globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.2.2015 v 14:47 | Nahoru | #1531
tk prej v USA byly nějaký svolávačky na napínák rozvoďáku u CBR 250, tušim rok 12 a nevim, jestli se to týkalo i CRFek, který maj stejnej motor. Tady nějaký to video



u dealera mu vyměnili napínák rozvoďáku a po roce to rachtá znovu..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.2.2015 v 18:23 | Nahoru | #1532

alesbandit píše: ? to tedy doufám,že pasuje,min.týden jsem ho na motops.cz objednal Powercore + DNA filtr


Zdravím,
mám dotaz pro majitele FMF koncovek na CRF250L,
odkud jste kupovali FMF,měl jsem objednané 2 měsíce,stále nic a vypadá to špatně.
A.

Naposledy editováno 13.02.2015 18:23:57

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2015 v 17:26 | Nahoru | #1533
alesbandit> Z ebaye od chlápka z Anglie. Doma jsem to měl za 3dny, takový fofr jsem vůbec nečekal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2015 v 18:48 | Nahoru | #1534
alesbandit> to pak dej vědět jestli jsi poznal nějakej rozdíl ve výkonu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2015 v 19:42 | Nahoru | #1535
Kome> to asi moc rozdíl nebude,ale mělo by to jít líp do otáček a bude motorka trochu slyšet,ten šepot je nebezpečný,nikdo mě neslyší,
jestli mě nedojde FMF tak bych vzal
http://www.motops.cz...8773-bez-homologace/

Naposledy editováno 21.04.2015 12:40:51

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2015 v 20:51 | Nahoru | #1536
alesbandit> Ono je někdy lepší být slyšet méně

Dobrá fotka, koukám, žes ji malilinko zašpinil

Naposledy editováno 15.02.2015 20:51:57

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2015 v 07:36 | Nahoru | #1537

MartyR píše: alesbandit> Ono je někdy lepší být slyšet méně

Dobrá fotka, koukám, žes ji malilinko zašpinil


jj,
v provozu ve městě,v přírodě to potřeba není!

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2015 v 14:09 | Nahoru | #1538
Zdravim, kdyz resite vyfuky, taky bych chtel na jaro novy a nasel jsem tenhle:

http://www.motops.cz...crf-250-l-2012-2013/

Pisou ze je dokonce homologovany.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2015 v 14:33 | Nahoru | #1539
Seznam>

Podle tohohle videa má přijatelný zvuk za ty prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2015 v 14:40 | Nahoru | #1540
Seznam> Akorát teď koukám, že ten tvůj odkaz není na výfuk, ale jen na trubku svodu...

Naposledy editováno 17.02.2015 14:40:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2015 v 14:44 | Nahoru | #1541
MartyR> mas pravdu, vyfuk je trochu drazsi
http://www.motops.cz...crf-250-l-2012-2013/
ta asi FMF

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2015 v 14:47 | Nahoru | #1542
Seznam> Tak devítka za něj je taky vcelku snesitelná cena ;)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2015 v 16:40 | Nahoru | #1543

Seznam píše: MartyR> mas pravdu, vyfuk je trochu drazsi
http://www.motops.cz...crf-250-l-2012-2013/
ta asi FMF


Ale jde o to co se opravdu na CRF250L dá sehnat,
v MOTOPS.cz pan Šnajdr říkal ,že asi jen to Leo Vinci sežene,dá vědět kdy,
FMF jsem měl od prosince objednané a to volal,že nesežene,firma v USA neodpovídá?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2015 v 23:44 | Nahoru | #1544
v motops se mi už dvakrát stalo, že jsem kupoval něco skladem, či do pár dní a nakonec mi psali že snad za měsíc možná. A to třeba v případě DNA filtru vyráběného v Řecku moc nechápu, protože z Řecka mi přišel cca za 4 dny.

Jestli chcete lauf, pohlídejte si anglický ebay. Oplatí se to. za poslední dva týdny se tam prodal Q4 výfuk za 120GBP a Q4+powerbomb za 170GBP. Kurýr do ČR stojí necelý litr

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2015 v 10:55 | Nahoru | #1545
Jo, ebay mi přijde taky jako poměrně dobré řešení, zatím vše, co jsem si tam objednával, dorazilo...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.2.2015 v 19:10 | Nahoru | #1546
Zdravím,

chtěl bych poprosit, zda by se nenašel někdo, kdo by mi zapůjčil stupačky z CRF250L.
Rád bych si je oměřil a zanesl je do své databáze.

děkuji

ZDE příklad např. WR250R





nebo KTM 530






napište PM

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2015 v 11:56 | Nahoru | #1547
Tak včera sem jí vytáh ze zimního spánku Nechtělo se jí po dlouhý odstávce naskočit klasicky bez plynu, musel sem trochu pootočit heft a pak se rozběhla, zvláštní. A musel sem jí prvních pár sekund trochu udržovat plynem, jinak zdechala. Loni to šlo normálně bez plynu napoprvý Ale jak chytla, tk už pohoda, jezdí a startuje jak fík





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.2.2015 v 21:57 | Nahoru | #1548

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2015 v 10:20 | Nahoru | #1549
Tak jak borci, kdo se chystá na crfku na výměnu oleje ve vidlicích? Nebo už někdo dělal?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2015 v 11:18 | Nahoru | #1550

SuperSic58 píše: Tak jak borci, kdo se chystá na crfku na výměnu oleje ve vidlicích? Nebo už někdo dělal?



Není to ještě brzo? Nebo chceš změnit charakter chodu vidlic? Já mám zásadu, že pokud něco funguje dobře, tak do toho nešťourat

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2015 v 14:14 | Nahoru | #1551
Ja bych spis resil pritahnuti centr.tlumice,hustsi olej do vidlic,aby se tak nepotapela, ale u me to jeste nehrozi.
Chtel bych ji spis zvysit,ale vyrobit kosti u Hondy je problem.videl jsem jen snizeni.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2015 v 14:22 | Nahoru | #1552
Tk kapaliny by se měnit měly, u každý moto sem to tak dělal, vždycky z těch vidlic vytekla hustá černá sračka, tk bych tam raději preventivně udržoval zdravou čistou náplň. To samý brzdovka, olej v motoru a náplň v chlazení. Vše se musí měnit v zájmu dlouhý životnosi a správný funkce.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2015 v 17:53 | Nahoru | #1553

SuperSic58 píše: Tk kapaliny by se měnit měly, u každý moto sem to tak dělal, vždycky z těch vidlic vytekla hustá černá sračka, tk bych tam raději preventivně udržoval zdravou čistou náplň. To samý brzdovka, olej v motoru a náplň v chlazení. Vše se musí měnit v zájmu dlouhý životnosi a správný funkce.



To určitě jo, u auta měním chladící kapalinu a brzdovku po třech letech, u mašiny zhruba taky tak, myslím, že olej ve vidlicích ale vydrží déle, u MZ-ty jsem ho měnil asi po pěti letech, když začlo téct gufero a olej ještě vypadal velmi dobře. Ono, to asi bude i o tom, kolik toho a kde člověk najezdí. No u CRF-Lka se na to zatím nechystám, ale mám taky prd naježděno...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.3.2015 v 19:15 | Nahoru | #1554
USD vidle jsou na tom většinou trochu líp než klasiky.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 00:55 | Nahoru | #1555
Hele chlapy mám na Vás majitelé Hondy Crf 250l dotazy, po znechucení při brouzdání na netu kdy je většina lehčích endur bud' data výroby 1993 nebo jsou to mašiny mladé ale dát za 2010ku od ktm s 200MTH< 100 tisíc< a myslet si že sem vyhrál je kravina .Husabergy,KTM,Husqvarny mě sice moc lákají ale na novou 200< tisíc nemám a zas takovej fajnšmejkr abych kvůli 10ti hodinám vrkání týdně jen servisoval my přijde zbytečný ale nutný.Lesy + mx dráhy jsem jezdil na 4pitbajkách a 3ch ostrejch kroskách tak mám aspon' po těch cross respekt jestli bude výkon stačit . Myslím že na nějaké to lesní a polnačkový ježdění by se mi vyplatilo poprvé zkusit koupit funglovku a ''slíznout si tu smetanu z novýho bajku'' a mám takovej dotaz a to :

1.Jak je motorka náročná na servis ?( Na motohodiny se nehraje takže kámen ze srdce padá ovšem zanedbáváním ani jedné z motorky sem nikdy netrpěl. I kdyby nebylo na chleba motorka dostala vždy co potřebovala a i dřív! )
2.Jak je to se zdvihem a občasným navštívením lehčí MX dráhy ? Vydrží to tlumiče bez zásahu ? Nepovolil někomu rám v ''nějakých'' namáhaných místech ?
3.Je v lese jako doma nebo je to spíš silniční mazel ? (Uvažuji o ní hlavně kvůli lesním cestám,polnačkám a prostě užívání krásnýho okolí.Nehodlám ničit les ani plašit zvířectvo,zvuk bez laděného výfuku by mi vyhovoval i s ohledem na přírodu a obyvatelstvo který maj v telefonu pod jedničkou rychlou volbu na 158 )
4.Jak ta váha motorky která prostě nění zrovna metrák a dost ? Je v lese motorka mrštná ?
5.S kamarádem jedem v pátek pro Drzto kdo měl tu možnost a dokázal by ty bajky porovnat jak je kterej živelnej a mrštnej?

Ted' jestli bude v sobotu Honda a její malý crfko na výstavě v Holešovicích tak to zkusim osedlat a pokud i na první pohled bude ''ta pravá'' tak doufám že v Hondě v Pardubicích kam to mám nejblíž dokážu usmlouvat cenu 105tisíc jako přidával SuperSic58 tu Honda prodejnu v Letech u Dobřichovic. Přecejen 14tisíc je docela rozdíl,takže jestli mám jet 20km nebo 120km tak 14tisíc k Praze v naftě neprojedu. Dík za odpovědi a prosím nepranýřujte mě za občasnou češtinářskou dysfunkci :P

Naposledy editováno 05.03.2015 00:56:09

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 11:05 | Nahoru | #1556
Freedomák> Tk u crfka zapomeň na nějakej divokej projev motoru, je to kliďas, dělník, ale lemra to taky neni. Podvozek taky neni ryzí offroad, ale projedeš všude. Vidle jsou bez problémů, spíš centrál občas nestíhá, když jí dáváš oves. Zas ale narozdíl od ortodoxnějších endur je doma i na silnicích a ve městě. Co se rámu týče, řek bych, že snese hodně, vypadá hodně bytelně a masivně. Zrovna tak i kyvka, poctivej hliníkovej odlitek. Servis jen olej. Ventily myslim po 24 tis

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 11:16 | Nahoru | #1557
Freedomák> Myslím, že vše, co po ní chceš, bez problémů zvládne, je vcelku dobře naladěná, jediné, co ji můžu vytknout, jsou gumy, ale to se dá přezout. Váha je vcelku snesitelná, o nějaké to kilo míň, by nevadilo, ale přijde mi, že je to ještě v pohodě...
Tuhle jsem někam jel a blbě si nastavil navigaci, ta mne svedla do lesa a i když jsem byl naloženej, tak jsem si to docela užíval, dal jsem si i pár brodíků Jediné, co mi trochu dělalo problém, bylo, když jsem se z lesa potřeboval dostat, tak jsem musel objet závoru přes poměrně hluboký příkop, tzn. do něj vjet a pak se z něj zase vyhrabat, což s naloženou motorkou na spadaném listí nebylo úplně triviální, ale bylo to víceméně hlavně o práci se spojkou a myslím, že člověk, který má s jízdou v terénu větší zkušenosti, by to dal v pohodě.

Ale pokud se hodláš pohybovat víc v térénu, lese, apod., tak bych vzal ještě do úvahy AJP-čko, které je sice cenově o něco výš, ale zase je víc laděné jako endurko...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 12:51 | Nahoru | #1558
Ja ji vzal na lehčí enduro trat a docela si s tím poradila. Ne něco sice není výkon. Nějaký rozbitý polňačky a lesní cesty jsou úplně v klidu. Už jsem s nim seskočil z asi 1,2m schodu a necvaklo to nijak extremně. Horši je to se skákáním, kde mi to přijde že je předek i zadek přetlumenej a jak je to měkký, tak se to spatně před odrazem mačká. Takže malý odrazy na pytel ,s většíma si to asi poradí líp, ale k těm jsem se ještě nedostal.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 16:57 | Nahoru | #1559
Všem vám děkuju za vcelku dost obsáhlé odpovědi. Já hlavně scháním něco co nebude pokladnička na peníze a člověk se s tím podívá i mimo terén,přecejen jasně že třeba crf 450 r nebo f by na dráze a tak nějak i v terénu bylo parádní ovšem na silnici by asi trpělo a ty servisy , to by asi nebylo jak píše SuperSic58> 24tisíc ventily a pravidelně olej. No nechám si to v dostatečné míře projít hlavou a nejlepší asi bude když se někde a to třeba i v Pardubicích domluvim na testovací jízdě,přecejen důkaz místo slibů a jelikož hned kousek na přelouč je lesík rozhodně by nebylo od řeči zkusit kousek i v lese abych si udál názor hlavně na to na co pro mě primárně pořizovaná motorka bude.

Jen se zeptám má někdo zkušenost když se dá rozeta nebo sekundár do rychla tak i cestování s tím že spodek tupej ale s klidnym motorem cestovních 100km/h pojede i větší štreky ? Věřím že sedlo třeba nebude asi uplnej med podle toho jak má každej různě citlivý pozadí. Ovšem jen tak se spolehlivostí po zajetí,zvládla by Stelvio když bych to vydržel a nebrečel bych nad malou nádrží?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 18:42 | Nahoru | #1560
Na Stelvio bych pořídil rozhodně větší kubaturu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist