globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor Zongshen 250 kouří
 
21.8.2013 v 19:27
Zdravím , koupil jsem si dirtbike s motorem Zongshen 250 ccm .. vše je v pořádku jen mě motor začal papat olej tak se chci zeptat vím že problém bude v simeringách na klikovce nebo u ventilů a nebo v kroužkách to mě je jasný ale nevím jaký kroužky a tak dále mám koupit jelikož bych to musel nejdřív rozdělat a až pak objednat díly ale pokud někdo víte co je v tom za věci tak by mě to dost pomohlo jelikož bych si to objednal předem a rovnou vyměnil..a ještě otázka jak je to tam s rozvodama? Jak je pak seřidím když to rozdělám? Předem děkuji za odpověď :)A nezná někdo nějaký dobrý stránky s nahrádníma dílama na tydle motorky? A ještě by mě zajimál výkon tohodle motoru jelikož štítek na tom nemám a nejsem první majitel co jsem na internetu koukal tak se dělali 11kW a nebo 13.5 kW.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 18:41 | Nahoru | #1
gugo> ty tu jen machruješ ale žadná rada od tebe nezazní tak ti chci jen říct že to že motor za čas začne žrát olej je normální protože právě nějaký to těsnění nebo gufero je spotřební zboží takže je jasný že se to musí časem vyměnit mě to problém nedělá jen jsem se v tomdle motoru ještě nevrtal tak jsem se chtěl nejdřív zeptat co mě čeká a ne poslouchat jaká to je sračka ;) motor novej stojí 13500 a ne 5k jak tu někdo zmiňoval a dával odkaz na motor kterej to měl za sebou :) a k tomu rámu je to dirtbike a je to drobnější ale ta nosná část rámu je na 80 kg motorku masivní a ještě jsem si ho i vyvařil a ta trubička na který drží motor má za ukol jen držet motor a ne rozkládat váhu celku ;) takže se nenechej zmást hnedka prvním pohledem skáču na tom normálně a nic se nevysralo a nevysere protože jsem si to dal do kupy :) takže pokud nemáš nějakou radu k tématu tak už nepiš prosím díky :)a koukám že si z Bohnic tak to asi vše vysvětluje :)

(reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 22:30 | Nahoru | #2
V1t4s3K> Ty woe tak ty si matros, mas cinskej motor kterej je v riti, nejsi schopnej si najit servisni manual, fishe s nahradnima dilama atd. Takze neznas ani momenty, kterejma budes utahovat hlavu, vackovku atd. S nejvetsi pravdepodobnosti se velmi brzi dockame dotazu typu, spatne jsem to poskladal, potkal se me ventil s pistem apod.
Jako bych to uz nekde cetl ze Hyppie ... mozna se dockame i nejakeho ftipneho videa.
Proto jsem ti doporucoval koupit celej novej motor. JInak 125 ccm china motor jsem videl nekdy pred 2ma smesicema novej za 5k, az me to udivilo jak je mozny ze to za ty prachy proste seskladaj dohromady.
Ale tak fajn ja uz se zdrzuju pripominek a pockam si ...a velmi rad ti za 2 mesice ti reknu "ja jsem to rikal" .. pekne skladani.

btw: je me 37, prvni 4t motor, kterej jsem rozlozil a slozil byl skoda 110 od te doby jich jeste par pribylo, ale delat motor bez zakladnich informaci jako jsou momenty, ev. servisni manual bych si asi nelajsnul tak hodne zdaru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist