famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
ale blizi se termin toho Srsne
Tvuj manzel taky jezdi na chopperu ? Mne zas prijde, ze jestli nekdo umi zatocit na chopperu, tak uz asi zvladne vsechno, haha. Proc by se na tom jako nedalo jezdit ?
myslim si akorat, ze ta maximalka pres 200km/h je absolutni sci-fi, zkousel jsem na tom jet kolem 140 a nic prijemnyho to tedy neni, lezel jsem na nadrzi a stejne se mnou vitr hazel ze strany na stranu a neni se za co schovat
Naposledy editováno 24.03.2014 05:19:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Ono to zatáčení čopr versus naháč je trošku problém v tom,že toho čopra musíš do těch zatáček hodně nutit,kdežto Brutálka tam jde fakt lehce a tak to musím brát s velkým citem.Mám už cca1400km a je to lepší a lepší.Já zkusila na tom letišti 170km/h a nic to se mnou nedělalo,ten štítek mi vyhovuje.Na Sršně se těším i když mám obavy,ale proto tam jdu. Také jsem vyčistila poprvé řetěz/pakárna/ a namazala něčím novým co mi tu kluci doporučili a hurá na zadním kole ani kapka,tak jsem spokojená.bez toho držáku bych to opravdu dělat nechtěla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše:
myslim si akorat, ze ta maximalka pres 200km/h je absolutni sci-fi, zkousel jsem na tom jet kolem 140 a nic prijemnyho to tedy neni, lezel jsem na nadrzi a stejne se mnou vitr hazel ze strany na stranu a neni se za co schovat
To je o zvyk a jenom ti to přijde divný. Pokud má naháč koně, tak to vytáhne i nad 250km/h. To už je třeba ale zalehnout a držet se, ale i bez štítku to jde