bmw_r1300gs_cartec

paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

22.2.2023 v 12:48 | Nahoru | #6421
A tady ještě jedna zajímavost. Ještě jsem to neviděl.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2023 v 04:00 | Nahoru | #6422
Takovejch bastlů jsme se zamlada nadělali...

23.2.2023 v 07:33 | Nahoru | #6423
karelsychra> mi se to líbí, ovšem nechápu jak to je přidělané. Jestli otočné nebo na pevno a je v tom přidělané svetlo a tacháč.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2023 v 15:38 | Nahoru | #6424
Tak už mám něco najeto a dobrý. Motorečkabude splňovat co jsem od ní očekával: pěkný svezení po městě,malých silničkách a po polňačkách. Váha je v pohodě, výkon pro mě 80 kg lehkýho bude Na tohle použití stačit-V terénu úplně. ve dvou jezdit nebudu, Motor je pěkně točivý.Oceňuju tu nízkou váhu a obratnost víc než výkon– Takže jsem rád že jsem nečekal na nějakou 390 ktm-Která stejně asi nikdy nebude..
Obratnost je dobrá, nasadím vyšší řídítka co mám od mrkveho A tím se zlepší jízda V stupačkách – takhle je to nastaveno na jízdu v sedě.
Zadní tlumič má problém s tlumením-Po zajetí budu muset vyměnit. S tím jsem počítal.
Jinak celková spokojenost – vše je tak jak jsem si to představoval, velmi šikovná motorka. Za ty peníze. Zvuk příjemný – laďák nepotřebuju-Není potřeba na sebe na polňačce zbytečně upozorňovat, pak to lidem vůbec nevadí. Jo a ta spojka – ta je libová, jak je měkkoučká, pro mě taky důležitá věc. prostě dual sport jak víno-Pro toho kdo tohle hledá ,rád řadí tak Po pár úpravách skoro ideál. Za mě doporučuju.
Na delší cesty po větších silnicích mám samozřejmě čtyřválec Taky od Hondy.
Ještě jeden zásadní poznatek – kdyby lidi zbytečně nedávali na offroadový motorky laďáky, Tak si můžeme v podstatě jezdit asi kudy chceme, nikomu by to nic moc nevadilo. A kdyby to zbytečně netůrovali kolem lidí, A to se týká i magorů na silničních motorkách, když to zbytečně turujou lidem pod okny s laděný výfukem -Lidem vadí hlavně ten hluk. Pak vzniká zbytečná proti agrese a omezování.
Díky za rady a pěknou sezónu všem! Hlavně ve zdraví!

Naposledy editováno 23.02.2023 16:00:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2023 v 18:14 | Nahoru | #6425
Fyro> docela by mě zajímali tvoje pocity z motorky ve srovnání s himim

23.2.2023 v 18:21 | Nahoru | #6426
Fyro> hezký to máš !

Taky ti zadní brzda brzdí úplně na kokot?

23.2.2023 v 19:30 | Nahoru | #6427

callowsick píše: Fyro> hezký to máš !

Taky ti zadní brzda brzdí úplně na kokot?

Já jsem zvyklej brzdit přední

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2023 v 19:38 | Nahoru | #6428

Wenca24 píše: Fyro> docela by mě zajímali tvoje pocity z motorky ve srovnání s himim

Himl Je taky super motorečka. pro mě má naprosto dokonalou ergonomii pro jízdu vestoje bez jakýchkoliv úprav
Pak samozřejmě ten dlouhozdvih má svoje velký kouzlo. I ten zvuk, Když se to sbírá z malých otáček ...Na silnici a na delší cesty je o kus lepší a pohodlnější než CRF.
Je to prostě víc cenduro. Přední vidlice dobrá na moji váhu, zadní tlumič By na hodně rozbitý silnici mohl fungovat líp, Ale vestoje v pohodě, i díky tý skvělý ergonomii. Vyšší váha je znát, byť má níž sedačku. na silnici to vůbec nevadí, v Terénu to samozřejmě takový schopnosti jako crf nemá, Ale projede to taky všechno. má mizernou přední brzdu, za tu se musí hodně vzít aby brzdila.
Popravdě už se taky těším až se na něm svezu, Je to zase něco trochu jinýho, ale taky příjemný a zajímavý. Dává emoce a požitek a to je něco co já u motorky musím mít, jedno jaký má obsah nebo výkon… Mám rád například i točit tří nebo čtyřválec do červených
Letos bych měl mít dost času, takže mám připravený 3 motorky + veterána. Takže jsem zvědavej na konci sezóny, kterou budu sedlat nejvíc
Taky MTB musím stíhat… Prostě jedna stopa forever!

Naposledy editováno 23.02.2023 19:55:40

23.2.2023 v 21:23 | Nahoru | #6429
Tu Hondu jsem taky zvažoval, ale tu "přidanou" hodnotu bych tam asi nenašel..
Každopádně kamarád si ji jako druhou motorku koupil a letos spolu jedem Bosnu, tak bude dost příležitostí to porovnat

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.2.2023 v 21:54 | Nahoru | #6430
to Fic6: podle mě se to +- vymění za původní plast, ty vocásky dole směřují někam k tlumičům a nahoře je to trochu jako štítek na staré africe... Odlomoitelný věci z motorky postupně odstraňuju, a tohle je zrovna taková odlomitelná věc. Už mám ve výrobě kus železa, kterej nahradí původní plastovej zadek, včetně světla a blinkrů, tj ztratím poslední zábrany při výjezdech :)

23.2.2023 v 22:16 | Nahoru | #6431

Wenca24 píše: Fyro> no, já právě víc motorem mít neumím...mě to vždycky se.e, když to stojí a nejezdí...proto jsem hledal universala a zvolil toho hima, protože tam ty emoce-podobne jako jsem cítil na jawce-citim taky...
Tu Hondu jsem taky zvažoval, ale tu "přidanou" hodnotu bych tam asi nenašel..

To si myslím ,že jsi udělal dobře.
Pokud bych měl mít jenom jednu motorku -tak bych volil Himla, Je to větší univerzál.
CRF Má podle mě význam jako druhá motorka.

Naposledy editováno 23.02.2023 22:17:47

24.2.2023 v 07:27 | Nahoru | #6432
karelsychra> asi máš pravdu. Chtěl bych to vidět namontované na motorce. Taky nejsem zastánce zbytečností na motorce, ale taky jsem podobný štítek na motorce měl a při přejezdech to dost pomůže. Na hlavu mi foukalo i tak, ale krylo to až po ramena, takže se člověk tak moc nemusel držet řídítek a hodně to tlumí nárazy větru od protijedoucích kamionů. V terénu mi to nijak nevadilo. Štítek už mám i na KTMce.
Ten origo ocásek jsem taky dost rychle sundal. Měl jsem ho z hliníkového plechu a ušetří to dost váhy.

24.2.2023 v 07:29 | Nahoru | #6433

Fyro píše: To si myslím ,že jsi udělal dobře.
CRF Má podle mě význam jako druhá motorka.

A CRF Rally by nebyla lepší jako jedna motorka? Nemá někdo pořádně porovnání L a Rally ? Jestli kromě nádrže něco přinese, jestli kapota fakt funguje jako ochrana na cestování a jestli už není moc "rozbitná"

24.2.2023 v 09:51 | Nahoru | #6434
Fyro> já jich mám taky víc, velkou, malou + klasika SR 500, do toho chci stíhat MTB a pravda je, že nestíhám pořádně ani jedno .. a aby existoval univerzál, který by všechny tři nahradil, tak takový zatím neexistuje, nebo já jsem ho zatím neobjevil. To by muselo být ideálně enduro, nejlíp s klasickým vzhledem alá XT 500 v moderním hávu s motorem cca 350 ccm, co trochu zatahá za ruce a bude to kolem 150 kg pohotovostní .
Takže ke každé mé motorce si zatím nacházím nějaké rozumové zdůvodnění proč ji mám

24.2.2023 v 10:58 | Nahoru | #6435
Vlnič> Fantic caballero je tomu asi nejblíž nebo ducati desert sled

24.2.2023 v 12:11 | Nahoru | #6436
Wenca24> máš recht, jen mě u něj odrazuje ten čínskej motor ..., kdyby to byl čistokrevný japonec, tak bych ho hodně zvažoval. Ducárnu jsem zatím nikdy nezvažoval.

24.2.2023 v 15:53 | Nahoru | #6437

Wenca24 píše: Vlnič> Fantic caballero je tomu asi nejblíž nebo ducati desert sled

24.2.2023 v 16:05 | Nahoru | #6438

Palomoto píše: Fantic je Čína za nesmyslnou cenu, co zas až tak dobrej není a Desert je moc těžký a motor moc Ducati

Přesně tak.
Stejně je lepší mít dvě až 3 motorky pro různý použití.

Naposledy editováno 24.02.2023 16:06:24

24.2.2023 v 16:18 | Nahoru | #6439
Vlnič> I kdybys našel ideální universální motorku tak neseženeš ideální universální gumy . I proto mám v garáži momentálně 3 kusy, pokud počítám i skůtr 300ccm
Čau, Tom

25.2.2023 v 08:41 | Nahoru | #6442

Naposledy editováno 25.02.2023 08:44:05

25.2.2023 v 13:00 | Nahoru | #6443

SuperSic58 píše: Jeden univerzál na všechno asi neexistuje. Skloubit silnou silniční motorku s lehounkou hadimrškou, na který prozkoumáš ty nejzapadlejší kouty i mimo asfalt, to prostě nejde. Vždy by to bylo za cenu výraznýho kompromisu.

A na tyhle menší objemy ani není drahé povinné ručení tak není problém ji mít v garáži jako doplněk. Když ji člověk bere novou Tak mu vydrží dlouhý roky.
Jinak na obzoru jsou univerzály – kove 450,himal 450. Pokud budou úspěšní přidají se podle mě i renomovaný značky. čtu zahraniční fóra - je určitá skupina motorkářů, Kteří po takovýhle motorce volají. Myslím že tahle kategorie jednou taky bude obsažená.

Naposledy editováno 25.02.2023 13:35:10

25.2.2023 v 15:15 | Nahoru | #6444
Jo s Fanticem to mám podobně. Líbí se mi, parametry vyhovují, cenu bych i zkousl, kdyby motor byl něco japonského ideálně. Bohužel informace hovoří, že mají svoje mouchy i při relativně malém nájezdu.

Co se týče brzdy na crf, tak jestli to brzdí jako 250 tak na hovno :D. Tam jsem musel brzdu proslapnout až na zem pomalu, abych zvedl kolo do smyku. Třeba WRR má proti tomu brzdy jedovatý. Zadní zase možná až moc.

25.2.2023 v 17:01 | Nahoru | #6445
Je určitá skupina lidí, kteří po tomhle volají a vyhovuje jim to:

Já dávám přednost kladivu a kleštím

25.2.2023 v 23:37 | Nahoru | #6446

Fyro píše: je určitá skupina motorkářů, Kteří po takovýhle motorce volají.

Ja som kedysi hrával onlajnovky (MMORPG), sledoval, po čom ľudia volajú, čo sa produkuje a zistil som jednu vec: To, po čom ľudia volajú, to, čo si kúpia, keď majú na výber, a to, čo ich spraví spokojnými, sú 3 veci, ktoré sú niekedy rovnaké a niekedy rôzne. (Napr. Wildstar, kto si pamätáte... haha...)

Takže to, že ľudia volajú po takej motorke, ešte neznamená, že sa budú predávať. A keď sa aj budú predávať, že sa toho rýchlo nezbavia a neprejdú na niečo iné.

Naposledy editováno 25.02.2023 23:38:14

26.2.2023 v 08:39 | Nahoru | #6447
U Kove ani Himlu zatím nevěřím,že zo bude dobrý a dlouho spolehlivý stroj. A hmotnosti jejich motorek jsou na svuj obsah taky dost mimo.

26.2.2023 v 14:00 | Nahoru | #6448

vilemx píše: SuperSic58> Ale jde. Jen by to musela být motorka nadimenzovaná jen na jednoho plus bágly, ve vyšších rychlostech nad kilo by nebyla tak stabilní a nehodila by se na agresivní rychlou jízdu se spoustou skoků, velkých šutrů nebo hran, kde jsou potřeba óbr zdvihy a světlá výška. Takže zboží pro úzkou skupinu, z níž by navíc ještě dost lidi na ni nemělo peníze. Jak dopadlo CCM?

No nemůžeš skloubit dohromady třeba silniční moto kolem litru, nebo třeba rovnou superbike s lehkou terénní čtvrtinkou, to prostě nejde. Nezbyde pak, než mít obě. Jako takovej nejkompromisnější kompromis, když se to bere stylem pejsek s kočičkou pekli dort, tak mi furt vychází Tenere 700. Vysoký zdvihy na rozbitý český silnice, schopnost v terénu, jakž takž váha ještě kolem 200kg a motor, co už má nějakej potenciál k rychlejší jízdě na silnici.

26.2.2023 v 14:46 | Nahoru | #6449
Jo zadní brzda u CRF je už legenda, Honda si na tom asi zakládá Taky mi u nový(rok 2013) prakticky vůbec nebrzdila. Ale za ty roky(letos to bude 10 let, ten čas běží kurevsky rychle, až mě to děsí....) a několikerý výměny brzdový kapaliny a odmašťování kotouče se docela rozbrzdila. Jasně, neni to "kousavka" ale když na to šlápnu, brzdí A na nezpevněnym povrchu zablokuju kolo uplně v pohodě.

26.2.2023 v 15:02 | Nahoru | #6450

Fyro píše: taky jsem dlouho hledal univerzál na všechno a po čase se přikláním k názoru,že je potřeba mít 2 až 3 motorky pro různý použití.

Jo tak víc výkonu by se vždycky hodilo, o tom žádná Taková CRF 450L lehounkej dualsport do dejme tomu 150kg pohotovostní, nějakejch 40 koníků by byla zhmotnění vlhkých snů. Bohužel, zůstane jen u těch zbožných přání a brzo nám bruselskej bolševik ty motorky zakáže a budem vybírat jen z elektrických koloběžek na cestu do Lidlu pro "vejce v akci". Takže buďme rádi za to, co je teď. Čínu bych měl obavy si koupit, nerad investuju do pochybných věcí a od Royal Enfieldu se mi spíš líbí ten Hunter 350. A nebo potom ta Honda H´ness, škoda, že se sem nedováží. Asi bych měl pak nutkání pořídit dalšího fešáka do sbírky
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut