globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2021 v 15:04 | Nahoru | #1
callowsick> úplně jsem nepochopil ten popis závady? blinkry na jedné straně jsou paralelně k sobě a rychlost blikání (obou) je postavena na přerušovači dle stanoveného odběru (proudu) - když proud poklesne (prasklá žárovka - poloviční odběr) tak přerušovač má dle homologace zrychlit blikání a tím upozornit na prasklou žárovku

tuhle funkci sice nikdo neřeší, ale takto navržené přerušovače jsou nastaveny na velký odběr (2x21W) a při použití LEDek je malý proud a proto blikají rychle. To řeší paralelně připojené odpory, které zvýší odběr (simulují žárovku)

tím zdvojnásobením odporu myslíš skutečně zdvojnásobení hodnoty (2x10 ohmů)? tím jen situaci zhoršuješ, proud se snižuje - pokud chceš víc zatížit přerušovač musí být paralelně (tj. 5 Ohmů - i tak je proud menší než přes 2x21W žárovky)

proč jeden funguje a druhý ne - s tím neporadím, ale předpokládám že to bude rozdíl(chyba) ve výrobě a jiný odběr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.5.2021 v 15:30 | Nahoru | #2
Honza-TA950> neumím to popsat správným názvoslovím, ale když vezmu třeba pravou větev blinkrů, tak na zadním je zapojený odpor paralelně (dle schématu, co k němu byl - ke každýmu blinkru jsem to zapojil tak, aby to tvořilo celek, kterej se jen nacvakne konektorem původního blinkru) a na jednom předním předním jsou 2 desetiohmové taky paralelně - s tímhle podivným nastavením to bliká, včetně varovné čtyřky.
Když byl na předním jen jeden 10 ohm, bylo to rychlý a zběsilý.

Stejné nastavení jsem tedy použil i pro levou větev a tam je to zrychlený.
Když přepojím ten "dobrej" přední blinkr (včetně odporů) na levou pozici, je celá levá strana ok.

Teď mám vpředu zpátky ty žárovkový, vzadu LED s odpory a funguje to normálně.

zkoušel jsem měřit odpor multimetrem a dostal jsem u všech rezistorů shodný výsledky.

nevím, kde je zakopanej pes.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist