globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor Zongshen 250 kouří
 
21.8.2013 v 19:27
Zdravím , koupil jsem si dirtbike s motorem Zongshen 250 ccm .. vše je v pořádku jen mě motor začal papat olej tak se chci zeptat vím že problém bude v simeringách na klikovce nebo u ventilů a nebo v kroužkách to mě je jasný ale nevím jaký kroužky a tak dále mám koupit jelikož bych to musel nejdřív rozdělat a až pak objednat díly ale pokud někdo víte co je v tom za věci tak by mě to dost pomohlo jelikož bych si to objednal předem a rovnou vyměnil..a ještě otázka jak je to tam s rozvodama? Jak je pak seřidím když to rozdělám? Předem děkuji za odpověď :)A nezná někdo nějaký dobrý stránky s nahrádníma dílama na tydle motorky? A ještě by mě zajimál výkon tohodle motoru jelikož štítek na tom nemám a nejsem první majitel co jsem na internetu koukal tak se dělali 11kW a nebo 13.5 kW.





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 10:21 | Nahoru | #1

Hippieguy píše: Tak a je tu, pozor, první normální odpověď k tématu.
Rozvodů se bát nemusíš, je to OHV, takže tam neni žádnej řetízek, ani napínák, vačka je umístěná v bloku motoru. Takže tě v případě sundavání válce a výměny kroužků žádný nastavování nečeká. Jediné, co bude nutné po výměně nastavit je ventilová vůle, ale to je práce na 5minut. Jediný co na ní potřebuješ je sada měrek a 10ka klíč.

Ted k tomu kouření. S největší pravděpodobností tam budou v háji gufera na ventilech. Ty se daj vyměnit poměrně snadno a jedno vyjde na 20kč. Dále bych vyměnil kroužky. Muj motor měl najeto asi 19 000km a válec byl stále ve výbornym stavu, jen kroužky byly špatný. Takže si kup nový a vyměn. Semering na klice do toho netahej, ten s tim nemá co dělat.

Kroužky máš Tady a vodítka ventilů tady a gufera ventilů koupíš v každym obchodě s ložiskama. Já šel do prvního obchodu, přines sem starý gufera a nechal sem si objednat nový. Do 3 dnů jsem je měl.

Ještě nějakej dotaz?



Hypiku ty jsi nenapravitelnej. Jeste mu ten motor vychval jaka je to super kopie od Hondy.
ja jsem myslel, ze uz si pochopil, ale ty ne a bude davat "zarucene prvni normalni odpovedi"

Takze tady zakladateli vklana doporucuju prostudovat vsechny zalozena vlakna od hippieguey, hlavne pak tohle a taky tohle

Zkracene hypik tady prisel s dotazem co s motorem co mu zere 1l oleje/1000 km vsici jsme mu rikali hod to ze skaly ale ne porad do toho cpal prachy a porad az si koupil 2 motor (taky vylagrovanej) a zacal z toho delat jeden a prave o tom je to druhe vlakno.

Takze ber to tak, ze pri tehle kvalite vyroby a tom ze ten motor NOVEJ stoji 5 tisic , je to spotrebak jako treba retez, nebo pneumatika. Kdyz ti praskne clanek retezu, tak ho taky nebudes menit a koupis novej retez. Toz asi tak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 18:39 | Nahoru | #2
gugo> Tak za 5k nekoupí novej motor ani na 50ccm pitbika. Ta jeho 250ka stojí nová 15k Tady Takže go je rozumné řešení. Uvědom si, že on má jeden funkční motor, co bere olej, já sem stavěl z jednoho zadřenýho a jedno vylágrovanýho motoru jeden a to byla chyba. Zakladatel se snaží odstranit problém s nadměrnou spotřebou oleje, což je u takhle jednoduchého motoru veskrze triviální záležitost.
Dále, odvoláváš se na rok starý téma. Za ten rok sem se naučil dost věcí a nasbíral hodně zkušeností. Zatímco ty jsi furt stejnej ******!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří

22.8.2013 v 18:41 | Nahoru | #3
gugo> ty tu jen machruješ ale žadná rada od tebe nezazní tak ti chci jen říct že to že motor za čas začne žrát olej je normální protože právě nějaký to těsnění nebo gufero je spotřební zboží takže je jasný že se to musí časem vyměnit mě to problém nedělá jen jsem se v tomdle motoru ještě nevrtal tak jsem se chtěl nejdřív zeptat co mě čeká a ne poslouchat jaká to je sračka ;) motor novej stojí 13500 a ne 5k jak tu někdo zmiňoval a dával odkaz na motor kterej to měl za sebou :) a k tomu rámu je to dirtbike a je to drobnější ale ta nosná část rámu je na 80 kg motorku masivní a ještě jsem si ho i vyvařil a ta trubička na který drží motor má za ukol jen držet motor a ne rozkládat váhu celku ;) takže se nenechej zmást hnedka prvním pohledem skáču na tom normálně a nic se nevysralo a nevysere protože jsem si to dal do kupy :) takže pokud nemáš nějakou radu k tématu tak už nepiš prosím díky :)a koukám že si z Bohnic tak to asi vše vysvětluje :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist