globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Boulevard ano či ne?
17.1.2013 v 23:36
Nemůžu se rozhodnout?Poraďte!!!!!

2 reakcí na tento příspěvek Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 16:48 | Nahoru | #1
docent: jsi si jist ze ten triumph na fotce ma FI? a to jako tu plovakovku a viko soupete nafixlovali, jen aby to vypadalo? jestli jo tak je to dobrej ulet...

J.M.K: engine swap u klasickejch aut mi zily netrha, kdyz je to slusne udelany tak s tim nemam problem, nemam problem s japonskym motorem v bmw ani s americkym V8 v japonci... jsou veterany u kterejch uz by to byla trochu svatokradez, ale takovy ty klasiky a youngtimery co uz sice treba jdou kolem pul mice, ale furt je jich jako sracek, u tech mi to prijde sumak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 16:52 | Nahoru | #2
assassin> Opravdu to je stříkačka Ten bazmek co vypadá jak karburátor je fakt jen plechovej domeček (tedy je tam prý to stříkadlo a klapka).

Prohlédl, proťukal a osobně jsem se informoval přímo na prodejně v Modřanech.

(reakce na) Boulevard ano či ne?

19.1.2013 v 19:01 | Nahoru | #3
assassin> Chápu, když je to něco, co jest pořád tuctovkou, postávající pomalu na každém rohu, tak tam se dají oči přimhouřit. Nebo, pokud jde vyloženě o "užitkáč". Ostatně na Kubě jezdí kupa amerických masivních "oldschool classics", kde pod vrstvou nátěrů se pomalu už ztrácejí detaily kastle (jinak by ve slaném oceánském klimatu těžko mohla přežít 60 let i víc), ale jejich původní velkoobjemové motory, stavěné v době, kdy benzin stál pár centů, už častokrát odpočívají někde na šrotišti a pod haubnou si to mrmlá motor ze žigulu, volhy a podobných "CCCP" vozů. Důvod je prostý - původní motor by sice přežil ještě desítky let provozu, ale který dnešní Kubánec si může dovolit živit motor se spotřebou 25 - 32l/100km? Stačí vzít v úvahu jen to, že nové vozy tam stojí tolik, že vzhledem ke tamnějším platům by běžný Kubánec na nový vůz vydělával cca 100let! To jest i odpověď na často kladenou otázku, proč staré ameriky vší silou drží při životě.

docent> Upřímně řečeno, také jsem kdysi uvažoval o montáži jednoduchého samodomo TCI do F128, v zájmu snížení elektrického namáhání kladívka. Ale po konzultaci s několika dalšími majiteli podobných vozů byly prý zkušenosti takové, že všechny podobné úpravy nakonec z vozu vyhazovali a vraceli se ke kladívkové klasice. A tam jde právě i o tu jednoduchost. To oceňuju i u Punta s motorem 1108ccm SPI, kde v případě úmrtí ECU by stačilo těleso stříkačky vyhodit, přes vhodnou redukci napasovat kabrbec Weber, nebo Solex, používaný na F128, zapalování hnát jednoduchým TCI a vůz bude jezdit dál, bez ztráty výkonu. Nedávno jsem se navíc dověděl zdánlivě nelogický fakt a sice, že tyto jednotky SPI paradoxně oproti karbci mají vyšší spotřebu a mohou omezit i výkon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ochrana před větrem a počasím na cr... Suzuki Boulevard C50 kovosrot 12 23.1.2022 v 13:12 Shelby73
Výměna baterie Suzuki C800 Suzuki VL 800 Volusia, Suzuki C800 Intruder, Suzuki ... zeman-ondrej 20 18.9.2020 v 19:51 assassin
kola s duší na bezdušová jak? [1, 2, 3, 4] Suzuki Boulevard C50 apavka 97 5.6.2020 v 19:49 zdenysrx6
Parkovací světlo Suzuki Boulevard C50 MacSuzuki 3 13.9.2018 v 19:57 johns
Kryt úložného prostoru na Suzuki vl... Suzuki Boulevard C50 apavka 0 12.6.2017 v 18:52 apavka


TOPlist