zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Kluci já vám nevim, jak jste předešlou stránku psali o strachu z toho, abyste crfkem nebrzdili kamiony To myslíte vážně? Já to mam naopak, na crfku spíš kamion dojedu a s prstem v nose předjedu. A do kopce tam ty kamiony maj problém a crfko letí v pohodě i do kopce kilo jako nic. Nemáte hadr v sání vcuclej?
Čau, ono je rozdiel kamión a kamión, k tomu zas moja smiešna príhoda. Bol som u , teda ešte som nebol len som šiel k dcére do Vrchlabí. Ja, manželka a náš štvorkolesový tátoš, fóbia HatáTitla Power dobehol som na nejakom svahu kamión a šofér, zrejme slušný človek sa uhol na pravú stranu a smerovkou mi ukázal, že ho môžem predbehnúť. A on sa mi vzďaľoval !!!. Skoro ma jeblo. Kua skoro som do podlahy spravil dieru s tým pedálom.
Naposledy editováno 15.01.2023 07:46:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale jelikož jsem zkusil vzít ADV350 a řekl bych že tam je poměr váha/PS cca jako 300CRF, tak musím uznat že bych tu 300 mít mohl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Palomoto píše: SuperSic58> zase z toho nedělej zavoďáka , prostě kdyby CRF300L měla 35-40PS, tak by to bylo super
Ale jelikož jsem zkusil vzít ADV350 a řekl bych že tam je poměr váha/PS cca jako 300CRF, tak musím uznat že bych tu 300 mít mohl
myslíš ktm adv 390?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Palomoto> sorry ,Už chápu myslíš ten skútr Adv 350
Jj, šlo jen o porovnání motorů a jak to cca jede. Dřív bych řekl, že ta 300 určitě ne, že to nejede. Dnes, po tom co jsem najel mimo silnice, vím že to stačí. Ale nesmí to být jediný stroj doma a nesmí na tom chtít člověk i rychle cestovat
krokoš píše: Čau, ono je rozdiel kamión a kamión, k tomu zas moja smiešna príhoda. Bol som u , teda ešte som nebol len som šiel k dcére do Vrchlabí. Ja, manželka a náš štvorkolesový tátoš, fóbia HatáTitla Power dobehol som na nejakom svahu kamión a šofér, zrejme slušný človek sa uhol na pravú stranu a smerovkou mi ukázal, že ho môžem predbehnúť. A on sa mi vzďaľoval !!!. Skoro ma jeblo. Kua skoro som do podlahy spravil dieru s tým pedálom.
Jo taky máme doma malý auto 1.3 tam je znát každej pasažér a jak to vidí kopec, chce se otočit a jet zpátky
Palomoto píše: SuperSic58> zase z toho nedělej zavoďáka , prostě kdyby CRF300L měla 35-40PS, tak by to bylo super
Ale jelikož jsem zkusil vzít ADV350 a řekl bych že tam je poměr váha/PS cca jako 300CRF, tak musím uznat že bych tu 300 mít mohl
Závoďáka z toho nedělám, na vypláchnutí palice mam jinou motorku
Jen chci říct, že se mi snad nikdy nestalo, že bych byl brzda provozu. Jasně na nějaký hlavní tahy 1.třídy nebo dálnice to dělaný neni, ale
tam se prakticky nedostanu. Zas ten motor jak je předimenzovanej, tak by moh bejt dlouhověkej.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Proto sleduji tohle vlákno, jestli se tu objeví tip na nějakého adepta.
vilemx píše: Palomoto a SuperSic58> No jo, jenže co když nechceš mít dvě motorky? Nějaký ten pátek jsem měl vedle sebe NX 250 a XRV. No a postupně na 250 sedal prach, až jsem ji prodal. Zjistil jsem, ze dvě motorky proste nechci. Teď po dvaceti letech hlavně kvůli zdraví pokukuji po něčem malém, hlavně lehkém, co zvládne držet krok i na 1. třídě nebo dálnici a uveze to klidně jen jednoho. Zároveň by to asi znamenalo prodat stávající mrchu, což se mi absolutně nechce (nostalgie + počínající youngtimer).
Proto sleduji tohle vlákno, jestli se tu objeví tip na nějakého adepta.
Ju jak si psal vejš, je to malá motorka a tam jsou hned znát rozměry jezdce, náklad atd. Třeba spolujezdec už z dynamiky hodně ubere a hlavně do kopce je to už znatelný. Ale to jen v případě nouze, pro dva ta motorka není už rozměrově, max kratší přesun s buchtou k rybníku.
Kdybych musel mít jednu motorku, nějakej universál, tk bych šel asi do Tenere 700 nebo ten novej tranďák 750 vypadá hezky. A pokud jo i víc do terénu a rychlejc po silnici, tak asi jedině ta Huska 701..
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman píše: Neexistuje jedna motorka dobrá na vše. Terén, ježdění do práce, dálnice, cestování. To nejde dohromady. Zato existuje spousta univerzálních motorek, která není dobrá v ničem.
jmenuj,které to jsou
Naposledy editováno 16.01.2023 09:28:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: jmenuj,které to jsou
všechny které někam zahodíš
hledání svatého grálu pokračuje ... mě zatím vychází jako rozumný kompromis platforma 690/701/700
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ten by mohl odpovídat tvým požadavkům..
kapotáž od Radeho - v poslední verzi karbonový tower (je lehčí což je + vzhledme k umístění), homologovaná led světla, slušná aerodynamika (u mě 175 cm), trup dobře krytý, turbulence a hluk na helmě v normě, vejde se tam 8" tablet, v dešti a zimě jsem toho najel dost a kromě spodní části nohou dobrý - tělo chráněné, do rozkroku toho tolik neteče, ruce za bástry
spodek je trochu slabší - boční nádrže jsou drahé, případně nehezké - ale třeba Acerbisácká nádrž na 2008-2016 byla vyřešena dobře - úzká u kolen dobře se rozšiřující a líp kryje kolena a dojedz 500 km, varianta sradeho nádrží mi ale stačí
nic moc není sedlo, dá se vylepšit ale pořád to není úplně sofa - ale zase díky vyššímu psoezu človek nemá tolik pokčené nohy a dobře se tma jede i ve stupačkách takže překvapivě i vyšší stovky km za den není takový problém - ale pořád to není úplně na zapadnutí do motorky jako u AT/TA/Tenere700 ale výrazně se komfort jízdy vylepšil
vilemx píše: Palomoto a SuperSic58> No jo, jenže co když nechceš mít dvě motorky? Nějaký ten pátek jsem měl vedle sebe NX 250 a XRV. No a postupně na 250 sedal prach, až jsem ji prodal. Zjistil jsem, ze dvě motorky proste nechci. Teď po dvaceti letech hlavně kvůli zdraví pokukuji po něčem malém, hlavně lehkém, co zvládne držet krok i na 1. třídě nebo dálnici a uveze to klidně jen jednoho. Zároveň by to asi znamenalo prodat stávající mrchu, což se mi absolutně nechce (nostalgie + počínající youngtimer).
Proto sleduji tohle vlákno, jestli se tu objeví tip na nějakého adepta.
Tak lehká a silná je jedině EXC 500, ani na silnici to není taková hrůza. Měl jsem naděle v CRF 450L, ale bohužel první iterace zůstala za očekáváním a druhá zůstala na papíře.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak aktulně jedině čekání na tu 390
790 je už moc (dospělá) velká/těžká. Dvoje kola neřeším, kombinace TKC80-E09 mi na to moje šourání stačí.
Naposledy editováno 16.01.2023 18:22:42
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pro mě to je nová informace.
Nahrál bych foto jak je namontovaná na motorce, ale nejde mi to.
Naposledy editováno 16.01.2023 19:00:46
Dnes jsem po dlouhém odkládání zaklekl k vidlím na WR-R, že to konečně složím. Zkusil jsem si to nanečisto s původníma guferama a futrama a pak jsem to rozjel naostro. Rozerval jsem pytlíčky s prachovkou a guferem. Šup prachovka, ta tam šla ale krásně. Tak následuje gufero - hmm taky šlo krásně. Pak vezmu futra a tvl oni jsou jiný. Tak hledám kde je chyba a já kokot objednal sadu na YZ/WR-F
Nemáte někdo WR/YZF? Nechám sadu na vidle se slevou :D.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Jenom pro info. Na Facebooku jsem zaznamenal, že už je větší nádrž Accerbis na CRF300. Prý má 13 litrů.
Pro mě to je nová informace.
Nahrál bych foto jak je namontovaná na motorce, ale nejde mi to.
Nádrž od Acerbisu jsem už viděl koncem roku na YT (odkaz níže jak vypadá na moto), osobně nejezdím tak daleko, abych investoval přes 8k do větší nádrže, když mám benzínku za každým rohem..
https://www.youtube.com/watch?v=-DVd0-ZKGfk
Ta nádrž ani nevypadá špatně vzhledem k tomu, že má skoro dvojnásobný objem.
Naposledy editováno 17.01.2023 08:52:44
Borneley píše: Nádrž od Acerbisu .... když mám benzínku za každým rohem..
Mě štve, že všechny malé endura (včetně NX250) mají bezdůvodně malou 7-litrovou nádrž. Tedy nutnost tankovat každých 200km. Jasně, v ČR je benzínka všude do 10km, jen je otravné furt tankovat. Problém mi to dělá na dovolené, kde na místech zajímavých pro enduro prostě benzín není. I na poměrně malé Ukrajině, když jme si udělali dvoudenní přejezd celé poloniny se spaním nahoře, musel jsem vézt 2L PET flašku s benzínem a "natankovat" z ní.
Přitom už 10L nádrž by skoro vždy stačila a snadno by se tam vešla.
Pokud bych vysolil 140 za novou motorku, dát 8 za nádrž by mi už nevadilo. Stejně bych rovnou kupoval gumy zhruba za 4, odolné blástry na řidítka atd. Škoda, že to není už z výroby, narozdíl od lepších tlumičů by ta větší nádrž nezvýšila výrobní náklady.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |