zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Švejdy45 píše: Frantacz> zajímali by mě zkušenosti s tímhle bikem máte ho někdo?
e - myslím, že to začíná někde tady
Naposledy editováno 07.04.2023 20:48:34
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 13.04.2023 14:42:40
Konkurentem Michelin Tracker je např Mitas C-02, se kterým mám pozitivní zkušenosti.
Nicméně, Mitas s motogumama končí, tak je už irelevantní. Nějakou lisovanou tmu z Indie pod původní značkou snad nikdo s hlavou a národní hrdostí kupovat nebude.
Naposledy editováno 12.04.2023 20:46:54
Na jednu E-09 jsme za pár let kromě běžného ježdění dali po ose 2x Albánií a 1x Ukrajinu. Když jsem jí pak sundával, ještě měla půlku vzorku. To je guma pro někoho, kdo jede po ose na Kavkaz nebo ještě dál.
Na C-02 se po silnici dá, ikdyž to není zdaleka ideální. Zato na ukrajinských poloninách to na ni byla úplně jiná liga. Ta guma v terénu funguje.
S radostí jsem na ní jezdil i do práce. 15km (vzdálenost po silnici) mi obvykle trvala přes hodinu, projezdil jsem všechny remízky, potoky a pěšiny v oblasti.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://motohouse.cz...i-a-zlomeny-obratel/
Jinak s tou Trackerkou už mám taky něco najeto. No, mezi její výhody patří i to, že je i na silnici opravdu použitelná. V terénu to je určitě lepší než origo IRC. Ale přesto moje další volba padne na něco ještě více off. Podmáčené louky, bláto překryté loužemi, zledovatělý sníh, to jsou místa, kde teď nejčastěji jezdíme ve dvou s jr.
Naposledy editováno 13.04.2023 08:11:07
V tomto případě se domnívám, že Libor šel po ceně a i si myslím, že nemá moc zkušeností gumy/dakar. Mě by nikdy nenapadlo koupit si E-09 a ještě k tomu na dakar Kdysi to byla moje oblíbená pneu! Asi před 13 lety ale její vlastnosti jsou vlastně, že je v terénu na hovno a na cestě totéž
Momentálně jsou luxusní origo IRC pneu co mám na KLX. To je naprostá bomba! Totálně jsem kápl na to, co jsem hledal! Ty pneu jsou luxusní na asfaltu, užívám si to! A v terénu jsou dostačující! Do tvrdého terénu mám jinou moto, takže terén s KLX je naprosto soft (šotolinky, lesňačky, polňačky, louky atd. bahnu se vyhýbám), zkoušel jsem brodík a podmáčený výjezdík z potoka. Byla to hrana, ale dal jsem to i na nabušené IRC. Kdybych podhustil, tak ta pneu je naprosto luxusní univerzál! Ale jak píšu nemám takové nároky, jako většina co tady brázdí těžší terén na CRF apod...
https://www.mojepneu...-dakar-150-70-18-70r
Naposledy editováno 13.04.2023 13:41:44
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mam na tom odjeto asi 1.5t Km. Predek je prakticky netknutej, na zadku mi asi po 1t Km zmiznul na stredovych spuntech ten zlabek. Pocatkem cervna me ceka po ose Rumunsko, cca 3t Km, tak prave premyslim, jestli to ta Pirellka da. Nemate nekdo zkusenost ?
Origo IRC jsem menil asi po 5t Km, ale asfalt by jeste daly.
Ještě Bridgestone dělá TW302 v tom rozměru, ale tam jsou celkem malé mezery mezi špunty. Ta Pirelka bude lepší do offu.
Naposledy editováno 13.04.2023 16:10:43
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tomu o změně tlumiče nevěřím, to spíš bude nějakej jinej závažnější problém. Ostatně na crf250 byl zadní tlumič taky hodně houpačkovej, ale po snížení díky změně přepákování mi to přijde použitelný i s mejma 120kg... Předku taky pomohla o 50mm kratší progresivní pružina, a poslední "neduh" pro jezdce s krátkejma nohama jsem vyřešil úpravou horního špuntu na straně s tlumičem - s kratší pružinou nic nebránilo tonu, aby se přední šavle vysunuly na doraz třeba ve chvíli, když jsem zastavil v prudkým stoupání, což v kombinaci se sníženým zadkem bylo kolikrát hodně nepříjemný.
Vyřešil jsem to tak, že jsem na soustruhu provrtal to víčko, kde je uchycen konec tlumiče , a na horní část našrouboval "domeček" ve kerým je novej závit pro konec tlumiče. Sice jsem si snížil zdvih pružení (ostatně to už tím snížením) ale zmizel ten efekt, že po zastavení v kopci mě motorka "přeroste". Ale třeba se v příštím životě narodím jako hubenej dlouhán a na tohle už si ani nevzpomenu :) Samozřejmě mám všechny původní díly schovaný pro uvedení do původního stavu. Ten blbej špunt tlumiče stojí přes 1kKč...
Já motorku na nějaké hard ježdění nechci, na to jsem měl WR 450F. Proto, než koupím lepší zadní tlumič, plánuji originálu dát šanci. Prozatím mám připravené zvyšovací přepáčko, a zkusím dát podložku pod pružinu.
Naposledy editováno 14.04.2023 13:49:53
to Spacy: na mě je toho bláta až moc, navíc pořád nemám vyměněnou zadní gumu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |