globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor Zongshen 250 kouří
 
21.8.2013 v 19:27
Zdravím , koupil jsem si dirtbike s motorem Zongshen 250 ccm .. vše je v pořádku jen mě motor začal papat olej tak se chci zeptat vím že problém bude v simeringách na klikovce nebo u ventilů a nebo v kroužkách to mě je jasný ale nevím jaký kroužky a tak dále mám koupit jelikož bych to musel nejdřív rozdělat a až pak objednat díly ale pokud někdo víte co je v tom za věci tak by mě to dost pomohlo jelikož bych si to objednal předem a rovnou vyměnil..a ještě otázka jak je to tam s rozvodama? Jak je pak seřidím když to rozdělám? Předem děkuji za odpověď :)A nezná někdo nějaký dobrý stránky s nahrádníma dílama na tydle motorky? A ještě by mě zajimál výkon tohodle motoru jelikož štítek na tom nemám a nejsem první majitel co jsem na internetu koukal tak se dělali 11kW a nebo 13.5 kW.




Předchozí
1 2
Následující

Motor Zongshen 250 kouří

21.8.2013 v 20:06 | Nahoru | #1
Jezkovy zraky ten ram, co je to za zverstvo , muzes poslat celou fotku ?
Ja myslim ze to nema cenu pulit a opravovat kup rovnou novej motor, co ja vim tak se tyhle sragoroidni motory pohybujou okolo 5ti litru.

Motor Zongshen 250 kouří

21.8.2013 v 20:07 | Nahoru | #2
Zkus se mrknout tady nebo tady za 5k celej motor

Motor Zongshen 250 kouří

21.8.2013 v 20:10 | Nahoru | #3
Kristova noho, zahoď to

2 reakcí na tento příspěvek Motor Zongshen 250 kouří

21.8.2013 v 21:49 | Nahoru | #4
Sice moc nepomůžu, ale jak jsem hledal fotku tohohle peklostroje tak jsem našel i tenhle skvost .

(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 00:54 | Nahoru | #5

bushman7 píše: Sice moc nepomůžu, ale jak jsem hledal fotku tohohle peklostroje tak jsem našel i tenhle skvost .


Souzi a sousky.... U toho sqostu si racte povsimnout hydraulickeho zvedaku korby: zarucene s hydraulickym motorem a ne nejakou packou jwko u heveru!

2 reakcí na tento příspěvek Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 02:05 | Nahoru | #6
Tak a je tu, pozor, první normální odpověď k tématu.
Rozvodů se bát nemusíš, je to OHV, takže tam neni žádnej řetízek, ani napínák, vačka je umístěná v bloku motoru. Takže tě v případě sundavání válce a výměny kroužků žádný nastavování nečeká. Jediné, co bude nutné po výměně nastavit je ventilová vůle, ale to je práce na 5minut. Jediný co na ní potřebuješ je sada měrek a 10ka klíč.

Ted k tomu kouření. S největší pravděpodobností tam budou v háji gufera na ventilech. Ty se daj vyměnit poměrně snadno a jedno vyjde na 20kč. Dále bych vyměnil kroužky. Muj motor měl najeto asi 19 000km a válec byl stále ve výbornym stavu, jen kroužky byly špatný. Takže si kup nový a vyměn. Semering na klice do toho netahej, ten s tim nemá co dělat.

Kroužky máš Tady a vodítka ventilů tady a gufera ventilů koupíš v každym obchodě s ložiskama. Já šel do prvního obchodu, přines sem starý gufera a nechal sem si objednat nový. Do 3 dnů jsem je měl.

Ještě nějakej dotaz?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 08:37 | Nahoru | #7
Hippieguy> Díky moc :) konečně nějaká užitečná rada :) zatím mě to vše stačí kdyžtak se ozvu až to rozdělám :) zatím díky :)

1 reakcí na tento příspěvek Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 08:44 | Nahoru | #8
Jen upřesním Hippieguy radu - !!! vačka se zde také nastavuje na značku i když je v bloku motoru !!!

(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 09:08 | Nahoru | #9
Kovboy> To máš samozřejmě pravdu. Nepočítám že by rozebíral blok motoru, když k tomu nemá důvod.

Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 10:20 | Nahoru | #10
Tady bude ještě veselo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 10:21 | Nahoru | #11

Hippieguy píše: Tak a je tu, pozor, první normální odpověď k tématu.
Rozvodů se bát nemusíš, je to OHV, takže tam neni žádnej řetízek, ani napínák, vačka je umístěná v bloku motoru. Takže tě v případě sundavání válce a výměny kroužků žádný nastavování nečeká. Jediné, co bude nutné po výměně nastavit je ventilová vůle, ale to je práce na 5minut. Jediný co na ní potřebuješ je sada měrek a 10ka klíč.

Ted k tomu kouření. S největší pravděpodobností tam budou v háji gufera na ventilech. Ty se daj vyměnit poměrně snadno a jedno vyjde na 20kč. Dále bych vyměnil kroužky. Muj motor měl najeto asi 19 000km a válec byl stále ve výbornym stavu, jen kroužky byly špatný. Takže si kup nový a vyměn. Semering na klice do toho netahej, ten s tim nemá co dělat.

Kroužky máš Tady a vodítka ventilů tady a gufera ventilů koupíš v každym obchodě s ložiskama. Já šel do prvního obchodu, přines sem starý gufera a nechal sem si objednat nový. Do 3 dnů jsem je měl.

Ještě nějakej dotaz?



Hypiku ty jsi nenapravitelnej. Jeste mu ten motor vychval jaka je to super kopie od Hondy.
ja jsem myslel, ze uz si pochopil, ale ty ne a bude davat "zarucene prvni normalni odpovedi"

Takze tady zakladateli vklana doporucuju prostudovat vsechny zalozena vlakna od hippieguey, hlavne pak tohle a taky tohle

Zkracene hypik tady prisel s dotazem co s motorem co mu zere 1l oleje/1000 km vsici jsme mu rikali hod to ze skaly ale ne porad do toho cpal prachy a porad az si koupil 2 motor (taky vylagrovanej) a zacal z toho delat jeden a prave o tom je to druhe vlakno.

Takze ber to tak, ze pri tehle kvalite vyroby a tom ze ten motor NOVEJ stoji 5 tisic , je to spotrebak jako treba retez, nebo pneumatika. Kdyz ti praskne clanek retezu, tak ho taky nebudes menit a koupis novej retez. Toz asi tak

Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 16:46 | Nahoru | #12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 18:39 | Nahoru | #13
gugo> Tak za 5k nekoupí novej motor ani na 50ccm pitbika. Ta jeho 250ka stojí nová 15k Tady Takže go je rozumné řešení. Uvědom si, že on má jeden funkční motor, co bere olej, já sem stavěl z jednoho zadřenýho a jedno vylágrovanýho motoru jeden a to byla chyba. Zakladatel se snaží odstranit problém s nadměrnou spotřebou oleje, což je u takhle jednoduchého motoru veskrze triviální záležitost.
Dále, odvoláváš se na rok starý téma. Za ten rok sem se naučil dost věcí a nasbíral hodně zkušeností. Zatímco ty jsi furt stejnej ******!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 18:41 | Nahoru | #14
gugo> ty tu jen machruješ ale žadná rada od tebe nezazní tak ti chci jen říct že to že motor za čas začne žrát olej je normální protože právě nějaký to těsnění nebo gufero je spotřební zboží takže je jasný že se to musí časem vyměnit mě to problém nedělá jen jsem se v tomdle motoru ještě nevrtal tak jsem se chtěl nejdřív zeptat co mě čeká a ne poslouchat jaká to je sračka ;) motor novej stojí 13500 a ne 5k jak tu někdo zmiňoval a dával odkaz na motor kterej to měl za sebou :) a k tomu rámu je to dirtbike a je to drobnější ale ta nosná část rámu je na 80 kg motorku masivní a ještě jsem si ho i vyvařil a ta trubička na který drží motor má za ukol jen držet motor a ne rozkládat váhu celku ;) takže se nenechej zmást hnedka prvním pohledem skáču na tom normálně a nic se nevysralo a nevysere protože jsem si to dal do kupy :) takže pokud nemáš nějakou radu k tématu tak už nepiš prosím díky :)a koukám že si z Bohnic tak to asi vše vysvětluje :)

1 reakcí na tento příspěvek Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 18:52 | Nahoru | #15
Koho to napadlo jeste: kapitan Masakr na svem vlakne rano nekdy po jedne hodine skoncil, v te chvili se tu objevil hipiiik!
Ze by dvojjedina osobnost - Masakr to napalil v kilu do suvecka a zachranila ho montazni pena, kteru mel vycpqnou kaptaz.... Nepripomian vam to neco, nebo spis nekoho?????

(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 19:16 | Nahoru | #16

pesastor píše: Koho to napadlo jeste: kapitan Masakr na svem vlakne rano nekdy po jedne hodine skoncil, v te chvili se tu objevil hipiiik!
Ze by dvojjedina osobnost - Masakr to napalil v kilu do suvecka a zachranila ho montazni pena, kteru mel vycpqnou kaptaz.... Nepripomian vam to neco, nebo spis nekoho?????


Koště v rámu stupaček?

(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 20:21 | Nahoru | #17

Hippieguy píše: gugo>...odvoláváš se na rok starý téma. Za ten rok sem se naučil dost věcí a nasbíral hodně zkušeností.



hippieguy: "Bouračka - kde jsem udělal chybu?"



Naposledy editováno 22.08.2013 20:21:55

(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 21:20 | Nahoru | #18
V1t4s3K> Hod to ze skale...Mrdku

(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 22:30 | Nahoru | #19
V1t4s3K> Ty woe tak ty si matros, mas cinskej motor kterej je v riti, nejsi schopnej si najit servisni manual, fishe s nahradnima dilama atd. Takze neznas ani momenty, kterejma budes utahovat hlavu, vackovku atd. S nejvetsi pravdepodobnosti se velmi brzi dockame dotazu typu, spatne jsem to poskladal, potkal se me ventil s pistem apod.
Jako bych to uz nekde cetl ze Hyppie ... mozna se dockame i nejakeho ftipneho videa.
Proto jsem ti doporucoval koupit celej novej motor. JInak 125 ccm china motor jsem videl nekdy pred 2ma smesicema novej za 5k, az me to udivilo jak je mozny ze to za ty prachy proste seskladaj dohromady.
Ale tak fajn ja uz se zdrzuju pripominek a pockam si ...a velmi rad ti za 2 mesice ti reknu "ja jsem to rikal" .. pekne skladani.

btw: je me 37, prvni 4t motor, kterej jsem rozlozil a slozil byl skoda 110 od te doby jich jeste par pribylo, ale delat motor bez zakladnich informaci jako jsou momenty, ev. servisni manual bych si asi nelajsnul tak hodne zdaru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 22:33 | Nahoru | #20
Hippieguy> Jo to mas pravdu, ja jsem porad stejnej alespon tu konzistenci by si mohl ocenit. Vzdycky jsem tvrdil ze cina je stracka a zvlaste v tvem pripade jsem mel pravdu.
JInak zrovna od tebe bych cekal ze si se poucil, ostatne z toho u vyplynulo ze misto chiny sis poridil japonce ze ? Ale klidne budes rikat nadale jak je ta china super.. proc si tedy koupil to virago ? (recnicka, necekam odpoved)

(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

23.8.2013 v 12:15 | Nahoru | #21

V1t4s3K píše: Hippieguy> Díky moc :) konečně nějaká užitečná rada :) zatím mě to vše stačí kdyžtak se ozvu až to rozdělám :) zatím díky :)



Hipinátor je konečně za hrdinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

23.8.2013 v 13:22 | Nahoru | #22

bushman7 píše: Sice moc nepomůžu, ale jak jsem hledal fotku tohohle peklostroje tak jsem našel i tenhle skvost .



Ahoj; celkem zajímavej stroj . Na nějakým motosrazu by to určitě sklidilo úspěch...





(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

23.8.2013 v 14:27 | Nahoru | #23

Lubos92 píše: Ahoj; celkem zajímavej stroj . Na nějakým motosrazu by to určitě sklidilo úspěch...






Co tam u toho píšou?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

24.8.2013 v 09:03 | Nahoru | #24
gugo> Takže podle tebe když začne kouřit čtyřtaktní motor, tak je v riti a musí se vyhodit a koupit celej novej? Máš pneuservis, to znamená, že když někdo píchne, tak u tebe musí vyměnit hned celé kolo? Kdybych měl pořád kupovat motory do našich motorek a čtyřkolek jenom proto, že začnou kouřit, nevím kam bych finančně došel. Oprava je za pár korun, vyměním kroužky a gufera a jdem zase závodit a jezdit. A nemysli si, že kouří jen čínský motor, ona taková Yamaha Raptor to dokáže s přehledem i v půlce sezony, ale že bych tam musel měnit kvůli tomu motor ...
Tady je také nějaký dotaz o motoru, tak mu poraď:
honda žere olej

Naposledy editováno 24.08.2013 09:08:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

24.8.2013 v 20:47 | Nahoru | #25
Kovboy> Vis co je zasadni rozdil, ze na ty hodne to zacne pri spravny udrzbe delat po hodne hodne 10tkach tisic km. Proste aby motor spravne fungoval musi se dodrzet jakesi tolerance a to je prave cinskej problem.
Ale kuci klidne si to patlejte jak chcete. ja si pockam na stare zname pokracovani jako s hippikem.

(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

25.8.2013 v 18:13 | Nahoru | #26
Kovboy> přesně to že motor kouří je běžný problém a ty gufera a tak jsou normální spotřební zboží a vyhodit motor jen kvůli tomu že začne kouřit a hnedka ho odsuzovat že je to sračka tak to mě moc rozumný nepříjde no :) ale každej má svojí hlavu :) já jen vím že todle není problém kterej bych řešil výměnou motoru :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

28.8.2013 v 13:56 | Nahoru | #27

gugo píše: Kovboy> Vis co je zasadni rozdil, ze na ty hodne to zacne pri spravny udrzbe delat po hodne hodne 10tkach tisic km. Proste aby motor spravne fungoval musi se dodrzet jakesi tolerance a to je prave cinskej problem.
Ale kuci klidne si to patlejte jak chcete. ja si pockam na stare zname pokracovani jako s hippikem.



Žádný problémy s tolerancema nemají. Jde jen o to, jaká cena je v zadání od evropských (v našem případě) obchodníků (resp zákazníků) - od toho se odvíjí použitý materiál, vytěžované stroje a samozřejmě přísnost výstupní kontroly.
Dle mého názoru umí číňani vyrobit cokoliv ve stejné kvalitě jako evropské fabriky, ale také za jinou cenu než je čínský standard. Samozřejmě jsou výjimky (obráběcí stroje, měřící technika atd.).
Mám čínskýho Lifana (motor) s 35tkm, krom výměny oleje a čistění odstředivky jsme do motoru ještě nesáhl. Oleje žere málo a i kdyby, oprava nepřesáhne 500kč (gufera, píst, kroužky, válec). A tento motor mě stál 5.500kč. Spočítej si tu amortizaci a řekni mi s kterou jinou motorkou je možné to dosáhnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

28.8.2013 v 18:47 | Nahoru | #28

FiffiQ píše: Žádný problémy s tolerancema nemají. Jde jen o to, jaká cena je v zadání od evropských (v našem případě) obchodníků (resp zákazníků) - od toho se odvíjí použitý materiál, vytěžované stroje a samozřejmě přísnost výstupní kontroly.
Dle mého názoru umí číňani vyrobit cokoliv ve stejné kvalitě jako evropské fabriky, ale také za jinou cenu než je čínský standard. Samozřejmě jsou výjimky (obráběcí stroje, měřící technika atd.).
Mám čínskýho Lifana (motor) s 35tkm, krom výměny oleje a čistění odstředivky jsme do motoru ještě nesáhl. Oleje žere málo a i kdyby, oprava nepřesáhne 500kč (gufera, píst, kroužky, válec). A tento motor mě stál 5.500kč. Spočítej si tu amortizaci a řekni mi s kterou jinou motorkou je možné to dosáhnout.



Vystupni kontrola kontroluje asi co ??? ja vim kvalitu u strojirencke vyroby se kvalita urcuje cim ??? Tolerancema, vse se vyrabi v urcitych tolerancich.

Nejlepsi je, ze ty se sam usvedcujes z toho jak si nadsenej z toho ze ti cinskej motor ujel 35tkm. Proste to byla super koupe ono to ujelo 35 tok jupiii.
Kdyz si koupis necinskou motorku rekneme evropskou nebo japonskou tak proste neocekavas nic jineho, nez ze ujedes minimalne 100 tkm bez vetsich investic.

JInaksoudruzi z chiny asi umeji udelat neco ve stejne kvalite, ale bude to bud stejne drahe nebo drazsi nez kdyz to udelame v civilizovanem svete.
Az tech Lifanu vedle sebe postavis 100 a vsechny ujedou aspon 50 tkm , reknu fajn je to kvalitni motor. Ale to se nestane, bo motor vcelku za 5,500 Kc proste nemuze byt kvalitni (ikdyz tam neni vyvoj protoze ho komplet okopirovali)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

30.8.2013 v 10:16 | Nahoru | #29
gugo> Vcelku se asi o nic nepřem, kontrola kontroluje rozměrové a geometrické parametry jednotlivých komponent a ty jsou přímo odvislé od mašiny, na které je to vyrobené. Z mašiny s poloviční hodinouvou sazbou se prostě stejně kvalitní výrobek dostat nedá.
Není to ale tak, že by to vyrobit neuměli, prostě to po nich nikdo nechce. Ty očividně nejsi cílová skupina. Zaplatíš si za zančku, která ti garantuje (i když taky ne na 100%) větší nájezd a pocit že "vždy dojedeš". Mě stačí, že to jezdí. Najede to pár desítek tisíc a pak nebudu muset řešit, kde do toho seženu hlavu/převodovku/cokoli za desítky tisíc a když motor umře, tak ho vyhodím a za ty směšný peníze koupím jiný,..
Je to jen o preferencích, které má každý jiné a nikdo nemá právo mu nutit svoje. Ale psát si naštěstí může každý co chce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

31.8.2013 v 18:22 | Nahoru | #30
[quote=FiffiQ] Mě stačí, že to jezdí. Najede to pár desítek tisíc a pak nebudu muset řešit, kde do toho seženu hlavu/převodovku/cokoli za desítky tisíc a když motor umře, tak ho vyhodím a za ty směšný peníze koupím jiný,..

No a to je presne to smy co jsem ja rikal, at se stim motorem nesere a vymeni ho za novej, protoze to je spotrebak a za to jsem tady odsuzovanej.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist