bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2023 v 07:45 | Nahoru | #6271

SuperSic58 píše: Kluci já vám nevim, jak jste předešlou stránku psali o strachu z toho, abyste crfkem nebrzdili kamiony To myslíte vážně? Já to mam naopak, na crfku spíš kamion dojedu a s prstem v nose předjedu. A do kopce tam ty kamiony maj problém a crfko letí v pohodě i do kopce kilo jako nic. Nemáte hadr v sání vcuclej?



Čau, ono je rozdiel kamión a kamión, k tomu zas moja smiešna príhoda. Bol som u , teda ešte som nebol len som šiel k dcére do Vrchlabí. Ja, manželka a náš štvorkolesový tátoš, fóbia HatáTitla Power dobehol som na nejakom svahu kamión a šofér, zrejme slušný človek sa uhol na pravú stranu a smerovkou mi ukázal, že ho môžem predbehnúť. A on sa mi vzďaľoval !!!. Skoro ma jeblo. Kua skoro som do podlahy spravil dieru s tým pedálom.

Naposledy editováno 15.01.2023 07:46:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2023 v 08:34 | Nahoru | #6272
SuperSic58> zase z toho nedělej zavoďáka , prostě kdyby CRF300L měla 35-40PS, tak by to bylo super
Ale jelikož jsem zkusil vzít ADV350 a řekl bych že tam je poměr váha/PS cca jako 300CRF, tak musím uznat že bych tu 300 mít mohl

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2023 v 09:07 | Nahoru | #6273
SuperSic58> Nesníš brát ten kamion doslova. Je tím míněno, že ve vyšších rychlostech cca nad kilo už ty motorky nemají žádnou výkonovou rezervu. Zvlášť, pokud má člověk přes metrák, ne zrovna úzká ramena a veze i nějaký ten náklad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2023 v 11:17 | Nahoru | #6274

Palomoto píše: SuperSic58> zase z toho nedělej zavoďáka , prostě kdyby CRF300L měla 35-40PS, tak by to bylo super
Ale jelikož jsem zkusil vzít ADV350 a řekl bych že tam je poměr váha/PS cca jako 300CRF, tak musím uznat že bych tu 300 mít mohl


myslíš ktm adv 390?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2023 v 11:36 | Nahoru | #6275
Fyro> ne, Hondu ADV 350. KTM jede úplně jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2023 v 11:49 | Nahoru | #6276
Palomoto> sorry ,Už chápu myslíš ten skútr Adv 350

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2023 v 12:27 | Nahoru | #6277

Fyro píše: Palomoto> sorry ,Už chápu myslíš ten skútr Adv 350


Jj, šlo jen o porovnání motorů a jak to cca jede. Dřív bych řekl, že ta 300 určitě ne, že to nejede. Dnes, po tom co jsem najel mimo silnice, vím že to stačí. Ale nesmí to být jediný stroj doma a nesmí na tom chtít člověk i rychle cestovat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 00:05 | Nahoru | #6278

krokoš píše: Čau, ono je rozdiel kamión a kamión, k tomu zas moja smiešna príhoda. Bol som u , teda ešte som nebol len som šiel k dcére do Vrchlabí. Ja, manželka a náš štvorkolesový tátoš, fóbia HatáTitla Power dobehol som na nejakom svahu kamión a šofér, zrejme slušný človek sa uhol na pravú stranu a smerovkou mi ukázal, že ho môžem predbehnúť. A on sa mi vzďaľoval !!!. Skoro ma jeblo. Kua skoro som do podlahy spravil dieru s tým pedálom.



Jo taky máme doma malý auto 1.3 tam je znát každej pasažér a jak to vidí kopec, chce se otočit a jet zpátky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 00:18 | Nahoru | #6279

Palomoto píše: SuperSic58> zase z toho nedělej zavoďáka , prostě kdyby CRF300L měla 35-40PS, tak by to bylo super
Ale jelikož jsem zkusil vzít ADV350 a řekl bych že tam je poměr váha/PS cca jako 300CRF, tak musím uznat že bych tu 300 mít mohl



Závoďáka z toho nedělám, na vypláchnutí palice mam jinou motorku
Jen chci říct, že se mi snad nikdy nestalo, že bych byl brzda provozu. Jasně na nějaký hlavní tahy 1.třídy nebo dálnice to dělaný neni, ale
tam se prakticky nedostanu. Zas ten motor jak je předimenzovanej, tak by moh bejt dlouhověkej.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 01:13 | Nahoru | #6280
Palomoto a SuperSic58> No jo, jenže co když nechceš mít dvě motorky? Nějaký ten pátek jsem měl vedle sebe NX 250 a XRV. No a postupně na 250 sedal prach, až jsem ji prodal. Zjistil jsem, ze dvě motorky proste nechci. Teď po dvaceti letech hlavně kvůli zdraví pokukuji po něčem malém, hlavně lehkém, co zvládne držet krok i na 1. třídě nebo dálnici a uveze to klidně jen jednoho. Zároveň by to asi znamenalo prodat stávající mrchu, což se mi absolutně nechce (nostalgie + počínající youngtimer).

Proto sleduji tohle vlákno, jestli se tu objeví tip na nějakého adepta.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 08:22 | Nahoru | #6281

vilemx píše: Palomoto a SuperSic58> No jo, jenže co když nechceš mít dvě motorky? Nějaký ten pátek jsem měl vedle sebe NX 250 a XRV. No a postupně na 250 sedal prach, až jsem ji prodal. Zjistil jsem, ze dvě motorky proste nechci. Teď po dvaceti letech hlavně kvůli zdraví pokukuji po něčem malém, hlavně lehkém, co zvládne držet krok i na 1. třídě nebo dálnici a uveze to klidně jen jednoho. Zároveň by to asi znamenalo prodat stávající mrchu, což se mi absolutně nechce (nostalgie + počínající youngtimer).

Proto sleduji tohle vlákno, jestli se tu objeví tip na nějakého adepta.



Ju jak si psal vejš, je to malá motorka a tam jsou hned znát rozměry jezdce, náklad atd. Třeba spolujezdec už z dynamiky hodně ubere a hlavně do kopce je to už znatelný. Ale to jen v případě nouze, pro dva ta motorka není už rozměrově, max kratší přesun s buchtou k rybníku.
Kdybych musel mít jednu motorku, nějakej universál, tk bych šel asi do Tenere 700 nebo ten novej tranďák 750 vypadá hezky. A pokud jo i víc do terénu a rychlejc po silnici, tak asi jedině ta Huska 701..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 08:44 | Nahoru | #6282
vilemx> jak psal supersic58. Jestli chceš jen jednu motorku na vše a hodláš s tím dost jezdit v terénu tak jedině KTM 690 a její klony HQ701 a Gas 700. Já nedávno vyměnil CRf 300 za 690 a jsem spokojený. Výkonu až až a projedu na ní to samé co na Hondě. 10 kg navíc je trochu cítit, takže není tak obratná.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 08:56 | Nahoru | #6283
Neexistuje jedna motorka dobrá na vše. Terén, ježdění do práce, dálnice, cestování. To nejde dohromady. Zato existuje spousta univerzálních motorek, která není dobrá v ničem.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 09:20 | Nahoru | #6284
Deadman> Ano . To samé platí u pneu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 09:27 | Nahoru | #6285

Deadman píše: Neexistuje jedna motorka dobrá na vše. Terén, ježdění do práce, dálnice, cestování. To nejde dohromady. Zato existuje spousta univerzálních motorek, která není dobrá v ničem.



jmenuj,které to jsou

Naposledy editováno 16.01.2023 09:28:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 10:29 | Nahoru | #6286

Fyro píše: jmenuj,které to jsou



všechny které někam zahodíš

hledání svatého grálu pokračuje ... mě zatím vychází jako rozumný kompromis platforma 690/701/700

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 10:45 | Nahoru | #6287
Honza-TA950> Existuje nějaký kit, aby to mělo velké plexi, širokou masku a vykrojenou “nádrž”, prostě aby člověk do motorky zapadnul a pohodlně se vezl? Pro mě je to prostě jen civilní kroska, na které fičí a mokne :(

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 11:46 | Nahoru | #6288
vilemx> zkus počkat na malýho advika
Ten by mohl odpovídat tvým požadavkům..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 13:36 | Nahoru | #6289
vilemx> Čo PR7 alebo SWM Superdual (ale ten sa tuším už nevyrába)?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 13:59 | Nahoru | #6290
vilemx> jak jsme byli u Rosiho tak už jsem tam byl na Sertau tak jsi moji upravenou 701 neviděl, ale podobne upravenou ji má i Beba co ji měl třeba na promítání u Vzteklíka

kapotáž od Radeho - v poslední verzi karbonový tower (je lehčí což je + vzhledme k umístění), homologovaná led světla, slušná aerodynamika (u mě 175 cm), trup dobře krytý, turbulence a hluk na helmě v normě, vejde se tam 8" tablet, v dešti a zimě jsem toho najel dost a kromě spodní části nohou dobrý - tělo chráněné, do rozkroku toho tolik neteče, ruce za bástry

spodek je trochu slabší - boční nádrže jsou drahé, případně nehezké - ale třeba Acerbisácká nádrž na 2008-2016 byla vyřešena dobře - úzká u kolen dobře se rozšiřující a líp kryje kolena a dojedz 500 km, varianta sradeho nádrží mi ale stačí

nic moc není sedlo, dá se vylepšit ale pořád to není úplně sofa - ale zase díky vyššímu psoezu človek nemá tolik pokčené nohy a dobře se tma jede i ve stupačkách takže překvapivě i vyšší stovky km za den není takový problém - ale pořád to není úplně na zapadnutí do motorky jako u AT/TA/Tenere700 ale výrazně se komfort jízdy vylepšil

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 17:07 | Nahoru | #6291

vilemx píše: Palomoto a SuperSic58> No jo, jenže co když nechceš mít dvě motorky? Nějaký ten pátek jsem měl vedle sebe NX 250 a XRV. No a postupně na 250 sedal prach, až jsem ji prodal. Zjistil jsem, ze dvě motorky proste nechci. Teď po dvaceti letech hlavně kvůli zdraví pokukuji po něčem malém, hlavně lehkém, co zvládne držet krok i na 1. třídě nebo dálnici a uveze to klidně jen jednoho. Zároveň by to asi znamenalo prodat stávající mrchu, což se mi absolutně nechce (nostalgie + počínající youngtimer).

Proto sleduji tohle vlákno, jestli se tu objeví tip na nějakého adepta.



Tak lehká a silná je jedině EXC 500, ani na silnici to není taková hrůza. Měl jsem naděle v CRF 450L, ale bohužel první iterace zůstala za očekáváním a druhá zůstala na papíře.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 17:29 | Nahoru | #6292
Když ze 701/690 uděláš ochraněbou a i na cestovno upravenou motorku, tak máš skoro váhu KTM 790 a je to vyšší koza s méně použitelným motorem. Tudy cesta nevede, vyzkoušeno
Tak aktulně jedině čekání na tu 390

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 17:31 | Nahoru | #6293
vilemx> s jednou motorkou je to těžký, to by u mne vyhrála KTM 790. Ale chce to pak dvě sady kol a měnit

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 18:19 | Nahoru | #6294
No jo, no. Ohledně ochrany před větrem/deštěm jsem holt zhýčkaný prehistorickou Afrikou nebo Varaderem. Jenže s takovou čelní plochou ale žádná dvěpade nehne

790 je už moc (dospělá) velká/těžká. Dvoje kola neřeším, kombinace TKC80-E09 mi na to moje šourání stačí.

Naposledy editováno 16.01.2023 18:22:42

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 18:51 | Nahoru | #6295
Jenom pro info. Na Facebooku jsem zaznamenal, že už je větší nádrž Accerbis na CRF300. Prý má 13 litrů.
Pro mě to je nová informace.
Nahrál bych foto jak je namontovaná na motorce, ale nejde mi to.

Naposledy editováno 16.01.2023 19:00:46

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 19:57 | Nahoru | #6296
Protože cizí neštěstí pobaví nejvíc, tak se vám svěřím, jak jsem se stal největším blbcem na zeměkouli .

Dnes jsem po dlouhém odkládání zaklekl k vidlím na WR-R, že to konečně složím. Zkusil jsem si to nanečisto s původníma guferama a futrama a pak jsem to rozjel naostro. Rozerval jsem pytlíčky s prachovkou a guferem. Šup prachovka, ta tam šla ale krásně. Tak následuje gufero - hmm taky šlo krásně. Pak vezmu futra a tvl oni jsou jiný. Tak hledám kde je chyba a já kokot objednal sadu na YZ/WR-F

Nemáte někdo WR/YZF? Nechám sadu na vidle se slevou :D.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.1.2023 v 23:56 | Nahoru | #6297
Tady máte AJP s 30kW

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.1.2023 v 06:40 | Nahoru | #6298

Fic6 píše: Jenom pro info. Na Facebooku jsem zaznamenal, že už je větší nádrž Accerbis na CRF300. Prý má 13 litrů.
Pro mě to je nová informace.
Nahrál bych foto jak je namontovaná na motorce, ale nejde mi to.



Nádrž od Acerbisu jsem už viděl koncem roku na YT (odkaz níže jak vypadá na moto), osobně nejezdím tak daleko, abych investoval přes 8k do větší nádrže, když mám benzínku za každým rohem..
https://www.youtube.com/watch?v=-DVd0-ZKGfk

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.1.2023 v 08:50 | Nahoru | #6299
Borneley> Na ježdění tady v ČR jsem taky neměl potřebu koupit větší nádrž, ale kdybych vyjel někde ven do divočiny, tak bych si asi vezl 2L navíc pro případ nouze. Na ukrajině jsem si vezl 3L a ještě jsem musel od místňáka dokoupit další 3L, abych se nemusel bát, že nedojedu. Bylo to cca 150 km v terénu, dvě motorky - DRZ, KLE 500 byla nemocná a žrala jak tank

Ta nádrž ani nevypadá špatně vzhledem k tomu, že má skoro dvojnásobný objem.

Naposledy editováno 17.01.2023 08:52:44

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.1.2023 v 09:31 | Nahoru | #6300

Borneley píše: Nádrž od Acerbisu .... když mám benzínku za každým rohem..


Mě štve, že všechny malé endura (včetně NX250) mají bezdůvodně malou 7-litrovou nádrž. Tedy nutnost tankovat každých 200km. Jasně, v ČR je benzínka všude do 10km, jen je otravné furt tankovat. Problém mi to dělá na dovolené, kde na místech zajímavých pro enduro prostě benzín není. I na poměrně malé Ukrajině, když jme si udělali dvoudenní přejezd celé poloniny se spaním nahoře, musel jsem vézt 2L PET flašku s benzínem a "natankovat" z ní.
Přitom už 10L nádrž by skoro vždy stačila a snadno by se tam vešla.
Pokud bych vysolil 140 za novou motorku, dát 8 za nádrž by mi už nevadilo. Stejně bych rovnou kupoval gumy zhruba za 4, odolné blástry na řidítka atd. Škoda, že to není už z výroby, narozdíl od lepších tlumičů by ta větší nádrž nezvýšila výrobní náklady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist