zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Obratnost je dobrá, nasadím vyšší řídítka co mám od mrkveho A tím se zlepší jízda V stupačkách – takhle je to nastaveno na jízdu v sedě.
Zadní tlumič má problém s tlumením-Po zajetí budu muset vyměnit. S tím jsem počítal.
Jinak celková spokojenost – vše je tak jak jsem si to představoval, velmi šikovná motorka. Za ty peníze. Zvuk příjemný – laďák nepotřebuju-Není potřeba na sebe na polňačce zbytečně upozorňovat, pak to lidem vůbec nevadí. Jo a ta spojka – ta je libová, jak je měkkoučká, pro mě taky důležitá věc. prostě dual sport jak víno-Pro toho kdo tohle hledá ,rád řadí tak Po pár úpravách skoro ideál. Za mě doporučuju.
Na delší cesty po větších silnicích mám samozřejmě čtyřválec Taky od Hondy.
Ještě jeden zásadní poznatek – kdyby lidi zbytečně nedávali na offroadový motorky laďáky, Tak si můžeme v podstatě jezdit asi kudy chceme, nikomu by to nic moc nevadilo. A kdyby to zbytečně netůrovali kolem lidí, A to se týká i magorů na silničních motorkách, když to zbytečně turujou lidem pod okny s laděný výfukem -Lidem vadí hlavně ten hluk. Pak vzniká zbytečná proti agrese a omezování.
Díky za rady a pěknou sezónu všem! Hlavně ve zdraví!
Naposledy editováno 23.02.2023 16:00:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Taky ti zadní brzda brzdí úplně na kokot?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: Fyro> docela by mě zajímali tvoje pocity z motorky ve srovnání s himim
Himl Je taky super motorečka. pro mě má naprosto dokonalou ergonomii pro jízdu vestoje bez jakýchkoliv úprav
Pak samozřejmě ten dlouhozdvih má svoje velký kouzlo. I ten zvuk, Když se to sbírá z malých otáček ...Na silnici a na delší cesty je o kus lepší a pohodlnější než CRF.
Je to prostě víc cenduro. Přední vidlice dobrá na moji váhu, zadní tlumič By na hodně rozbitý silnici mohl fungovat líp, Ale vestoje v pohodě, i díky tý skvělý ergonomii. Vyšší váha je znát, byť má níž sedačku. na silnici to vůbec nevadí, v Terénu to samozřejmě takový schopnosti jako crf nemá, Ale projede to taky všechno. má mizernou přední brzdu, za tu se musí hodně vzít aby brzdila.
Popravdě už se taky těším až se na něm svezu, Je to zase něco trochu jinýho, ale taky příjemný a zajímavý. Dává emoce a požitek a to je něco co já u motorky musím mít, jedno jaký má obsah nebo výkon… Mám rád například i točit tří nebo čtyřválec do červených
Letos bych měl mít dost času, takže mám připravený 3 motorky + veterána. Takže jsem zvědavej na konci sezóny, kterou budu sedlat nejvíc
Taky MTB musím stíhat… Prostě jedna stopa forever!
Naposledy editováno 23.02.2023 19:55:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tu Hondu jsem taky zvažoval, ale tu "přidanou" hodnotu bych tam asi nenašel..
Každopádně kamarád si ji jako druhou motorku koupil a letos spolu jedem Bosnu, tak bude dost příležitostí to porovnat
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: Fyro> no, já právě víc motorem mít neumím...mě to vždycky se.e, když to stojí a nejezdí...proto jsem hledal universala a zvolil toho hima, protože tam ty emoce-podobne jako jsem cítil na jawce-citim taky...
Tu Hondu jsem taky zvažoval, ale tu "přidanou" hodnotu bych tam asi nenašel..
Každopádně kamarád si ji jako druhou motorku koupil a letos spolu jedem Bosnu, tak bude dost příležitostí to porovnat
To si myslím ,že jsi udělal dobře.
Pokud bych měl mít jenom jednu motorku -tak bych volil Himla, Je to větší univerzál.
CRF Má podle mě význam jako druhá motorka.
Naposledy editováno 23.02.2023 22:17:47
Ten origo ocásek jsem taky dost rychle sundal. Měl jsem ho z hliníkového plechu a ušetří to dost váhy.
Fyro píše: To si myslím ,že jsi udělal dobře.
Pokud bych měl mít jenom jednu motorku -tak bych volil Himla, Je to větší univerzál.
CRF Má podle mě význam jako druhá motorka.
A CRF Rally by nebyla lepší jako jedna motorka? Nemá někdo pořádně porovnání L a Rally ? Jestli kromě nádrže něco přinese, jestli kapota fakt funguje jako ochrana na cestování a jestli už není moc "rozbitná"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Takže ke každé mé motorce si zatím nacházím nějaké rozumové zdůvodnění proč ji mám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: Vlnič> Fantic caballero je tomu asi nejblíž nebo ducati desert sled
Fantic je Čína za nesmyslnou cenu, co zas až tak dobrej není a Desert je moc těžký a motor moc Ducati
Palomoto píše: Fantic je Čína za nesmyslnou cenu, co zas až tak dobrej není a Desert je moc těžký a motor moc Ducati
Přesně tak.
Stejně je lepší mít dvě až 3 motorky pro různý použití.
Naposledy editováno 24.02.2023 16:06:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 25.02.2023 04:23:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 25.02.2023 08:44:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Jeden univerzál na všechno asi neexistuje. Skloubit silnou silniční motorku s lehounkou hadimrškou, na který prozkoumáš ty nejzapadlejší kouty i mimo asfalt, to prostě nejde. Vždy by to bylo za cenu výraznýho kompromisu.
taky jsem dlouho hledal univerzál na všechno a po čase se přikláním k názoru,že je potřeba mít 2 až 3 motorky pro různý použití.
A na tyhle menší objemy ani není drahé povinné ručení tak není problém ji mít v garáži jako doplněk. Když ji člověk bere novou Tak mu vydrží dlouhý roky.
Jinak na obzoru jsou univerzály – kove 450,himal 450. Pokud budou úspěšní přidají se podle mě i renomovaný značky. čtu zahraniční fóra - je určitá skupina motorkářů, Kteří po takovýhle motorce volají. Myslím že tahle kategorie jednou taky bude obsažená.
Naposledy editováno 25.02.2023 13:35:10
Co se týče brzdy na crf, tak jestli to brzdí jako 250 tak na hovno :D. Tam jsem musel brzdu proslapnout až na zem pomalu, abych zvedl kolo do smyku. Třeba WRR má proti tomu brzdy jedovatý. Zadní zase možná až moc.
Fyro píše: je určitá skupina motorkářů, Kteří po takovýhle motorce volají.
Ja som kedysi hrával onlajnovky (MMORPG), sledoval, po čom ľudia volajú, čo sa produkuje a zistil som jednu vec: To, po čom ľudia volajú, to, čo si kúpia, keď majú na výber, a to, čo ich spraví spokojnými, sú 3 veci, ktoré sú niekedy rovnaké a niekedy rôzne. (Napr. Wildstar, kto si pamätáte... haha...)Takže to, že ľudia volajú po takej motorke, ešte neznamená, že sa budú predávať. A keď sa aj budú predávať, že sa toho rýchlo nezbavia a neprejdú na niečo iné.
Naposledy editováno 25.02.2023 23:38:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
vilemx píše: SuperSic58> Ale jde. Jen by to musela být motorka nadimenzovaná jen na jednoho plus bágly, ve vyšších rychlostech nad kilo by nebyla tak stabilní a nehodila by se na agresivní rychlou jízdu se spoustou skoků, velkých šutrů nebo hran, kde jsou potřeba óbr zdvihy a světlá výška. Takže zboží pro úzkou skupinu, z níž by navíc ještě dost lidi na ni nemělo peníze. Jak dopadlo CCM?
No nemůžeš skloubit dohromady třeba silniční moto kolem litru, nebo třeba rovnou superbike s lehkou terénní čtvrtinkou, to prostě nejde. Nezbyde pak, než mít obě. Jako takovej nejkompromisnější kompromis, když se to bere stylem pejsek s kočičkou pekli dort, tak mi furt vychází Tenere 700. Vysoký zdvihy na rozbitý český silnice, schopnost v terénu, jakž takž váha ještě kolem 200kg a motor, co už má nějakej potenciál k rychlejší jízdě na silnici.
Fyro píše: taky jsem dlouho hledal univerzál na všechno a po čase se přikláním k názoru,že je potřeba mít 2 až 3 motorky pro různý použití.
A na tyhle menší objemy ani není drahé povinné ručení tak není problém ji mít v garáži jako doplněk. Když ji člověk bere novou Tak mu vydrží dlouhý roky.
Jinak na obzoru jsou univerzály – kove 450,himal 450. Pokud budou úspěšní přidají se podle mě i renomovaný značky. čtu zahraniční fóra - je určitá skupina motorkářů, Kteří po takovýhle motorce volají. Myslím že tahle kategorie jednou taky bude obsažená.
Jo tak víc výkonu by se vždycky hodilo, o tom žádná Taková CRF 450L lehounkej dualsport do dejme tomu 150kg pohotovostní, nějakejch 40 koníků by byla zhmotnění vlhkých snů. Bohužel, zůstane jen u těch zbožných přání a brzo nám bruselskej bolševik ty motorky zakáže a budem vybírat jen z elektrických koloběžek na cestu do Lidlu pro "vejce v akci". Takže buďme rádi za to, co je teď. Čínu bych měl obavy si koupit, nerad investuju do pochybných věcí a od Royal Enfieldu se mi spíš líbí ten Hunter 350. A nebo potom ta Honda H´ness, škoda, že se sem nedováží. Asi bych měl pak nutkání pořídit dalšího fešáka do sbírky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |