zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
http://www.bartus.eu...-9005-cerna-1000062/
Naposledy editováno 31.03.2021 15:50:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Frantacz píše: callowsick> Co přesně chceš oměřit?
asi by mi stačila rozteč děr na ty dva šrouby z boku a potom rozměr jakokdyby "přes blatník"...áá vyjadřuju se jak kokot - prostě šířku mezi venkovní hranou závitů na šrouby, co to drží.
byl bys velice laskav
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
těch 165mm sedí, ale rozteč jsem naměřil cca 255mm, takže asi rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Potvrzuji kompatibilitu s originálními konektory. Kdybyste někdo sháněl, můžu doporučit.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Od té doby jsou zadní stupačky odmontované, ani nevím kde ve skříni. Byly jen zbytečnou zátěží.
Někde jsem četl nebo slyšel na YT, že CRF 300L prý lze koupit i papírově jednomístnou, bez zadních stupaček a prý ji narozdíl od dvoumístné lze objednat i bez ABS.
Je to pravda? A týká se to EU?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Štěstí, že je batoh vychovanej a o nepohodlí ani zmínka
Naposledy editováno 02.04.2021 20:38:57
Deadman píše: Jel jsem na NX250 jako spolujezdec za manželkou. Jen jednou a asi jen 2km.
Od té doby jsou zadní stupačky odmontované, ani nevím kde ve skříni. Byly jen zbytečnou zátěží.
Někde jsem četl nebo slyšel na YT, že CRF 300L prý lze koupit i papírově jednomístnou, bez zadních stupaček a prý ji narozdíl od dvoumístné lze objednat i bez ABS.
Je to pravda? A týká se to EU?
Aby motorka nemusela mít ABS, tak se musí dostat do podkategorie enduro nebo trial.
Na enduro jsou tyto podmínky:
a) výška sedla rovno nebo více něž 900 mm
b) světlá výška nad vozovkou rovno nebo více něž 310 mm
c) celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) rovno nebo více něž 6,0
d) hmotnost v provozním stavu plus hmotnost pohonné baterie v případě elektrického nebo hybridního pohonu < 140 kg
e) bez místa k sezení pro spolujezdce
Takže odebráním ABS by ji možná odlehčili tak, aby se vešla do limitu, ale ještě by ji museli kousek zvednout.
Naposledy editováno 02.04.2021 22:14:34
Deadman píše: Někde jsem četl nebo slyšel na YT, že CRF 300L prý lze koupit i papírově jednomístnou, bez zadních stupaček a prý ji narozdíl od dvoumístné lze objednat i bez ABS.
Je to pravda? A týká se to EU?
Deadman píše:
Někde jsem četl nebo slyšel na YT, že CRF 300L prý lze koupit i papírově jednomístnou, bez zadních stupaček a prý ji narozdíl od dvoumístné lze objednat i bez ABS.
Je to pravda? A týká se to EU?
To imo pravda určitě není kord pro EU. Museli by tu motorku celou předělat, neplní nic z toho, co tu bylo uvedeno.
Jo a pokud někdo sháníte bazarovku 250, tak se dvě objevily:
https://motorky.bazo...am-hondu-crf250l.php
https://motorky.bazo...-250-l-jako-nove.php
Naposledy editováno 03.04.2021 08:58:13
CB600 píše: chstepan: Možná se pletu, ale ono je přeci úplně jedno, jestli to je na motardových kolech nebo ne, když CRF250 nemá čidlo rychlosti na zadním kole, ale bere ho z převodovky. Takže je jedno, jak velký jsou kola a motor vždy bude ukazovat pro daný otáčky stejnou rychlost. Samozřejmě to bude kecat víc nebo míň, ale o tom se teď primárně nebavíme. SuperSick tu zpochybnil, že má nová CRF300 delší šestku po informaci, že na 6. rychlostní stupeň při kile točí 6000, já ale našel to video, podle kterého točí CRF250 na šestku 7000, což podporuje tu teorii, že tříkilo má tu šestku skutečně delší.
CB600: Seriova 250 rv 2017 toci na 6-tke pri 100-vke cca 6000, overoval som to par dni dozadu.
Zkusím trochu počítání, ať už je v tom pořádek:
CRF300 21:
primár: 2,808
sekundár: 2,857
6th: 0,925
při kilu to točí: 6099 otáček. Segmenty na otáčkoměru jsou po 250, takže motorka ukazuje přesně 6000
CRF250 starší model, ale předpokládám, že novější je na tom stejně
primar: 26/73 = 2,808
sekundár: 14/40 = 2,857
6th: 27/26 = 0,962
při kilu to tedy točí: 6350 otáček
Segmenty jsou předpokládám stejně tedy po 250 otáčkách, takže otáčkoměr bude ukazovat při kilu na šestku přesně 6250.
Závěrem lze tedy konstatovat, že primár i sekundár jsou stejný. Převody se liší jen v převodovce. A je pravda to, co tvrdí honda, že tříkilo má delší šestku. Rozdíl tam je 251 otáček při kilču.
Naposledy editováno 03.04.2021 12:52:08
Mam crfko rok 13 a tam otáčkoměr neni. Namontoval jsem tam otáčkoměr/měřič motohodin digitální doplňkovej číselnej, ukazuje po 10ti otáčkách. A při kilu na tachu ukazuje 6tis plus minus pár drobnejch. Řetěz a rozety mam origo. Ale měřil sem rychlost dle navigace a když ukazuje 91km/h tak palubka crfka hlásí rovný kilo. Schválně zkuste někdo změřit, jak ukazuje palubka třikila ve srovnání s navigací
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak držák SPZ je už v Práglu a je řádně proclen a zdaněn, takže očekávám doručení tak ve středu.
Beranidlo, hezky sis poradil. Hodina je dobrej čas v terénu. Duši si lepil nebo měnil za novou? Já s sebou nic nevozím, takže bych volal přítele na telefonu
Taky jsem dnes byl venku. Omluvte moji enduráckou neoutfitovanost
Na to ježdění po trávě si pořiď jiné gumy, nebo špatně skončíš. A na nohy motokrosové vysoké boty, nebo taky špatně skončíš. Od předního kola rády odlítávají klacky a šutry a často míří rovnou na holeň.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |