zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
díkes
š.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
chystám se si nechat zapsat do velkého techničáku další rozměry pneu. Legislativně je mi to známo, byl jsem si to už předjednat, tuhle část netřeba řešit. Nicméně bych rád obsáhl všechny myslitelné rozměry. Nechci tam cpát nějaký nesmysl, ale nechci ani zapomenout na něco, co by se mohlo šiknout. Protože ve standartních rozměrech WR250R toho moc v nabídce homo není.
Přední dle TP 80/100 - 21
+ 90/90 - 21
+ 90/100 - 21
+ ?
Zadní dle TP 120/80 - 18
+ 120/90 - 18
+ 110/80 - 18
+ ?
Pokusím se nechat dopsat i rozměry pro Xko včetně kol. Má tam smysl řešit nějaké rozměry navíc oproti standart Xku?
dík
Zajímavé je, že na WR je ráfek 2,15-18, což je podle Mitasu pro 90/90 gumu a v TP je 120/80. A pro 110/100 a 100/10 má podle Mitasu být ráfek 2,50", pro 120/80 ráfek 2,75".
Jak je to legislativně? Co je potřeba udělat, když bych chtěl nahradit palcové rozměry metrickými?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Něco jsem obvolal, něco projednal, atd., takže teď potřebuji "seznam".
Díky kluci za rady s rozměry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Btw čili dopis rozměru je zejména na postoji technika STK? Neřeší třeba rozdíl v rychlosti při použití jiných pneu? Jasný je tam rezerva, ale něco to hodí ...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
tak mi to nedalo - máš pravdu v TP je 80/100/21 a 120/80/18 - já používal 120/90/18, přední 80/100 se dá, ale mít tam i 90/90/21 by se mohlo hodit
Naposledy editováno 08.07.2020 12:50:39
Honza-TA950 píše: někde jsem četl, že u silničních a enduro se udával rozměr celkový tj. včetně špuntů a u krosových gum šířka gumy bez špuntů proto ten rozdíl
Je to možné. Enduro specifikace vychází z "normální pneumatiky" se vzorkem, to znamená, že se předepisuje hloubka dezénu:
U špalků pro motokros se předepisuje jejich výška do 19,5mm. Ovšem když chceš dostat krosové gumy na éčka , musí se měřit podle ECE R75 (pdf ) přes špalíky s dovoleným rozměrem +10% proti tomu, co je napsané na boku gumy (teoretický rozměr S), tedy u 120mm gumy je přes špalky max. 132mm, na správném ráfku.
Naposledy editováno 08.07.2020 13:58:35
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A kupodivu i AJP má vzadu v TP onen debilní rozměr 120/80-18 - nevím, kdo tohle vymyslel . Vpředu má klasickou 90/90-21.
Naposledy editováno 08.07.2020 14:03:10
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
My se v té době pokoušeli o něco jako hardenduro a dávali tomu trošku na prdel.
Naposledy editováno 09.07.2020 07:33:22
takže ano, je levná, super na naučení, vyzkoušení zda terén ano nebo pro specifické použití pro kochače - ale pokud se člověk posouvá dál tak je to jen přestupní stanice jinam
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Včera jsem se byl v dešti projet, když už jsem dodělal pořádný servis a "odzanedbal" ji Pán mi tam nechal Michelin AC10 totálně sjeté. Jako fakt pekelně KO. V kluzkém bahýnku to už ani nebyla radost z jízdy, ale jen modlení k bohu o pouhé přežití a návrat dom Takže nakonec tam asi strčím vyloženě krosové pneu (tím navazuju na to, jak si chci dopsat další rozměry do TP a stejně asi budu jezdit nehomo pneu ). Jaký tam jezdíte rozměr? Jak jsme se psali výše, krosové gumy mají trošku jiné reálné rozměry, tak aby se mi tam vešla.
Varianta 2 je Michelin Tracker (nástupce AC10) 80/100-21 nebo 90/90-21, to je v pohodě a zadek 110/100-18.
EDIT: já taky na dobré WRR (případně CRF) jsem čekal od minulého podzima ... hlavně v zimě to štvalo a 100 jsem dát nechtěl.
Chvíli před mi utekla CRF za 62tis, 1.majitel, 1700km najeto. Byl jsem druhý .... no a za týden na Moto Libiš byla za 87tis .... a to mi majitel do telefonu ještě říkal - a nejste bazar? bazarníkům to já prodat nechcu ....
Naposledy editováno 09.07.2020 15:28:03
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
S krokošem jsme to řešili když jsem je měl chvilku https://www.motorka...mp;pgr=1#goto9947567
Naposledy editováno 09.07.2020 21:57:15
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
AJP 5 uvažuji kvůli rozumnemu podvozku, rozumne vaze, rozumnému výkonu na tu váhu, vstriku a za to vše rozumná cena.
Asi takhle - za plnou cenu novou nesmysl, ale chytit 2-4 roky lehce jetou za půlku ceny, tak super. Taky bych do ní šel (taky mi utekla, byl jsem za se druhej - pán chtěl jen 65tis!!), ale nakonec mám WRR.
Palomoto píše: Animals21> pokud se nemýlím, tak ve všem souhlas. Kdybych chtěl karbec, což rozhodně nechci, tak je spousta strojů co by stačila.
AJP 5 uvažuji kvůli rozumnemu podvozku, rozumne vaze, rozumnému výkonu na tu váhu, vstriku a za to vše rozumná cena.
Nechtěl jsem nikoho úplně děsit. Každopádně podvozek i váha je super a krom ostrých už nic není lepší. Motor je naladěnej perfektně, o tom si může WRR nechat zdát.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |