bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800

Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 15:47 | Nahoru | #1
Záleží na tom, co od změny očekáváš. Já jsem taky jezdil VL 1500 a jelikož jsem se čím dál tím častěji chtěl i svézt a nejenom kochat a frajeřit, tak jsem taky pořídil naháče. Pokud tě to čapne jako mě, tak si připrav šití na pusu, protože jí budeš mít roztlemenou od ucha k uchu(viz můj profil). Vkus máš dobrej a musí to bejt odvaz

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 19:07 | Nahoru | #2
Nízká váha motocyklu je super na svezení po pěkném koberci ale když se dostanete na zdejší okresku tak je to utrpení, lehoučká motorka motorka nevyžehlí to co robustní chopper nebo cenduro, ale na naučení není lepšího motoru než tříválcového.

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 19:20 | Nahoru | #3
Osobně bych doporučil taky aspoň zkusit Street Triple (případně Rko), podle mě za stejný peníze dostaneš víc muziky. Vybíral jsem mezi Daytonou a F3, nakonec cena a "vyspělost" byla rozhodovací faktor. Italský design je u Agusty jasný, ale jinak jsou to dost podobný mašiny.

Oproti čopru budou obě samozřejmě ostřejší (to je snad i hlavní důvod pořízení, ne? mít něco naprosto odlišnýho), ale díky průběhu krouťáku jsou to fakt nezáludný motorky a dá se to s nima v pohodě šolíchat. Daytona má dost podobný motor a absolvoval jsem na ní zajížděcí režim s limitem na 5000/6000 otáček ... no problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 5.12.2013 v 20:00 | Nahoru | #4
Rubi> Agusta je tvrdá jako svině super na alpský silnice, ale česká okreska je smrt člověka to vyklepe a jízdu si neužije.

Představ si Agustu jako takový ferrari, je to střela, ale jak to přijede někam kde je hrbolato tak konec zvonec.

Já hlasuju ruzumem pro vyzkoušení SpeedTriple, protože je na nic mít motorku co je nádherná, ale není příjemný na ní jezdit.

Šťastnou ruku

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 6.12.2013 v 09:14 | Nahoru | #5
Ahoj, být tebou, tak bych se koukl aji po Brutale 800. Měl jsem možnost se svézt na F3, a jak jsem zvyklej ze své to moc netočit, tak ta F3 675 dole (4000-5000) moc nejela. Myslím že ty po přesedlání z choppera to taky nebudeš moc vytáčet, tak bych zvolil trošku větší kubaturu, aby to dole krásně jelo.

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 6.12.2013 v 18:55 | Nahoru | #6
Lidi, co to tady melete za blbosti o pohodlí/nepohodlí,já s přítelkyní jsme na Agustě najeli cca 400km v kuse, a bez jakýchkoliv problémů. Ta motorka je pohodlná, jako každá druhá. Nechal jsem si na ni udělat držáky na boční vaky + tankvak a je z ní cesťák jak víno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 7.12.2013 v 12:04 | Nahoru | #7

bulldogbiker píše: Eagleking> já cestování na agustě určitě nedoporučuji


Tak to bych teda rád věděl proč?
Mám ji sice jednu sezonu (brutale 800)ale cestovat se dá Taky jsem si dělal držáky .




přez zimu snad vyrobím lepší

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 7.12.2013 v 20:12 | Nahoru | #8
RUBI-plnohodnotne zrovnanie medzi Speed Triplom a Brutale ti zatial neviem dat,lebo na Triumphe mam odlietanu celu sezonu a na MV Aguste som sa odviezol iba pri kupe a potom este asi 2x len okolo komina,lebo nemam este na nej SPZ /nechcel som ju prihlasovat na zimu a zbytocne platit poistku/ Triumph jazdi kultivovane,v celom spektre otacok ta nic neprekvapi,taha rovnakou silou od dola az hore,no nie je to ziadna babovka!S jeho 3 valcovymi 130 konmi som pekne potrapil par jogurtakov na SlovakiaRingu Brutale leti ako odtrhnuta z retaze,no treba ju pekne potocit a to mi vobec nevadi,ved to iste som musel robit aj s mojou exGSX-R750 K8

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2013 v 09:43 | Nahoru | #9
šel bych do osmikila. V motohouslích v angláni testovali osmiliko a pochvalovali si absenci nervozity reakcí motoru na otočení heftem 675tky. Ale chce to se svézt a pak se rozhodnout

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2013 v 18:05 | Nahoru | #10
Vzhledem k prakticky nulovému cenovému rozdílu 675 a 800 bych rozhodně vzal 800. 12 000 dle ceníku je nic. Nebo možná zkusit sehnat nějakou min. jetou Brutale 920, eventuelně nějakou skladovku venku. Ale ty asi chceš novou.
Jak to jede netuším. Svezl jsem se jen na staré F4 a to je trochu jiný kafe. Kdyžtak zde. Chybu bys udělat neměla. Zkus jestli je v ČR nějaká předváděčka. Nebo předváděčka Triupmhu. Ať trochu tušíš do čeho jdeš.

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 9.12.2013 v 09:31 | Nahoru | #11
Skalik má s tím dětským triplem pravdu. Je to lepší volba na naučení...
Neměj mi to za zlý, ale většina čoprařů nemá příliš jízdní styl...a budeš se to prostě zprvu učit vůbec vodit ve stopě. A na to si myslím bude poddajnější podvozek Street tripla daleko lepší(pokud chceš obdobu podvozku Langusty kup to v Rku). Můj dobrej kámoš ho má... má přes 100kg a 190cm...jezdí na tom vpoho... na spodu zátah co neurazí a navrchu kolem 12trpm výkon s kterým v zatáčkách bez problému vystačíš... najezdil jsem na tom několik set km a popravdě musím říct - ovladatelnější než moje S4RS, horší brzdy (ale bremba na mým stoji jsou tak nr.2 v sériích)a velkej fun factor.
Jel jsem i na týhle brutálce cca. 40km... supr mašina...točí to neuvěřitelnejch 14-15trpm. a zvuk v originále je taky úžasnej...
Jde o to co chceš... Langusta bude dražší, větší stylovka a designovka. S malým triplem chybu neuděláš...jsou to srovnatelný bajky... jen Langusta má trochu lepší komponenty a točivější motor ...

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 9.12.2013 v 12:10 | Nahoru | #12
zkus se svezt a srovnat 800 a 675. ja to nesrovnaval. ta reakce naply neni nic strasnyho ani pred prehranim firmwaru, ale pravda je, ze je znat, ze je to ekektronika a ne primo lanko. srovnani se street/speed triplem OK, taky to zkus. Mne osobne nevyhovoval tvar sedla na Triumphu. Bacha, original seat bag na MVB800/675 je asi 6000Kc :))))) a neoriginal tam dat je zlocin :D ...jo, cena jeste neni to nejhorsi... jeste strasnejsi je doba, nez to dodaji :) pocitej 3 mesice :O

MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 11.12.2013 v 09:13 | Nahoru | #13
Rubi, máš pravdu, že je to hodně o času...kdysi jsem taky měl heslo "i cesta je cíl", jenže dnes již to pro mě bohužel neplatí...
Co se týká gum, mě stojí sada cca 6tis. a nájezd cca 5tis.km.

Naposledy editováno 11.12.2013 09:17:06

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 22.12.2013 v 18:15 | Nahoru | #14
Takže nakonec tu 800? Gratuluji!

Ale bacha na pády a servis, snad už mají u těch nových modelů vychytané ložisko v zadním kole. Mě výměna ložiska + servis v 18000 + přetěsnění předních vidlic + destičky stálo cca 40000, jen ložisko stálo 25000.

Ale jízda na ní je k nezaplacení

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 24.12.2013 v 23:43 | Nahoru | #15
Rubi> Né vážně je to Agusta (podle šlechtické rodiny), mě se to vyslovuje dobře :). Pokud má někdo pochybnosti, vážně doporučuji
MV Agusta . Tam pochopíte, že MV Agusta byla a je nejúspěšnější značkou v historii motocyklového sportu.

jinak moje MVA s jmenuje "Berunka", jen jsem zatím nesehnal nikoho, kdo by mi načmáral logo

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 1.1.2014 v 20:22 | Nahoru | #16
Rubi> Myslím, že by neměl být problém objednat přes lokálního distributora z IT. Vybrat si můžeš tady a zařídí ti to ten u koho budeš chtít .

Konkrétní zkušenost s MV Agustou nemám, ale u Moto Morini to takhle funguje.

Popřípadě pak je snadná volba e-bay nebo poslat z nějakého shopu rovnou z Itálie.

Naposledy editováno 01.01.2014 20:23:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2014 v 17:49 | Nahoru | #17
Rubi> Jeskli můžu ještě poradit,tak jí neodpojuj po jednom dni,ikdyž svítí zeleně.Nech jí tam klidně déle.Mám k ní připojenej multimetr a vidím co a jak dělá a nedělá to špatně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 10.1.2014 v 18:29 | Nahoru | #18
Rubi> jestli nesvítila zelená,tak muselo dojít ke krátkodobému přerušení dodávky el.proudu,jinak to není možný.Mám připojeno třeba týden a nabití na 14,4V a pozvolný pokles na 12,8V-což značí 100%nabití se pořád opakuje a poté znovu sepne a po setinách napětí znovu stoupá až na 14,4V a tak dokola,takže pohoda bez námahy ..lídlovka prej tohle neumí,znovu naběhnout po výpadku sítě,nevím jak to mají C-tek,Optimate atd.

jinak 9 let už měla nárok,no

Naposledy editováno 10.01.2014 18:47:32

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2014 v 16:15 | Nahoru | #19
Řetěz mažu v intervalu 500-1000km nebo po každém dešti (to se mi ale moc nestává ). Je na něm poznat, když už potřebuje namazat. Začne chrastit, ale je lepší máznout preventivně. O mazání je tu hromada témat, tak prostuduj. Základ je radši častěji, po stříknutí otřít přebytky hadrou a máš vysmáto...

Čištění řetězu se není třeba bát, ale je to na ten stojan. Hlavně to nedělej s nastartovaným motorem a zařazenou jedničkou. Už pár jedinců takhle přišlo o prsty .
Je to práce na 5 minut když už je to na stojanu. Stačí na to normální stojan, jako třeba klasika z Louise. Já jsem si ho modifikoval tak, že jsem vyhodil ty packy. Dovnitř pak vkládám kulatinu, která jde středem zadního kola. Tím se eliminuje možnost sklouznutí z těch pacek a hodíš to na stojan i sama. Neriskuješ přitom, že motorka skončí na zemi...

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2014 v 17:05 | Nahoru | #20
stojan, např.
dal jsem odkaz na první, co jsem na ebay viděl, mám v podstatě stejný, jen asi jiná velikost trnu... moto pak stojí rovně a všechno se tak nějak dělá líp... btw. dá se sehnat asi i za lehce míň peněz...

Naposledy editováno 26.02.2014 17:14:18

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 27.2.2014 v 15:03 | Nahoru | #21
že ho musí ve Varese teprve vyrobit a že by někdy kolem července mohl přijít...
stačí jen trochu hledat... stojan

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 27.2.2014 v 21:55 | Nahoru | #22
Zdravím všechny a přináším tipy na trika MV (sample 3 a 4):











Objednání zde Ebay
trika jsou z celkem kvalitního materiálu a celkem kvalitní je i potisk, ale cena je cca 500 CZK
velikost je mírně menší než naše, takže doporučuji objednat větší

Tady je bunda orig. MV Agusta:










koupit se dá zde: eMoto
Bohužel cena cca 8300 je hodně přemrštěná
!!! Ještě bacha na velikost !!! Já mám normálně M-L, ale bunda je XL a je mi akorát

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 1.3.2014 v 18:29 | Nahoru | #23

femal píše: Rubi> nasel jsem vyrobce karbonovych dilu na MV.A. kdyby mel nekdo zajem ceny budou patrne zlomek ceniku u oficielnich dealeru...



Pokud to není to co jsi našel, tak jsem slyšel chválu na carbon.sk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 6.3.2014 v 14:20 | Nahoru | #24
Rubi> kouknu, jsem ted zrovna v Cine, ale nemam moc cas, ale dam tady ted odkaz, dealer me asi bude milovat, ale co je mi potom ;) umim to kdyztak zprostredkovat, ale to je pak spis na osobni domluve...

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2014 v 14:08 | Nahoru | #25
Tady jsem našel něco pro "tuňáky " MV agusta . ty naše 675/800 jsou pod označením MV AGUSTA B3 PARTS

http://www.designcorse.com/shop/mv-agusta-parts

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2014 v 12:46 | Nahoru | #26

Rubi píše: Eagleking> nevím,nějak to nesleduji,ale myslím si,že s počasím to moc společného nemá,když není +30st a někde nepopojíždíš.Já bych spíš řešila přehřívání,tohle je asi v poho.Ale co já tady můžu radit. U čoprů je jen zátka a pokud si nekoupíš tu s teploměrem,tak to ani nevíš kolik to má.



s počasím to společnýho má dost. Pokud je venku 12-15°C ten motor se prostě neohřeje. U vysokovýkonných malých motorů je běžně počítáno na léto s teplotním spádem několik cca.max 5-10 °C mezi chladičem a ohřátou vodou v hlavách. Je nutný si taky uvědomit, že motor má mít stabilní teplotu jak při minimálním odběru výkonu, tak při maximálním - připočti k tomu možnost rozdílu okolní teploty mezi 0-35°C (když ne víc)...resume ?
Musí se najít kompromis mezi tím, aby motor ať v létě-vyvíjející např 10kW výkon měl zaručeno aspoň 80°C, ale stejně tak se při vydávání 100kW ve stejných podmínkách nepřehřál. Proto třeba na mým motoru termostat otvírá už při 67°C. Tohle samozřejmě není úplně ok v zimě. Při 10°C okolní teploty to v 67°C otevře, ale než to voda z chladiče, která v těhle podmínkách má např. 50°C zase uzavře - už je tam takový objem, že to motor zchladí na 70-75°C. Teplotní spád v těchto podmínkách je někdy i 30°C (resp. spád mezi 85°C jež by hlavy měly mít a zchlazenou vodou v chladiči)...
U mýho motoru dokonce docela dost ohledně chlazení udělalo i přemapování - větší dávka a lepší výplach... já to řeším koženou "dečkou" před cca. 1/3 chladiče

Naposledy editováno 18.03.2014 12:48:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2014 v 19:40 | Nahoru | #27
Rubi> neděkuj jen dělám chytrýho ...málokdo ví, že v létě, třebe extra parným, je teplotní spád chladič 75-80°C...vs. hlavy 85°C...u aut, kde je relativně velkej objem kapaliny nedojde tak rychle k přehřátí - je tam velká teplotní kapacita v objemu(a relativně malá variace odebíranýho výkonu - na těch 1,5t více/méně stále potřebuješ min. 30-50% výkonu).
U motocyklovejch motorů jsou objemy kolem válců v bloku pro vodu miniáturní - takže je nutný trochu v víc počítat. Proměnnejch je hodně - rychlost otevření termostatu, full gas vs. pobroukávání, teplota okolního vzduchu atd.
Jak psal Franco - studenej motor je možná ještě horší než motor jedoucí při 100°C...který já na okruhu při parnejch dnech mívám...a na svým dvouválu jednoznačně (stejně jako on) poznám, kdy začne krásně vrnět a né kašlat ... u mě je to od 80°C vejš...

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2014 v 23:14 | Nahoru | #28
Rubi> poznas to tak, ze to zkusis, a kdyz se to osvedci, koupis znovu. Kdyz ne, tak uz nikdy vic a jejich business je v haji. Rekl bych, ze pokud koupis ty Pirelli, tak chybu urcite neudelas. Ja chci ted zkusit ty Bridgestony, protoze se udajne rychleji zahrivaji a mozna jsou lepsi na mokru. To me sice moc netrapi, protoze na mokru se snazim nejezdit, ale spis kvuli pocitu bezpeci. taky chci zkusit, jestli vubec poznam rozdil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2014 v 16:06 | Nahoru | #29
Rubi> hehe, dneska jsem sice neco najel, ale nejlepsi zazitek byl v Motoprestige rano mi tam poladili to zadni kolo, co mi nedotahli v pneuservisu. pak jsem se dohodnul na odpo, ze mi zkusi prehrat tu novou palivovou mapu. To se ale zatim nepovedlo, protoze nemaji spravny kabel. dam vedet, az bude kabel, budou volat. Otestuju co to udela a dam Ti vedet. do Decina tedy nemusime...

cestou domu me chytnul slejvak jako prase, nejvetsi des jsem mel ze zataceni pres mokry tramvajivy koleje, ale novy gumy nepovolily, nezklamaly, takze v poho...

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 6.6.2014 v 11:29 | Nahoru | #30
jj,už to vidim.Kdyby u nás zlobili,tak se stačí mrknou do It. na ebay a je toho docela dost :
http://www.ebay.it/s...acat=0&_from=R40
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist