globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2023 v 01:00 | Nahoru | #1
Frantacz> No jo, jenže občas na tu dálnici lezu. stejně jako na jedničky Kdysi jsem byl na té dvěpade i v Jugošce od shora až dolů, po Maďarsku a tak. Když jsem ji prodával, jedním z důvodů byl právě kolem mě zrychlující se provoz, zatímco já jsem kynul a tím pádem motorka zpomalovala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2023 v 09:33 | Nahoru | #2
vilemx> O NX250 se přetahujeme s manželkou. Občas na tom jedu offroad po okolí nebo na Ukrajinu. Na kamarádově CRF250L jsem se občas svezl.
NX je o trochu živější a má lepší převodovku s kvaltama do terénu. Ale zase je až moc malá. CRF250L je normálně velká a působí těžkopádněji. Má výrazně lepší podvozek, ale v pomalém terénu se na NX nechytá. Na silnici není znát rozdíl. Na dálnici jsem s tím nejel. Na NX se dálnice dá, ale je to opruz. Motor dá maximálku 140, ale nad kilo se na tom nejede dobře, protože je to enduro a také špuntové gumy. Dálnice bude nouzovka na všech malých endurech.
CRF300L by měla mít lepší převodovku a krouťák, čímž by se mohla vyrovnat NX250. Nikdy jsem na ní ale nejel, tak nemohu hodnotit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2023 v 11:50 | Nahoru | #3
vilemx> mámt o stejné - na to moje mrdání v terénu a cestování by 250-300 v podstatě stačila - problém je v tom že bežný provoz výrazně zrychlil a já se taky víc zhmotnil

tak jak jsem na 250/300 projel vietnam, srílanku či ekvádor - tak tam to bylo super, ale jakmile dojde na silnice vyšší třídy tak už to není ono - dokud má člověk čas na to cestovat/toulat se někde půl roku tak je to v pohodě - i cesta je cíl, vybírám si malé cestičky a pěšinky, ale pokud má 14 dní dovolené ev. má delší přejezdy po silnici tak to není ideální (na panamericaně s XRE300 mě před sebou tlačil kamion a to nebyl nic moc pocit) - líbi se mi původní DR350 nebo DRZ400 ale dnes jsou to už taky staré ludry většinou napadné kutilem

kdyby byla CRF350 co by mělo o 10 koní víc tak by to bylo super, jsem zvědav jestli se skutečně ukáže 390 Adventure R/Enduro - tj. cca 40 koní, 21/18 a pořád smysluplná hmotnost - do té doby se držím platformy 690/701 - už těžší, ale na silnici dostečně výkonné, podovzek slušný a v terénu to ještě není mastodont
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist