tam je to poznat kolik to povolí protáčet .

16.3.2014 v 19:45 | Nahoru | #352
tepna>Jo,já to mám na Orlíku ráda,hlavně mimo sezónu,kdy tam nikdo není.Jsou tam pěkné silnice. Krom té příjezdovky po kostkách. Na tu Normál mi to přijde také ucukané oproti Rainu,hlavně v malých otáčkách do 4tis.Mě už ulítlo zadní kolo,na štěrku,ale nebylo to ve velké zatáčce,což jsem ráda hned se chytlo a dobrý.

17.3.2014 v 12:44 | Nahoru | #353

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2014 v 14:08 | Nahoru | #354

17.3.2014 v 14:41 | Nahoru | #355
tepna> ale to já točím,neboj jen když někde popojíždím třeba na 1,tak to je nanic.prostě to cuká.Když to tak vezmu,stačí mi jezdit na 2 a 3/skoro/ Přední kolo mám zaplať bůh stále na silnici,až se mi to stane asi už tady psát nebudu.Ale je to hodně zábavná motorka,to se musí nechat.

17.3.2014 v 15:04 | Nahoru | #356

tepna píše: Rubi> Těch otáček musíš trochu přidat . Bohužel to není Viktorka ani jinej velkej dvouvál .Motor je spíš sportovnío charakteru a potřebuje točit. Nejlíp se cítí myslím tak kolem 6-8ti.No to poznáš později sama. Jo taková poznámka ve 150km/h na 4rychlost se začíná zvedat přední kolo do luftu a to ani zdaleka není plnej plyn. Někdo psal že na mapu R to dělá i na 5ku. a to už jsou rychlosti kolem 200.

To mi prijde trosku pritazeny za vlasy, ze 125 konova motorka jde plynem (zdaleka ne plnym) na ctyrku ve 150 na zadni. To je skoro jak o ty karkulce .

17.3.2014 v 15:06 | Nahoru | #357
O petce a 200km/h nemluve, to uz je vylozene nesmysl

Naposledy editováno 17.03.2014 15:06:47

17.3.2014 v 20:13 | Nahoru | #358

tepna píše: Tady jsem našel něco pro "tuňáky " MV agusta . ty naše 675/800 jsou pod označením MV AGUSTA B3 PARTS

Nebo taky zde, ale to je na "starý" MV.

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

18.3.2014 v 00:23 | Nahoru | #359
Zdravím všechny,
to povídání o tom, že se zvedá ve 150 jen za plynem se mi moc nezdá, ani moje tohle nedělá.
Ale zajímalo by mě, jakou jste měli teplotu na moto v posledních dnech? Já jsem byl donucen vyjet v neděli a když jsem jel trošku rychleji, teplota spadla k 57st, pak jsem ji jen tak lechtal (cca 65st). Jak jsem zastavil tak cca 85st. Je to normální? Je fakt, že v takhle chladném počasí normálně nejezdím, ale byl jsem donucen vnějšími okolnostmi.

18.3.2014 v 11:10 | Nahoru | #360
Eagleking> nevím,nějak to nesleduji,ale myslím si,že s počasím to moc společného nemá,když není +30st a někde nepopojíždíš.Já bych spíš řešila přehřívání,tohle je asi v poho.Ale co já tady můžu radit. U čoprů je jen zátka a pokud si nekoupíš tu s teploměrem,tak to ani nevíš kolik to má.