paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2021 v 10:00 | Nahoru | #1
Já když přezouvám nebo mam defekt, tk sundám kolo nebo kola z motorky a odvezu je autem tady do motoservisu, tam mi je borec přezuje strojově bez dokurvení ráfku. Pokud je defekt na cestě, tk buď opatrně dojet a když by to nešlo, byl bych dál, tk si zavolám nějakej odvoz dodávkou nebo asistenci. Někde se s tim mrdat u cesty, to ani náhodou. Max u bezdušovky nějaká ta opravná sada, knot, bombičky atd. Ale stejně to s sebou nevozim

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2021 v 11:56 | Nahoru | #2
SuperSic58> kdybych měl cestovní moto a nebo barevné ráfky, tak to taky zasezu do servisu. Já mám na motorce stříbrné ráfky, takže nějaké skrábance moc nejdou vidět a navíc to je enduro takže to neřeším a jak už to máš v ruce tak za 20 min máš přezuté jedno kolo pokud si neskřípneš duši :D.
A když jsi někde v divočině na ukrajině a pod. tak ti nic jiného nezbyde. A myslím že existují i nějaké chrániče na ráfky když přezouváš pákama.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2021 v 14:06 | Nahoru | #3
SuperSic58> To jsi jak ty blondýny, co si odmítají samy i dolejt ostřikovače u auta a vše řeší číslem na asistenční službu.

Servis, kde vědí jak přezout dušovou gumu, není na každém rohu, nejbližší mám tak možná 40km. Nemají otevřeno non-stop a pokud řeším píchlé kolo někde po cestě, tak se do servisu ani nemám jak dostat. Pokud je člověk zvyklý si gumy přezouvat sám, zvládne zalepit píchlou duši v klidu uprostřed lesa za čtvrt hodiny.

Fic6> Plastové chrániče na ráfky existuji. V nouzi se dají použít i kousky nařezané petflašky. Pokud by ti ale vadily škrábance na enduru, nemůžeš jezdit off.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.2.2021 v 14:34 | Nahoru | #4

SuperSic58 píše: Já když přezouvám nebo mam defekt, tk sundám kolo nebo kola z motorky a odvezu je autem tady do motoservisu, tam mi je borec přezuje strojově bez dokurvení ráfku. Pokud je defekt na cestě, tk buď opatrně dojet a když by to nešlo, byl bych dál, tk si zavolám nějakej odvoz dodávkou nebo asistenci. Někde se s tim mrdat u cesty, to ani náhodou. Max u bezdušovky nějaká ta opravná sada, knot, bombičky atd. Ale stejně to s sebou nevozim



Myslím předloni jsem poprvé s sebou vzal opravnou sadu. Jel jsem na Speed Triplu. A poprvé jsem píchnul. U nějaký studánky někde u Plzně. Tomu se říká mít z prdele kliku Od té doby vozím na obou svých bezdušových motorkách. A proto jsem tak nervózní z motorek s duší ... teda né jako s duší, ale s duší

Naposledy editováno 12.02.2021 14:35:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist