2 reakcí na tento příspěvek Boulevard ano či ne?
J.M.K: engine swap u klasickejch aut mi zily netrha, kdyz je to slusne udelany tak s tim nemam problem, nemam problem s japonskym motorem v bmw ani s americkym V8 v japonci... jsou veterany u kterejch uz by to byla trochu svatokradez, ale takovy ty klasiky a youngtimery co uz sice treba jdou kolem pul mice, ale furt je jich jako sracek, u tech mi to prijde sumak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?
Prohlédl, proťukal a osobně jsem se informoval přímo na prodejně v Modřanech.
docent> Upřímně řečeno, také jsem kdysi uvažoval o montáži jednoduchého samodomo TCI do F128, v zájmu snížení elektrického namáhání kladívka. Ale po konzultaci s několika dalšími majiteli podobných vozů byly prý zkušenosti takové, že všechny podobné úpravy nakonec z vozu vyhazovali a vraceli se ke kladívkové klasice. A tam jde právě i o tu jednoduchost. To oceňuju i u Punta s motorem 1108ccm SPI, kde v případě úmrtí ECU by stačilo těleso stříkačky vyhodit, přes vhodnou redukci napasovat kabrbec Weber, nebo Solex, používaný na F128, zapalování hnát jednoduchým TCI a vůz bude jezdit dál, bez ztráty výkonu. Nedávno jsem se navíc dověděl zdánlivě nelogický fakt a sice, že tyto jednotky SPI paradoxně oproti karbci mají vyšší spotřebu a mohou omezit i výkon.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ochrana před větrem a počasím na cr... Suzuki Boulevard C50 | kovosrot | 12 | 23.1.2022 v 13:12 Shelby73 |
Výměna baterie Suzuki C800 Suzuki VL 800 Volusia, Suzuki C800 Intruder, Suzuki ... | zeman-ondrej | 20 | 18.9.2020 v 19:51 assassin |
kola s duší na bezdušová jak? [1, 2, 3, 4] Suzuki Boulevard C50 | apavka | 97 | 5.6.2020 v 19:49 zdenysrx6 |
Parkovací světlo Suzuki Boulevard C50 | MacSuzuki | 3 | 13.9.2018 v 19:57 johns |
Kryt úložného prostoru na Suzuki vl... Suzuki Boulevard C50 | apavka | 0 | 12.6.2017 v 18:52 apavka |