globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2023 v 17:47 | Nahoru | #6511
Jeden zajínavej inzerát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2023 v 19:36 | Nahoru | #6512
Frantacz> zajímali by mě zkušenosti s tímhle bikem máte ho někdo?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2023 v 20:46 | Nahoru | #6513

Švejdy45 píše: Frantacz> zajímali by mě zkušenosti s tímhle bikem máte ho někdo?



e - myslím, že to začíná někde tady

Naposledy editováno 07.04.2023 20:48:34

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2023 v 22:19 | Nahoru | #6514
A není Franta náhodou dovozce? Pokud ne, tak mu dlouho nevydržel.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.4.2023 v 14:17 | Nahoru | #6515
Dovozce nejsem ani náhodou.
A není to má motorka.Ta už má najeto 630 km.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2023 v 20:21 | Nahoru | #6516
koukam obuto do Michelin Tracker. Ted mám obuté vzadu a ta guma me v terénu mile překvapila. Zvládne toho opravdu dost a to porovnávám se zelenou EF 07 (s tubliss), co mám na druhé motorce. Na silnici hučí, ale drží. Hučí zabavně- při náklonech mění hukot zvuk a je to zábavné. ne jak E-09. ta huci jak traktor furt, v terénu nic moc nepredvádí a boční vedení v terénu= nula

Naposledy editováno 13.04.2023 14:42:40

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2023 v 20:46 | Nahoru | #6517
spacy> E-09 není guma do terénu, je to cestovní guma na rozbité silnice a šotolinu. Její hlavní deviza je životnost.
Konkurentem Michelin Tracker je např Mitas C-02, se kterým mám pozitivní zkušenosti.
Nicméně, Mitas s motogumama končí, tak je už irelevantní. Nějakou lisovanou tmu z Indie pod původní značkou snad nikdo s hlavou a národní hrdostí kupovat nebude.

Naposledy editováno 12.04.2023 20:46:54

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2023 v 21:01 | Nahoru | #6518
jak to že není do terénu? dual sport jak Tracker. C02 je už je Motocrossová pneumatika klasická, co není určená na asfalt

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2023 v 21:07 | Nahoru | #6519
Protoze E09 na zadku mam, tak potvrzuju co pise Deadman. Je to guma tak na sucho, v bahne nebo na podmaceny louce sice zabira, ale vubec nedrzi do boku. Na CRF300 budu kupovat Tracker, akorat se nedela v presnym rozmeru 120/80-18

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2023 v 21:33 | Nahoru | #6520
Spacy> Tu tabulku dělal někdo, kdo za terén považuje šotolinovou cestu. A zrovna MC23 funguje v terénu lépe než E-09. A dokud ji vyráběla Sava a ne Mitas, držela lépe i na asfaltu.
Na jednu E-09 jsme za pár let kromě běžného ježdění dali po ose 2x Albánií a 1x Ukrajinu. Když jsem jí pak sundával, ještě měla půlku vzorku. To je guma pro někoho, kdo jede po ose na Kavkaz nebo ještě dál.
Na C-02 se po silnici dá, ikdyž to není zdaleka ideální. Zato na ukrajinských poloninách to na ni byla úplně jiná liga. Ta guma v terénu funguje.
S radostí jsem na ní jezdil i do práce. 15km (vzdálenost po silnici) mi obvykle trvala přes hodinu, projezdil jsem všechny remízky, potoky a pěšiny v oblasti.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2023 v 21:54 | Nahoru | #6521
Jo e09 jsem měl na crf250l a je to otřesna guma. Když se trochu sjela na placku, dělala naprosto nesnesitelný kravál a v terénu totálně k prdu. V trochu mokré hlíně /blátě se mi okamžitě celá zalepila a byl z toho bahenní slick. Na ty crf teda měla i mizernou výdrž. Za 2000 km byla skoro na vyhození. Hned po nahozeni se po pár metrech loupaly kusy spalku. Vidím velký špatný.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2023 v 22:03 | Nahoru | #6522
Lžete! E-09 je nejlepší guma! Jinak by na ní Libor Podmol nejel letošní Dakar!
https://motohouse.cz...i-a-zlomeny-obratel/

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2023 v 22:54 | Nahoru | #6523
Nutno dodat, že u Mitasu je běžně každá výrobní série odlitá z jiné směsi gumy....

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 08:04 | Nahoru | #6524
Tak na zlomení obratle asi bude dobrá. Nicméně jsou i jedinci, co se bez toho obejdou .

Jinak s tou Trackerkou už mám taky něco najeto. No, mezi její výhody patří i to, že je i na silnici opravdu použitelná. V terénu to je určitě lepší než origo IRC. Ale přesto moje další volba padne na něco ještě více off. Podmáčené louky, bláto překryté loužemi, zledovatělý sníh, to jsou místa, kde teď nejčastěji jezdíme ve dvou s jr.

Naposledy editováno 13.04.2023 08:11:07

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 09:49 | Nahoru | #6525
Kohlstein> asi tak to co psal CB600
V tomto případě se domnívám, že Libor šel po ceně a i si myslím, že nemá moc zkušeností gumy/dakar. Mě by nikdy nenapadlo koupit si E-09 a ještě k tomu na dakar Kdysi to byla moje oblíbená pneu! Asi před 13 lety ale její vlastnosti jsou vlastně, že je v terénu na hovno a na cestě totéž
Momentálně jsou luxusní origo IRC pneu co mám na KLX. To je naprostá bomba! Totálně jsem kápl na to, co jsem hledal! Ty pneu jsou luxusní na asfaltu, užívám si to! A v terénu jsou dostačující! Do tvrdého terénu mám jinou moto, takže terén s KLX je naprosto soft (šotolinky, lesňačky, polňačky, louky atd. bahnu se vyhýbám), zkoušel jsem brodík a podmáčený výjezdík z potoka. Byla to hrana, ale dal jsem to i na nabušené IRC. Kdybych podhustil, tak ta pneu je naprosto luxusní univerzál! Ale jak píšu nemám takové nároky, jako většina co tady brázdí těžší terén na CRF apod...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 10:54 | Nahoru | #6526
že vám do toho kecám - ale nejel spíš E-12? co mitas prezetuje jako rally gumu - na první pohled vypadá stejně jako 09 ale má trochu jiné mezery

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 12:27 | Nahoru | #6527
Tak ona i E-09 se prodává s označením dakar. Co chceš víc na dakar než dakar gumu :D

https://www.mojepneu...-dakar-150-70-18-70r

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 13:41 | Nahoru | #6528
To je fakt, zvlášť pokud člověk vybírá gumu jen podle jejího názvu a názvu soutěže, ale nebere už v potaz, že se to vlastně jede jinde . Příště bych osobně volil např. Mitas E09 Saudi Edition.

Naposledy editováno 13.04.2023 13:41:44

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 14:31 | Nahoru | #6529
Zdravím vás pánové, když už tu je řeč o pneu máte prosím někdo tip na něco trochu terénnějšího, než co je originál na CRF300L (tedy 80/100-21M/C a 120/80-18M/C), co vám opravdu sedlo? Nepotřebuji gumu do těžkého, jen něco, co si alespoň trochu poradí s mokrou trávou a blátem (zejména ten předek je zoufalý) a zároveň se hned nesjede. Problém je, že bych to chtěl v předepsaném rozměru a s homologací.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 14:58 | Nahoru | #6530
Majkee> Ja ted vozim na predku Michelin Tracker a na zadku Pirelli MT 21, vse dle TP. Je to rozhodne podstatne terenejsi kombinace nez originalni IRC.

Mam na tom odjeto asi 1.5t Km. Predek je prakticky netknutej, na zadku mi asi po 1t Km zmiznul na stredovych spuntech ten zlabek. Pocatkem cervna me ceka po ose Rumunsko, cca 3t Km, tak prave premyslim, jestli to ta Pirellka da. Nemate nekdo zkusenost ?

Origo IRC jsem menil asi po 5t Km, ale asfalt by jeste daly.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 16:08 | Nahoru | #6531
Tu pirelku 120/80-18 mám na WR-R a jeví se mi celkem fajn. V ofiko rozměru asi mnoho lepšího nenajdeš :).

Ještě Bridgestone dělá TW302 v tom rozměru, ale tam jsou celkem malé mezery mezi špunty. Ta Pirelka bude lepší do offu.

Naposledy editováno 13.04.2023 16:10:43

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 16:08 | Nahoru | #6532
RomanHA> Nedá.
Resp. dá přesun po ose, v Rumunsku vytáhneš z batohu Tracker, pojezdíš tam na něm, a na zpáteční cestu si z křoví vytáhneš zase tu Birellku.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 18:27 | Nahoru | #6533
Tak v tejdnu první letošní výjezd. Jaro jinak letos docela průser...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 18:30 | Nahoru | #6534
RomanHA> jestli myslíš po ose z Cayene, tak nedá ,... nebo takhle, dá, ale pro to Rumunsko už bude k hovnu a to necheš.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 19:37 | Nahoru | #6535
Vypadá to, že s dodáním není problém jen u nás.



Objednal jsem v půlce prosince 2022, dodání mělo být 15. týden, tedy tento. Dostalo se mi info, že se objevila nějaká konstrukční chyba a musí něco "poštelovat" a dodání je posunuto na 19. týden

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 20:55 | Nahoru | #6536
HaroldENG> jj, jsou někde ve skladech a bude se něco měnit. Treba to bude ten strašnej zadni tlumič a budeš mít ušetřené za výměnu

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.4.2023 v 22:31 | Nahoru | #6537
Je tady vůbec někdo, komu se podařilo od poloviny 2022 koupit novou crf300?
Tomu o změně tlumiče nevěřím, to spíš bude nějakej jinej závažnější problém. Ostatně na crf250 byl zadní tlumič taky hodně houpačkovej, ale po snížení díky změně přepákování mi to přijde použitelný i s mejma 120kg... Předku taky pomohla o 50mm kratší progresivní pružina, a poslední "neduh" pro jezdce s krátkejma nohama jsem vyřešil úpravou horního špuntu na straně s tlumičem - s kratší pružinou nic nebránilo tonu, aby se přední šavle vysunuly na doraz třeba ve chvíli, když jsem zastavil v prudkým stoupání, což v kombinaci se sníženým zadkem bylo kolikrát hodně nepříjemný.
Vyřešil jsem to tak, že jsem na soustruhu provrtal to víčko, kde je uchycen konec tlumiče , a na horní část našrouboval "domeček" ve kerým je novej závit pro konec tlumiče. Sice jsem si snížil zdvih pružení (ostatně to už tím snížením) ale zmizel ten efekt, že po zastavení v kopci mě motorka "přeroste". Ale třeba se v příštím životě narodím jako hubenej dlouhán a na tohle už si ani nevzpomenu :) Samozřejmě mám všechny původní díly schovaný pro uvedení do původního stavu. Ten blbej špunt tlumiče stojí přes 1kKč...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.4.2023 v 13:21 | Nahoru | #6538
karelsychra> Na originálním tlumiči lze nastavovat pouze předpětí pružiny, žádná komprese, odskok, že?

Já motorku na nějaké hard ježdění nechci, na to jsem měl WR 450F. Proto, než koupím lepší zadní tlumič, plánuji originálu dát šanci. Prozatím mám připravené zvyšovací přepáčko, a zkusím dát podložku pod pružinu.



Naposledy editováno 14.04.2023 13:49:53

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.4.2023 v 17:04 | Nahoru | #6539
dnes jsem zkusil Michelin Tracker na enduro trati v Brankách a fakt dobrá guma. A to nebylo zrovna sucho

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.4.2023 v 13:34 | Nahoru | #6540
To HaroldENG: jasně, jenom předpětí. Já šel naopak dolů, hodně stránek zpět je to vyfocený, dá se nastavit cca -8 až - mnoho centimetrů, těch -8 je až moc... Díky tomu snížení se pootočli trojůhelník přepákování a je to tužší, i když jsem to nepřenastavoval, a přijde mi, že to i "víc tlumí" což mi celkem na polňačky vyhovuje. Do nějakejch větších akcí v terénu se nepouštím, na to nemám...
to Spacy: na mě je toho bláta až moc, navíc pořád nemám vyměněnou zadní gumu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist