globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800

Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

18.3.2014 v 18:27 | Nahoru | #1
t_freedom> ty jo,tak to je vyčerpávající odpověď. Zase jsem o něco chytřejší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2014 v 19:40 | Nahoru | #2
Rubi> neděkuj jen dělám chytrýho ...málokdo ví, že v létě, třebe extra parným, je teplotní spád chladič 75-80°C...vs. hlavy 85°C...u aut, kde je relativně velkej objem kapaliny nedojde tak rychle k přehřátí - je tam velká teplotní kapacita v objemu(a relativně malá variace odebíranýho výkonu - na těch 1,5t více/méně stále potřebuješ min. 30-50% výkonu).
U motocyklovejch motorů jsou objemy kolem válců v bloku pro vodu miniáturní - takže je nutný trochu v víc počítat. Proměnnejch je hodně - rychlost otevření termostatu, full gas vs. pobroukávání, teplota okolního vzduchu atd.
Jak psal Franco - studenej motor je možná ještě horší než motor jedoucí při 100°C...který já na okruhu při parnejch dnech mívám...a na svým dvouválu jednoznačně (stejně jako on) poznám, kdy začne krásně vrnět a né kašlat ... u mě je to od 80°C vejš...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist