globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 15:49 | Nahoru | #4381
Bartus má v nabídce myslím pěkný nosič na 250, pokud mu někdo poskytne 300 na oměření udělá ho i na 300
http://www.bartus.eu...-9005-cerna-1000062/

Naposledy editováno 31.03.2021 15:50:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 17:54 | Nahoru | #4382
callowsick> Co přesně chceš oměřit?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 19:09 | Nahoru | #4383

Frantacz píše: callowsick> Co přesně chceš oměřit?



asi by mi stačila rozteč děr na ty dva šrouby z boku a potom rozměr jakokdyby "přes blatník"...áá vyjadřuju se jak kokot - prostě šířku mezi venkovní hranou závitů na šrouby, co to drží.
byl bys velice laskav

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 20:18 | Nahoru | #4384
Tak snad jsem to pochopil



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 20:35 | Nahoru | #4385
Frantacz> moc díky!
těch 165mm sedí, ale rozteč jsem naměřil cca 255mm, takže asi rozdíl

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2021 v 22:14 | Nahoru | #4386
Zítra to ještě zkontroluju, zapoměl jsem si brejle.
V každým případě ta rozteč je řešitelná.Kutilům zdar.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2021 v 08:27 | Nahoru | #4387
Zdravím. Tak já vybírám po celé republice nějaký pěkný zadní nosič a nakonec zjistím tady na fóru, že ho nabízí firma Bartus kousek od mého baráku. Objednáno. Jsem zvědav na termín dodání.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2021 v 11:36 | Nahoru | #4388

jahatik píše: Zdravím. Tak já vybírám po celé republice nějaký pěkný zadní nosič a nakonec zjistím tady na fóru, že ho nabízí firma Bartus kousek od mého baráku. Objednáno. Jsem zvědav na termín dodání.



na 250 ho mám a je super, hlavně super jednání ..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2021 v 16:35 | Nahoru | #4389
callowsick> potvrzuju rozměry z obrázku a upřesňuju rok výroby 2019

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2021 v 22:03 | Nahoru | #4390
Tak mi dorazily na přední blinkry tyto kabliky.

Potvrzuji kompatibilitu s originálními konektory. Kdybyste někdo sháněl, můžu doporučit.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 19:26 | Nahoru | #4391
v nabídce je jeden, nebo pár.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 20:05 | Nahoru | #4392
Tak dneska první jízda ve dvou a podvozek bída. Ten jinej centrál je třeba jako sůl

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 20:09 | Nahoru | #4393
CB600> To mi řekni, proč na to nasedáte dva?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 20:14 | Nahoru | #4394
Já když jsem po dlouhé době začínal a měl jen 250L, tak jsem taky batůžek párkrát svezl.
Zjistilo se, že posaz je silně nepohodlný kvůli zalomeným nohám, tak těch jízd moc nebylo.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 20:27 | Nahoru | #4395
Jel jsem na NX250 jako spolujezdec za manželkou. Jen jednou a asi jen 2km.
Od té doby jsou zadní stupačky odmontované, ani nevím kde ve skříni. Byly jen zbytečnou zátěží.

Někde jsem četl nebo slyšel na YT, že CRF 300L prý lze koupit i papírově jednomístnou, bez zadních stupaček a prý ji narozdíl od dvoumístné lze objednat i bez ABS.
Je to pravda? A týká se to EU?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 20:37 | Nahoru | #4396
Beranidlo, to je celkem jednoduché. Potřebovali jsme s paní někam jet společně a bylo na výběr auto nebo moto. A já raději moto... VFR nemělo cenu tahat na těch pár km a po městě tuplem

Štěstí, že je batoh vychovanej a o nepohodlí ani zmínka

Naposledy editováno 02.04.2021 20:38:57

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 21:07 | Nahoru | #4397
CB600> Tak ještě, že jste se nezabili, a pro příště ji vezmeš autem. Asi většina zjistila hned po prvním kilometru, že jet na tom tvém nebo podobném ve dvou je stejný zážitek, jako ve dvou na pinckovi a ty zadní stupačky zahodila nebo používá jako padací rám.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 21:20 | Nahoru | #4398
Na fechtlu je zvyklá pomáhat nohama zadním tlumičům

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 22:11 | Nahoru | #4399

Deadman píše: Jel jsem na NX250 jako spolujezdec za manželkou. Jen jednou a asi jen 2km.
Od té doby jsou zadní stupačky odmontované, ani nevím kde ve skříni. Byly jen zbytečnou zátěží.

Někde jsem četl nebo slyšel na YT, že CRF 300L prý lze koupit i papírově jednomístnou, bez zadních stupaček a prý ji narozdíl od dvoumístné lze objednat i bez ABS.
Je to pravda? A týká se to EU?



Aby motorka nemusela mít ABS, tak se musí dostat do podkategorie enduro nebo trial.

Na enduro jsou tyto podmínky:
a) výška sedla rovno nebo více něž 900 mm
b) světlá výška nad vozovkou rovno nebo více něž 310 mm
c) celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) rovno nebo více něž 6,0
d) hmotnost v provozním stavu plus hmotnost pohonné baterie v případě elektrického nebo hybridního pohonu < 140 kg
e) bez místa k sezení pro spolujezdce

Takže odebráním ABS by ji možná odlehčili tak, aby se vešla do limitu, ale ještě by ji museli kousek zvednout.

Naposledy editováno 02.04.2021 22:14:34

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 22:59 | Nahoru | #4400
nokia321> je tam bohužel jenom jeden. Obrázek trochu mate, možná záměr :D. Taky jsem objednal jeden a pak si nebyl jistý, tak jsem ještě rychle přidal další kus.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2021 v 23:21 | Nahoru | #4401

Deadman píše: Někde jsem četl nebo slyšel na YT, že CRF 300L prý lze koupit i papírově jednomístnou, bez zadních stupaček a prý ji narozdíl od dvoumístné lze objednat i bez ABS.
Je to pravda? A týká se to EU?

Okrem iného musí mať sedlo 900 mm alebo vyššie a hmotnosť v pohotovostnom stave max. 140 kg, fakt si nie som istý, či to CRF má. 250 tuším nemala.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2021 v 08:06 | Nahoru | #4402

Deadman píše:
Někde jsem četl nebo slyšel na YT, že CRF 300L prý lze koupit i papírově jednomístnou, bez zadních stupaček a prý ji narozdíl od dvoumístné lze objednat i bez ABS.
Je to pravda? A týká se to EU?


To imo pravda určitě není kord pro EU. Museli by tu motorku celou předělat, neplní nic z toho, co tu bylo uvedeno.

Jo a pokud někdo sháníte bazarovku 250, tak se dvě objevily:
https://motorky.bazo...am-hondu-crf250l.php
https://motorky.bazo...-250-l-jako-nove.php

Naposledy editováno 03.04.2021 08:58:13

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2021 v 09:31 | Nahoru | #4403

CB600 píše: chstepan: Možná se pletu, ale ono je přeci úplně jedno, jestli to je na motardových kolech nebo ne, když CRF250 nemá čidlo rychlosti na zadním kole, ale bere ho z převodovky. Takže je jedno, jak velký jsou kola a motor vždy bude ukazovat pro daný otáčky stejnou rychlost. Samozřejmě to bude kecat víc nebo míň, ale o tom se teď primárně nebavíme. SuperSick tu zpochybnil, že má nová CRF300 delší šestku po informaci, že na 6. rychlostní stupeň při kile točí 6000, já ale našel to video, podle kterého točí CRF250 na šestku 7000, což podporuje tu teorii, že tříkilo má tu šestku skutečně delší.



CB600: Seriova 250 rv 2017 toci na 6-tke pri 100-vke cca 6000, overoval som to par dni dozadu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2021 v 11:55 | Nahoru | #4404
Dík za info. Pak to video, co jsem sem dával, je nějaké matoucí.

Zkusím trochu počítání, ať už je v tom pořádek:

CRF300 21:
primár: 2,808
sekundár: 2,857
6th: 0,925
při kilu to točí: 6099 otáček. Segmenty na otáčkoměru jsou po 250, takže motorka ukazuje přesně 6000

CRF250 starší model, ale předpokládám, že novější je na tom stejně
primar: 26/73 = 2,808
sekundár: 14/40 = 2,857
6th: 27/26 = 0,962
při kilu to tedy točí: 6350 otáček
Segmenty jsou předpokládám stejně tedy po 250 otáčkách, takže otáčkoměr bude ukazovat při kilu na šestku přesně 6250.

Závěrem lze tedy konstatovat, že primár i sekundár jsou stejný. Převody se liší jen v převodovce. A je pravda to, co tvrdí honda, že tříkilo má delší šestku. Rozdíl tam je 251 otáček při kilču.

Naposledy editováno 03.04.2021 12:52:08

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2021 v 18:45 | Nahoru | #4405
CB600> Já ti dám SuperSick Nekomol přezdívku někoho, kdo už je na pravdě Boží, to se nedělá

Mam crfko rok 13 a tam otáčkoměr neni. Namontoval jsem tam otáčkoměr/měřič motohodin digitální doplňkovej číselnej, ukazuje po 10ti otáčkách. A při kilu na tachu ukazuje 6tis plus minus pár drobnejch. Řetěz a rozety mam origo. Ale měřil sem rychlost dle navigace a když ukazuje 91km/h tak palubka crfka hlásí rovný kilo. Schválně zkuste někdo změřit, jak ukazuje palubka třikila ve srovnání s navigací

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2021 v 20:26 | Nahoru | #4406
Jo, SuperDick ma pravdu! Omluv se, CB500!!

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2021 v 20:38 | Nahoru | #4407
Dneska hřebík do zadního kola. Naštěstí byl poblíž supr stabilní stojan, ale i tak to bylo snad na hodinu. Kromě hřebíku už trčelo dovnitř i několik zalomených trnů z nějakých trnek nebo srálek, ale tlustá duše jim zatím vzdorovala.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2021 v 21:50 | Nahoru | #4408
SmallerDick58: Ok budu si dávat pozor, abych nezkomolil tvou přezdívku . A tu rychlost podle GPS ověřím.

Jinak držák SPZ je už v Práglu a je řádně proclen a zdaněn, takže očekávám doručení tak ve středu.

Beranidlo, hezky sis poradil. Hodina je dobrej čas v terénu. Duši si lepil nebo měnil za novou? Já s sebou nic nevozím, takže bych volal přítele na telefonu

Taky jsem dnes byl venku. Omluvte moji enduráckou neoutfitovanost

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2021 v 23:11 | Nahoru | #4409
CB600> Vozím obě duše v ledvince i s rukavicema, pumpu na kolo na řidítkách, ve schránce ploché klíče 8-17, svíčák se svíčkou, jednu plechovou mont páku a originál jsou k tomu kleště, očkový klíč na zadní kolo kombinovaný s mont pákou. Šroubovák píchám do řízení. V zadní kole mám haltr, bez toho by to nešlo. A několikrát za rok trénuju.
Na to ježdění po trávě si pořiď jiné gumy, nebo špatně skončíš. A na nohy motokrosové vysoké boty, nebo taky špatně skončíš. Od předního kola rády odlítávají klacky a šutry a často míří rovnou na holeň.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.4.2021 v 09:42 | Nahoru | #4410
netěsněnáprdel600: pořiď si enduro helmu s kšiltem, v integrále na enduru je to k prdu a člověk vypadá jak trubka Ju zkus to změřit ty rozdíly
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist