globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor Zongshen 250 kouří
 
21.8.2013 v 19:27
Zdravím , koupil jsem si dirtbike s motorem Zongshen 250 ccm .. vše je v pořádku jen mě motor začal papat olej tak se chci zeptat vím že problém bude v simeringách na klikovce nebo u ventilů a nebo v kroužkách to mě je jasný ale nevím jaký kroužky a tak dále mám koupit jelikož bych to musel nejdřív rozdělat a až pak objednat díly ale pokud někdo víte co je v tom za věci tak by mě to dost pomohlo jelikož bych si to objednal předem a rovnou vyměnil..a ještě otázka jak je to tam s rozvodama? Jak je pak seřidím když to rozdělám? Předem děkuji za odpověď :)A nezná někdo nějaký dobrý stránky s nahrádníma dílama na tydle motorky? A ještě by mě zajimál výkon tohodle motoru jelikož štítek na tom nemám a nejsem první majitel co jsem na internetu koukal tak se dělali 11kW a nebo 13.5 kW.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

24.8.2013 v 20:47 | Nahoru | #1
Kovboy> Vis co je zasadni rozdil, ze na ty hodne to zacne pri spravny udrzbe delat po hodne hodne 10tkach tisic km. Proste aby motor spravne fungoval musi se dodrzet jakesi tolerance a to je prave cinskej problem.
Ale kuci klidne si to patlejte jak chcete. ja si pockam na stare zname pokracovani jako s hippikem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

28.8.2013 v 13:56 | Nahoru | #2

gugo píše: Kovboy> Vis co je zasadni rozdil, ze na ty hodne to zacne pri spravny udrzbe delat po hodne hodne 10tkach tisic km. Proste aby motor spravne fungoval musi se dodrzet jakesi tolerance a to je prave cinskej problem.
Ale kuci klidne si to patlejte jak chcete. ja si pockam na stare zname pokracovani jako s hippikem.



Žádný problémy s tolerancema nemají. Jde jen o to, jaká cena je v zadání od evropských (v našem případě) obchodníků (resp zákazníků) - od toho se odvíjí použitý materiál, vytěžované stroje a samozřejmě přísnost výstupní kontroly.
Dle mého názoru umí číňani vyrobit cokoliv ve stejné kvalitě jako evropské fabriky, ale také za jinou cenu než je čínský standard. Samozřejmě jsou výjimky (obráběcí stroje, měřící technika atd.).
Mám čínskýho Lifana (motor) s 35tkm, krom výměny oleje a čistění odstředivky jsme do motoru ještě nesáhl. Oleje žere málo a i kdyby, oprava nepřesáhne 500kč (gufera, píst, kroužky, válec). A tento motor mě stál 5.500kč. Spočítej si tu amortizaci a řekni mi s kterou jinou motorkou je možné to dosáhnout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist