famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
U motocyklovejch motorů jsou objemy kolem válců v bloku pro vodu miniáturní - takže je nutný trochu v víc počítat. Proměnnejch je hodně - rychlost otevření termostatu, full gas vs. pobroukávání, teplota okolního vzduchu atd.
Jak psal Franco - studenej motor je možná ještě horší než motor jedoucí při 100°C...který já na okruhu při parnejch dnech mívám...a na svým dvouválu jednoznačně (stejně jako on) poznám, kdy začne krásně vrnět a né kašlat ... u mě je to od 80°C vejš...