globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2023 v 11:50 | Nahoru | #1
vilemx> mámt o stejné - na to moje mrdání v terénu a cestování by 250-300 v podstatě stačila - problém je v tom že bežný provoz výrazně zrychlil a já se taky víc zhmotnil

tak jak jsem na 250/300 projel vietnam, srílanku či ekvádor - tak tam to bylo super, ale jakmile dojde na silnice vyšší třídy tak už to není ono - dokud má člověk čas na to cestovat/toulat se někde půl roku tak je to v pohodě - i cesta je cíl, vybírám si malé cestičky a pěšinky, ale pokud má 14 dní dovolené ev. má delší přejezdy po silnici tak to není ideální (na panamericaně s XRE300 mě před sebou tlačil kamion a to nebyl nic moc pocit) - líbi se mi původní DR350 nebo DRZ400 ale dnes jsou to už taky staré ludry většinou napadné kutilem

kdyby byla CRF350 co by mělo o 10 koní víc tak by to bylo super, jsem zvědav jestli se skutečně ukáže 390 Adventure R/Enduro - tj. cca 40 koní, 21/18 a pořád smysluplná hmotnost - do té doby se držím platformy 690/701 - už těžší, ale na silnici dostečně výkonné, podovzek slušný a v terénu to ještě není mastodont

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2023 v 13:01 | Nahoru | #2
Honza-TA950> Měl jsem to štěstí, že jsem před čtvrt stoletím servisoval (a pak pochopitelně prováděl zkušební jízdy po říčanských lesích, což je Mekka českého trialu) u firmy, co sem tahala převážně endura. Díky tomu mi pod rukama i zadkem prošla fůra motorek ze zlaté éry 80. a 90. let, kdy takhle kategorie prožívala vrchol. Dovolím si tedy říct, že mám jakýsi přehled od 2T stopětadvacítek vyhoněných ke 30 koním až po velké a hlavně syrové buchary. Od té doby šly dualsporty svým zpracováním i výkony dost do kytek, takže nešní produkce je více méně srovnatelná (a třeba ve 125 ccm nesahá ani po kotníky) s těmi 30 let starými "veterány". Což je absurdní.

Je zajímavé, že hranice 250 je přesně moment, kdy se z malé, lehké a obratné motorky stává už poměrně velká a těžká mrcha. Jak obrovský byl rozdíl mezi XL 250 vs. XL 350, XT 250 vs. XT 350, DR 250 vs. DR400Z apod. V principy byly dvěstěpadesátky vlastně zesílené stopětadvácy s větším motorem, ale třipade už byly šestistovky se zabudovaným malým motorem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist