globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení karburatoru
Zdravím. Mohl by jste me nekdo poradit se zakladnim nastavenim karburatoru na čz 250/980 ?? A poradit s vhodnou svickou??? po zahrati nechce chytit.....zkousel jsem PAL 14 15 17 ani na jednu to neni nic moc....

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburatoru

4.9.2013 v 15:24 | Nahoru | #1
Já jezdim NGK B8EG nebo B9EG, na osmičku to líp chytá. Jaký tam máš zapalko? A taky nejdřív nalaď směs podle svíčky, ať se máš od čeho odrazit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburatoru

4.9.2013 v 15:26 | Nahoru | #2
kuba350> zapalko klasiku,na bezkontatkt nejsou zatim prachy.... no a tu směs právě jak naladit ?? vím že u simsona byl nejaky zaklad placnu po uplnym dotazeni otocte 2x dokola.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburatoru

4.9.2013 v 15:33 | Nahoru | #3
Kobuk> povol to o otáčku, jehlu dej na druhej zářez a pak to chcípni na svíčku a dolaď podle barvy.

(reakce na) Nastavení karburatoru

4.9.2013 v 15:39 | Nahoru | #4
kuba350> jo diky moc.....ja tak nejak hledal po mnualech jestli tam nebude nejaky zakladni nastaveni..... svicka by mela bejt cihlova ze? jako barva

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburatoru

4.9.2013 v 15:41 | Nahoru | #5
http://www.cezetmani....4_400_typ_981.1.pdf
Je to ona? Jinak čezetmania, technika...

Naposledy editováno 04.09.2013 15:42:32

(reakce na) Nastavení karburatoru

4.9.2013 v 15:46 | Nahoru | #6
rancher> v podstate ano...... ja koukal na techniku na 980 a tam o serizeni karburatoru prave nic nebylo .-) diky

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburatoru

5.9.2013 v 09:16 | Nahoru | #7
Základní nastavení je dost problém, každý karburátor je originál takže vyžaduje jiné nastavení. Začal bych seřízením hladiny v karburátoru a kontrolou jestli neprotíká ventilek, potom s tryskami je to horší začal bych tady volnoběžná tryska 40-45 a hlavní 140-145, jehla druhý zářez zhora a šroub bohatosti povolený o 1 1/2- 2 otáčky. Zbytek musíš doladit citem, každopádně důvodů proč zetka nejede může být spousta hlavně za předpokladu, že se v tom hrabal kdo měl ruce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburatoru

5.9.2013 v 16:04 | Nahoru | #8
Michal-#5> JO diky za radu... ta hladina je celkem orisek....... byla vysoka a teklo to ven...tak jsem ji zmensil...ale prave me i prijde ze nestiha dotekat benzin......ten plisek jsem mel venku snad 20x a porad to neni ono.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburatoru

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2013 v 18:00 | Nahoru | #9
Kobuk> Hladina je právě hrozně jednoduchá, jen to chce vědět jak. První krok je vytáhnout karburátor ven z motorky, obrátit ho plováky nahoru a ohýbáním plíšku mezi nimi je seřídit tak, aby oba byly stejně vysoko.
Potom přichází druhá část, obrátíš karburátor do vodorovné polohy pustíš benzín, chvilku počkáš než nateče plováková komora,zavřeš benzín, sundáš vaničku ze spodu karburátoru a podíváš se na výšku hladiny. Měla by být zároveň s nálitky v rozích, pokud není tak seřídíš podle potřeby ohýbáním plíšku u jehlového ventilu.
Správná hladina je základ pro další nastavení, bez toho nemá smysl pokračovat.

Ještě doplním, předpokládám,že máš v pořádku kohout a dotéká ti do karburátoru dost benzínu.

Naposledy editováno 05.09.2013 18:01:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburatoru

5.9.2013 v 20:20 | Nahoru | #10
Michal-#5> aahaaaa...jo ten plisek je me jasny....ale nikde nejak nemuzu najit nejaky zaklad jak vysoka ta hladina mela byt jo kohout je v cajku ten jsem daval novy..... prave ze vse melo byt ok ale nejak se me to zacalo sypat.... porad se me polevuje zapalko...tim padem to prestalo chytat...pak z karbce prave cakal benzin.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburatoru

5.9.2013 v 20:44 | Nahoru | #11
Kobuk> Jak to tak čtu tak nelepší rada pro tebe bude odvézt motorku někomu kdo ví co a jak má být. Ušetří ti to spoustu času a ve výsledku i peněz. Protože podle všeho se jedná o napadení kutilem...
Teď trochu techniky, v plovákové komoře v rohu můžeš vidět takový obdélníkový pásek, po jeho horní hranu by měla být hladina při sundané plovákové komoře, zbytek návodu je snad jasný kdyby ne tak se ptej čemu nerozumíš.

K zapalování, pokud máš volný kužel tak tě nezachrání nic chce to nový rotor nebo opatrně zabrousit lapovací pastou. Stačí když ti nebude rotor zapalování držet na klice a bude kmitat tak ti motorka nepojede pořádně nikdy, poloha pólů magnetu vůči cívce je hodně důležitá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburatoru

5.9.2013 v 20:53 | Nahoru | #12
Michal-#5> jo napadena byla to je fakt...... sami vylepsovaky ale uplne k opacnemu vysledku vedou..... ja si myslim ze jsem schopen si vetsinu veci udelat sam...nejsme tak nesikovnej jak to tu vypada ale kdyz nevis co a jak ma byt tak je to tezky vid asi se na tebe obratim pokud ti to nebude vadit...... vidim ze mas prehled a cz 250 mas v malicku

(reakce na) Nastavení karburatoru

5.9.2013 v 20:57 | Nahoru | #13
Kobuk> Rád ti pomůžu, ale zetka je na tohle dosti nevděčný stroj na spoustu věcí sám nepřijdeš jak mají být a pokusy a omyly tě budou stát spoustu času. Chce to vědět co jak a bez toho, aby ti to někdo ukázal je to těžký navíc pokud nevíš kam se koukat tak spoustu "podstatných detailů" přehlédneš, když už jsme u toho tak se podívej jestli nemáš povolené dráty v zadním kole (rády se pak vytahují z náboje) a jestli se ti v náboji neprotáčí ložiska (taky dost častý jev).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
typový štítok ČZ 250/980 Buster-111 2 15.1.2024 v 20:09 KAWAHAB
ČZ 250/980, ČZ 380/981 ČZ 250/980, ČZ 380/981 Patrik53 8 6.10.2022 v 20:42 ArmyMoto
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Zapalování ČZ 250/980 MilanSimi 0 24.5.2021 v 09:04 MilanSimi
Pneu pro ČZ Enduro 988.1 ČZ 250/980 WIMPY 2 19.9.2017 v 13:42 WIMPY


TOPlist