globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor Zongshen 250 kouří
 
21.8.2013 v 19:27
Zdravím , koupil jsem si dirtbike s motorem Zongshen 250 ccm .. vše je v pořádku jen mě motor začal papat olej tak se chci zeptat vím že problém bude v simeringách na klikovce nebo u ventilů a nebo v kroužkách to mě je jasný ale nevím jaký kroužky a tak dále mám koupit jelikož bych to musel nejdřív rozdělat a až pak objednat díly ale pokud někdo víte co je v tom za věci tak by mě to dost pomohlo jelikož bych si to objednal předem a rovnou vyměnil..a ještě otázka jak je to tam s rozvodama? Jak je pak seřidím když to rozdělám? Předem děkuji za odpověď :)A nezná někdo nějaký dobrý stránky s nahrádníma dílama na tydle motorky? A ještě by mě zajimál výkon tohodle motoru jelikož štítek na tom nemám a nejsem první majitel co jsem na internetu koukal tak se dělali 11kW a nebo 13.5 kW.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

28.8.2013 v 18:47 | Nahoru | #1

FiffiQ píše: Žádný problémy s tolerancema nemají. Jde jen o to, jaká cena je v zadání od evropských (v našem případě) obchodníků (resp zákazníků) - od toho se odvíjí použitý materiál, vytěžované stroje a samozřejmě přísnost výstupní kontroly.
Dle mého názoru umí číňani vyrobit cokoliv ve stejné kvalitě jako evropské fabriky, ale také za jinou cenu než je čínský standard. Samozřejmě jsou výjimky (obráběcí stroje, měřící technika atd.).
Mám čínskýho Lifana (motor) s 35tkm, krom výměny oleje a čistění odstředivky jsme do motoru ještě nesáhl. Oleje žere málo a i kdyby, oprava nepřesáhne 500kč (gufera, píst, kroužky, válec). A tento motor mě stál 5.500kč. Spočítej si tu amortizaci a řekni mi s kterou jinou motorkou je možné to dosáhnout.



Vystupni kontrola kontroluje asi co ??? ja vim kvalitu u strojirencke vyroby se kvalita urcuje cim ??? Tolerancema, vse se vyrabi v urcitych tolerancich.

Nejlepsi je, ze ty se sam usvedcujes z toho jak si nadsenej z toho ze ti cinskej motor ujel 35tkm. Proste to byla super koupe ono to ujelo 35 tok jupiii.
Kdyz si koupis necinskou motorku rekneme evropskou nebo japonskou tak proste neocekavas nic jineho, nez ze ujedes minimalne 100 tkm bez vetsich investic.

JInaksoudruzi z chiny asi umeji udelat neco ve stejne kvalite, ale bude to bud stejne drahe nebo drazsi nez kdyz to udelame v civilizovanem svete.
Az tech Lifanu vedle sebe postavis 100 a vsechny ujedou aspon 50 tkm , reknu fajn je to kvalitni motor. Ale to se nestane, bo motor vcelku za 5,500 Kc proste nemuze byt kvalitni (ikdyz tam neni vyvoj protoze ho komplet okopirovali)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

30.8.2013 v 10:16 | Nahoru | #2
gugo> Vcelku se asi o nic nepřem, kontrola kontroluje rozměrové a geometrické parametry jednotlivých komponent a ty jsou přímo odvislé od mašiny, na které je to vyrobené. Z mašiny s poloviční hodinouvou sazbou se prostě stejně kvalitní výrobek dostat nedá.
Není to ale tak, že by to vyrobit neuměli, prostě to po nich nikdo nechce. Ty očividně nejsi cílová skupina. Zaplatíš si za zančku, která ti garantuje (i když taky ne na 100%) větší nájezd a pocit že "vždy dojedeš". Mě stačí, že to jezdí. Najede to pár desítek tisíc a pak nebudu muset řešit, kde do toho seženu hlavu/převodovku/cokoli za desítky tisíc a když motor umře, tak ho vyhodím a za ty směšný peníze koupím jiný,..
Je to jen o preferencích, které má každý jiné a nikdo nemá právo mu nutit svoje. Ale psát si naštěstí může každý co chce...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist