zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zajímalo by mě kolik odmitacu čínských vozidel má třeba telefony Xiaomi nebo Huawei a jiné čisté Číny. Čína je dneska snad i v rohlíku svým způsobem.
Já třeba ze služebních cest vždy chtěl dovézt nějaký místní suvenýr. Když jsem byl v Číně tak jsem konstatoval, že jsem konečně v zemi, odkud přivezu zaručeně místní zboží .
A co naplat, žel bohu mě v posledních letech oslovily více motorky s čínským rodokmenem. Fantic cabalero, teď třeba cfmoto 450 Mt a kove rally 450. Byl bych radši kdyby něco takového dělal Japonec apod, ale není moc na výběr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Mr.Dreamer> svým způsobem chápu tyto postoje, ale to by člověk stojící za tímto názorem nesměl koupit asi nic. Když jsem kupoval druhý auto před 6 lety, volil jsem nakonec mezi Dacii Sandero a Fiat Tipo. Jisté hledisko proti Fiatu bylo i to, že ho vyrábí v Turecku. No nakonec jsem si koupil Sandero v domnění, že je z Rumunska a ejhle. Přijelo z Maroka.
Zajímalo by mě kolik odmitacu čínských vozidel má třeba telefony Xiaomi nebo Huawei a jiné čisté Číny. Čína je dneska snad i v rohlíku svým způsobem.
Já třeba ze služebních cest vždy chtěl dovézt nějaký místní suvenýr. Když jsem byl v Číně tak jsem konstatoval, že jsem konečně v zemi, odkud přivezu zaručeně místní zboží .
A co naplat, žel bohu mě v posledních letech oslovily více motorky s čínským rodokmenem. Fantic cabalero, teď třeba cfmoto 450 Mt a kove rally 450. Byl bych radši kdyby něco takového dělal Japonec apod, ale není moc na výběr.
Pokud je to zahraniční společnost, která v Číně vyrábí, tak to většinou je formou joint-venture, kde mají stále částečnou kontrolu nad kvalitou, IP, managementem a odpovědnost za pracovní podmínky a používání nucených prací.
Pokud se jedná o čistě čínskou společnost, mají kvóty na počet členů komunistické strany, tvorbu buněk CCP nebo golden-share pro podíl CCP ve společnosti. Mají povinnost sdílení dat, povinnost spolupráce s lidovou armádou, ve vedení straníky. Nikdy nevíš, co se tam ze dne na den změní, kdy popraví technického ředitele, nebo na místo hlavního konstruktéra dosadí zasloužilého politruka...
Pokud mimočínská společnost vyrábí jinde a z Číny pouze bere komponenty, mají oddělení, které se soustředí jen na řízení kvality dodavatelských řetězců, koncový zákazník takové možnosti nemá.
Obecně to beru tak, že když seženu do 150% ceny seženu srovnatelný produkt z jiné země, sáhnu po něm. Ono to často i pomůže při výběru, alespoň do nekonečně neporovnávám několik produktů...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |