paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 00:55 | Nahoru | #1
Hele chlapy mám na Vás majitelé Hondy Crf 250l dotazy, po znechucení při brouzdání na netu kdy je většina lehčích endur bud' data výroby 1993 nebo jsou to mašiny mladé ale dát za 2010ku od ktm s 200MTH< 100 tisíc< a myslet si že sem vyhrál je kravina .Husabergy,KTM,Husqvarny mě sice moc lákají ale na novou 200< tisíc nemám a zas takovej fajnšmejkr abych kvůli 10ti hodinám vrkání týdně jen servisoval my přijde zbytečný ale nutný.Lesy + mx dráhy jsem jezdil na 4pitbajkách a 3ch ostrejch kroskách tak mám aspon' po těch cross respekt jestli bude výkon stačit . Myslím že na nějaké to lesní a polnačkový ježdění by se mi vyplatilo poprvé zkusit koupit funglovku a ''slíznout si tu smetanu z novýho bajku'' a mám takovej dotaz a to :

1.Jak je motorka náročná na servis ?( Na motohodiny se nehraje takže kámen ze srdce padá ovšem zanedbáváním ani jedné z motorky sem nikdy netrpěl. I kdyby nebylo na chleba motorka dostala vždy co potřebovala a i dřív! )
2.Jak je to se zdvihem a občasným navštívením lehčí MX dráhy ? Vydrží to tlumiče bez zásahu ? Nepovolil někomu rám v ''nějakých'' namáhaných místech ?
3.Je v lese jako doma nebo je to spíš silniční mazel ? (Uvažuji o ní hlavně kvůli lesním cestám,polnačkám a prostě užívání krásnýho okolí.Nehodlám ničit les ani plašit zvířectvo,zvuk bez laděného výfuku by mi vyhovoval i s ohledem na přírodu a obyvatelstvo který maj v telefonu pod jedničkou rychlou volbu na 158 )
4.Jak ta váha motorky která prostě nění zrovna metrák a dost ? Je v lese motorka mrštná ?
5.S kamarádem jedem v pátek pro Drzto kdo měl tu možnost a dokázal by ty bajky porovnat jak je kterej živelnej a mrštnej?

Ted' jestli bude v sobotu Honda a její malý crfko na výstavě v Holešovicích tak to zkusim osedlat a pokud i na první pohled bude ''ta pravá'' tak doufám že v Hondě v Pardubicích kam to mám nejblíž dokážu usmlouvat cenu 105tisíc jako přidával SuperSic58 tu Honda prodejnu v Letech u Dobřichovic. Přecejen 14tisíc je docela rozdíl,takže jestli mám jet 20km nebo 120km tak 14tisíc k Praze v naftě neprojedu. Dík za odpovědi a prosím nepranýřujte mě za občasnou češtinářskou dysfunkci :P

Naposledy editováno 05.03.2015 00:56:09

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 11:05 | Nahoru | #2
Freedomák> Tk u crfka zapomeň na nějakej divokej projev motoru, je to kliďas, dělník, ale lemra to taky neni. Podvozek taky neni ryzí offroad, ale projedeš všude. Vidle jsou bez problémů, spíš centrál občas nestíhá, když jí dáváš oves. Zas ale narozdíl od ortodoxnějších endur je doma i na silnicích a ve městě. Co se rámu týče, řek bych, že snese hodně, vypadá hodně bytelně a masivně. Zrovna tak i kyvka, poctivej hliníkovej odlitek. Servis jen olej. Ventily myslim po 24 tis

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 11:16 | Nahoru | #3
Freedomák> Myslím, že vše, co po ní chceš, bez problémů zvládne, je vcelku dobře naladěná, jediné, co ji můžu vytknout, jsou gumy, ale to se dá přezout. Váha je vcelku snesitelná, o nějaké to kilo míň, by nevadilo, ale přijde mi, že je to ještě v pohodě...
Tuhle jsem někam jel a blbě si nastavil navigaci, ta mne svedla do lesa a i když jsem byl naloženej, tak jsem si to docela užíval, dal jsem si i pár brodíků Jediné, co mi trochu dělalo problém, bylo, když jsem se z lesa potřeboval dostat, tak jsem musel objet závoru přes poměrně hluboký příkop, tzn. do něj vjet a pak se z něj zase vyhrabat, což s naloženou motorkou na spadaném listí nebylo úplně triviální, ale bylo to víceméně hlavně o práci se spojkou a myslím, že člověk, který má s jízdou v terénu větší zkušenosti, by to dal v pohodě.

Ale pokud se hodláš pohybovat víc v térénu, lese, apod., tak bych vzal ještě do úvahy AJP-čko, které je sice cenově o něco výš, ale zase je víc laděné jako endurko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.3.2015 v 20:08 | Nahoru | #4
Freedomák> AJP PR5!!!! To je asi volba pro tebe. Podvozek i rám jsou dělaný na enduro a tratě, motor bezúdržbový (ne na MTH ale na kilometry). Myslím si optimum pro tebe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist