globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2022 v 08:47 | Nahoru | #6061
Čaute, neměl by jste někdo zájem o doplňky z mého CRFka??
držák na mobil + plexi 3000
kryto motoru originál + rozšířený 3000
nosiče zavazadel + kufr 4000
pokud prodám motorku na origo tlumičích, tak bude na prodej i tlumení za 15



Naposledy editováno 12.09.2022 08:48:05

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2022 v 08:49 | Nahoru | #6062

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2022 v 08:51 | Nahoru | #6063

Ozzy_ píše: Tyvole jaky abs?!!! Kdyz vlitned necekane do meka a kluzka, resi se to pridanim plynu a ne brzdenim ..... umim v terenu upny prd, ale tuhle malickost sem si osvojil celkem rychle



Jenže to musíš mít taky trošku vymeteno v hlavě Přirozená reakce je brzdit přední A ty jsi starej mazák

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2022 v 12:50 | Nahoru | #6064

Animals21 píše: Jenže to musíš mít taky trošku vymeteno v hlavě Přirozená reakce je brzdit přední A ty jsi starej mazák



Tak to fakt nejsem, a v terenu fakt nic neumim. Ale kdyz si nekdo vezme/pujci nejakou lehkou motorku (trialka, pitbajk) treba na mokrou travu, tak na tydle zakladni zasady prijde celkem rychle. A pravdou je, ze pak tyhle zazity reakce (to fakt neni vymetena palice, ale nauceny spravny reakce tak aby je clovek udelal pred premejslenim, protoze ... myslet neni cas) umi zachranit celkem neprijemny zraneni a hodne rozbitou motorku. Protoze kdyz to cloveku treba nevyjde na velky motorce na vekum okruhu, a leti do kacera, tak vzit za brzdu => hrozna tlama a pad na drzku z vejsky, rozmrdana motorka a treba i neco zlomenyho, versus lehce pridat plyn, natahnout a stabilizovat motorku i v hlubbokym kaceru. A dalsi zatacku najet zpatky na drahu, vymenit si spodky, a bejt celej vcetne motorky. A to se imho vyplati.

Alespon zakladni rychlokurz na kluzku bych kazdymu predepsal jako povinnej

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2022 v 15:33 | Nahoru | #6065
RomanHA> Něco jsem o tom zahlédl v diskuzích , ale videa jsem viděl jen anglické a české. Musím pohledat ty německé, ale ano, za 200 by se to nemělo stávát, ale víme jak to je i u KTM 390

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.9.2022 v 16:16 | Nahoru | #6066
karelsychra> mě teda přijde originál úplně tichý, co tam máš za výfuk?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2022 v 11:14 | Nahoru | #6067
Potřebuju na WR250R přetěsnit přední vidle. Přemýšlím co tam dát. Originál Yamaha (kompletní kit vyjde asi na 2900 na partsdepotu) nebo např. All balls? Někdo zkušenosti?

EDIT: V sousedním WRR foru něco málo je - zmínka, all balls ne. Osobně se asi víc nakloňuji originál kitu včetně futer.

EDIT2: K tomu se přidává další otázka, olej do vidlí. Yamaha v manuálu uvádí "Suspension oil 01" což je podle všeho 0W. Tam není moc alternativ ....

Naposledy editováno 15.09.2022 12:17:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2022 v 12:12 | Nahoru | #6068
mRKEF> All Balls jsem dával na DR-Z a bez problémů. Motorku jsem chvíli po výměně prodal, tak nevím jak dlouho vydžely

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2022 v 12:18 | Nahoru | #6069
Fic6> Ideálně bych to vyřešil ještě prodejem před výměnou :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2022 v 12:51 | Nahoru | #6070
mRKEF> all balls produkty tak maximalně do kol :) a to jen v nouzi.

Nemám dobré zkušenosti a určitě nejsem jediný. Do jiných, hůř nebo pracněji rozdělatelných komponentů bych tuto značku nikdy nedával. Do motoru ani nemluvim.
Za těch pár ušetřených peněz následná menší životnost nebo trable prostě nestojí.
Nejsem tak bohatej, abych si kupoval shit věci.

Vždy, když to jde, držim originál od vyrobce ( neni třeba nutné využivat překupnika ala partsdepot a jednotlivé komponenty si sehnat sám) nebo si nechám poradit u nás v místní ložiskárně. Chlapík ví a dokáže sehnat snad i rodný čisla vyrábějicího dělníka

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2022 v 13:00 | Nahoru | #6071


Pathfinder edice a redbull racing edice

Konečně jsem měl srovnání.

Hrozně rád bych i srovnání s 300l, nejlíp s již modifikovanym podvozkem. Abych připadně věděl do budoucna .
Chomutovsko. Nebránim se jakékoli seanci. Dokonalý prostředí pro dualsport .

Teď začinaj konečně podmínky, který jsou pestřejší a zabávnější...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2022 v 13:01 | Nahoru | #6072
cong156> No jak říkám, taky se spíš přikláním k tomu Yamaha řešení. Na Ebay jsem to našel asi za 1550, ale s poštou apod je to kolem 2500. Známý má nějakou malou slevu na PD a vyjde to asi na 2700. Jestli máš nějaký tip na výrazněji menší cenu, tak sem s ním .

Ještě mi 100% není jasné množství oleje. Manuál uvádí 613 ccm. Je to myšleno na obě vidle?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.9.2022 v 13:19 | Nahoru | #6073
mRKEF> objem oleje je pro tebe "orientační". Je to přesný objem do úplně prázdné vidle.

Tenhle údaj je pro tebe směrodatný...


Je to vzdálenost hladiny od vršku trubky uplně odvzdušněné vidle.
Viskozitu oleje si zmiňoval. S viskozitou i hladinou oleje můžeš lehce experimentovat pro svoje potřeby.

Ty komponenty ti konkrétně, bohužel, neporadím a peníze neušetřim. Konrétně podvozky už si doma dlouho nedělám. A ani wr jsem nedelal. Mám supr podvozkáře a trénované oko vidí víc.
Ted jsem akorát měnil olej a pružinu za hypepro. Byl jsem zvědavej na progres vs linear pružina. Ještě to musim doladit

Olej po roce... dost překvapení. Celkem hezkej


Mě ta vydechlinka docela baví . Uvidim, co bude dál.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2022 v 20:54 | Nahoru | #6074
Zdarec, víte jaký typ žárovky je na předku CRF 250 L/20 ? Odešlo mi jedno vlákno, v servisní knížce jsem to nenašel je tam jen watáž, dík

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2022 v 20:55 | Nahoru | #6075
H4

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.9.2022 v 21:31 | Nahoru | #6076

nokia321 píše: H4

dík

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2022 v 09:25 | Nahoru | #6077
cong156> dá se měnit olej v zadním centrálu, když nemáš k dispozici dusík?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2022 v 16:27 | Nahoru | #6078
spacy> Mnou nahrané fotky jsou asi matoucí. Pružiny jsem měnil na celé moto. Olej na foto je z vidlice.

Takže kdyžtak pardón a odpověd na tvou otázku nevím.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2022 v 16:52 | Nahoru | #6079

spacy píše: cong156> dá se měnit olej v zadním centrálu, když nemáš k dispozici dusík?


Dáš tam ventilek a napumpuješ směsí 80% dusíku, 20% kyslíku, plus něco málo další vzácných plynů a sloučenin. Nejlépe, když není moc vlhko. Pěkně postaru.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2022 v 17:23 | Nahoru | #6080
spacy> Kdyby ti to nebylo jasné od Ariete, tak tam napumpuj vzduch, to je jednodušší

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2022 v 17:33 | Nahoru | #6081
Kawa přišla na rok 2023 s novým endurem KLX 140R F
motor 144 cm3
pérování: zdvihy cca 20 cm
Přední kolo 21 zadní 18
Pětikvalt
Pohotovostní hmotnost 93 kg
Cena 105 000

https://www.kawasaki...RUQwMUF9eUQ5YWFsNX18

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2022 v 17:37 | Nahoru | #6082
Frantacz> tož hračka to je pěkná, teď o nich byl tady článek, ale to není do provozu. Spíš takový značkový pitbike.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2022 v 17:46 | Nahoru | #6083
Tož to je jiná.Já na to narazil v inzerci .
SMRŽ MOTO - autorizovaný dealer Kawasaki to inzeruje s TP

https://www.tipmoto....93125-klx140r-f.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2022 v 20:15 | Nahoru | #6084

Frantacz píše: Kawa přišla na rok 2023 s novým endurem KLX 140R F
motor 144 cm3
pérování: zdvihy cca 20 cm
Přední kolo 21 zadní 18
Pětikvalt
Pohotovostní hmotnost 93 kg
Cena 105 000

https://www.kawasaki...RUQwMUF9eUQ5YWFsNX18



Je o tom i článek zde na motorkářích: https://www.motorka...h-verzich-48080.html
Každopádně je pitbike/enduro bez světel, homologace do provozu tedy ne.

Naposledy editováno 18.09.2022 20:15:34

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.9.2022 v 21:31 | Nahoru | #6085

Deadman píše: Je o tom i článek zde na motorkářích: https://www.motorka...h-verzich-48080.html
Každopádně je pitbike/enduro bez světel, homologace do provozu tedy ne.



Kawa často prodává endura bez světel a pak k nim dodává homo kit. Například KX 450X, ze které by podle mě šel udělat dost luxusní cesťák, jen kdyby měla ty rychlosti trochu dál od sebe.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.9.2022 v 14:39 | Nahoru | #6086
U té Kawy raděj nikde nepíšou výkon, až na motorkářích: 8.3kW/ 11HP , tj pitbike. A variantně na velkejch kolech. Pitbike 17/14" 125ccm mě celkem bavil, na jedničku to vyjelo prakticky všechno, na co jsem měl odvahu, ale rovně to moc nejelo. Momentálně to mladýmu přestavuju na 6/12kW elektriku (tvale, špička), do teď měl 14/12" s motorem 3/6kW, ale už z toho jaksi vyrostl.
to Ozzy: Naštěstí tu reakci na přední brzdu při prokluzu předku nemám, i když onehdy jsem ležel s velkou motorkou, když při rychlosti 3km/h na všude jinde čistým asfaltu ten předemnou nečekaně zastavil a nějakej šotek mi zrovna pod přední kolo dal lopatu písku :) Zadní jsem zabrzdit nemohl, protože noha byla na zemi, bylo to do pravé zatáčky.
Když už to vypadá, že si někde na polňačce ustelu, tak nemám ten morál to tam poslat pod plynem, na to už jsem asi moc starej. Proto chválím ABS na zadním kole, který mě už párkrát z podobné ošemetnosti dostalo. 1.) zadek nejel do boku, i když jsem to zemědělsky zašlápl. 2.) díky tomu, že se zvýšil přítlak na přední kolo, tak to zase začalo řídit. Asi to teda není správnej návyk, ale aspoň nehrabu na přední brzdu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2022 v 00:19 | Nahoru | #6087
Tak jsem ten zázrak rozhodil. Překvapilo mě, že pružiny jsou dle měření ve stavu nové, 450 mm, možná nějakou desetinu nad. Vylil jsem z toho asi 1.1l oleje dokupy plus co vyteklo kolem po zemi. Čili asi to bude chtít 1.5l oleje místo 1, který jsem objednal. Po fórech jsem se dočetl, že jedna vidle by měla být pod půl litru. Tak buď jsem špatně četl a hledal nebo sem někdo nalil nesmysl. No uvidíme při naplnění a změření. Takhle by to cca sedělo s manuálem, kde se píše něco 0.6l - čili asi na jednu vidli.



Naposledy editováno 20.09.2022 00:20:44

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2022 v 09:03 | Nahoru | #6088
Jedno opticky pěkný WRR:

https://motorky.bazo.../yamaha-wr-250-r.php

Ze zvědavosti jsem volal, ačkoliv nemám rád lidi, co dávají cena dohodou. Údajně už volalo x-lidí, někdo nabídl 120 000. Říkal jsem si tak kolem kila budiž, ale koukám, že doba je zlá :D. Asi cenu pořád táhne nahoru ten cirkus WR250X co tam visí za 120.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.9.2022 v 20:51 | Nahoru | #6089
Nejenom WR250, I CRF250 se prodávají za nesmysl... motorky skoro 10 let starý s 20kkm se prdávají okolo 100kKč, když funglovka ješte loni stála 120kKč a já za tohle koupil skoro nejetou. Je to nedostatkem novejch, byl jsem rozhodnutej těch 140kKč za CRF300l vysolit, ale když nikde není, tak jsou nesmyslný ceny ojetin. Dost mi to připomíná ranný devadesátky, kdy se 20 let starej žigul, co už i ležel na střeše, prodával za 70kKč, když v té chvílu oficiálně stál favorit 100kKč a byl na něj nekonečnej pořadník, a nic jinýho v téhle cenové relaci nebylo. i ty blbý š120 se prodávaly dráž, než je lidi před pár lety koupili...
U WR je to navíc dohnaný tím, že silniční verzi snad momentálně yamaha ani nenabízí.
Ještě k hlučnosti CRF250: výfuk je origo, s katalyzátorem. Ale pořád je to proti KTM E-XC freeride nebo Sur Ron Strorm Bee strašně hlučný ... Storm Bee je o dost ostřejší než CRF250, V terénu jsem neměl ani odvahu to přepnout z eko módu (13kW) na plnej výkon(22kW) ale taky za jiný prachy (300kKč, skoro jako freeride) , vážně jsem o tom uvažoval.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.9.2022 v 08:23 | Nahoru | #6090
karelsychra> A co říkáš na můj inzerát? Zdá se ti to hodně? Zatím o ní není moc zájem a nevím jestli to je nastavenou cenou nebo momentální ekonomickou situací v ČR.

www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-crf-300l/honda-crf-300l-1783232.html

Naposledy editováno 21.09.2022 08:23:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist