zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
to Ozzy: Naštěstí tu reakci na přední brzdu při prokluzu předku nemám, i když onehdy jsem ležel s velkou motorkou, když při rychlosti 3km/h na všude jinde čistým asfaltu ten předemnou nečekaně zastavil a nějakej šotek mi zrovna pod přední kolo dal lopatu písku :) Zadní jsem zabrzdit nemohl, protože noha byla na zemi, bylo to do pravé zatáčky.
Když už to vypadá, že si někde na polňačce ustelu, tak nemám ten morál to tam poslat pod plynem, na to už jsem asi moc starej. Proto chválím ABS na zadním kole, který mě už párkrát z podobné ošemetnosti dostalo. 1.) zadek nejel do boku, i když jsem to zemědělsky zašlápl. 2.) díky tomu, že se zvýšil přítlak na přední kolo, tak to zase začalo řídit. Asi to teda není správnej návyk, ale aspoň nehrabu na přední brzdu.
karelsychra píše: U té Kawy raděj nikde nepíšou výkon, až na motorkářích: 8.3kW/ 11HP , tj pitbike. A variantně na velkejch kolech. Pitbike 17/14" 125ccm mě celkem bavil, na jedničku to vyjelo prakticky všechno, na co jsem měl odvahu, ale rovně to moc nejelo. Momentálně to mladýmu přestavuju na 6/12kW elektriku (tvale, špička), do teď měl 14/12" s motorem 3/6kW, ale už z toho jaksi vyrostl.
to Ozzy: Naštěstí tu reakci na přední brzdu při prokluzu předku nemám, i když onehdy jsem ležel s velkou motorkou, když při rychlosti 3km/h na všude jinde čistým asfaltu ten předemnou nečekaně zastavil a nějakej šotek mi zrovna pod přední kolo dal lopatu písku :) Zadní jsem zabrzdit nemohl, protože noha byla na zemi, bylo to do pravé zatáčky.
Když už to vypadá, že si někde na polňačce ustelu, tak nemám ten morál to tam poslat pod plynem, na to už jsem asi moc starej. Proto chválím ABS na zadním kole, který mě už párkrát z podobné ošemetnosti dostalo. 1.) zadek nejel do boku, i když jsem to zemědělsky zašlápl. 2.) díky tomu, že se zvýšil přítlak na přední kolo, tak to zase začalo řídit. Asi to teda není správnej návyk, ale aspoň nehrabu na přední brzdu.
Muj pitbike 14/17 155cc má něco ke 20 koním dle výrobce a lítá to jak kráva Maximálka nějakejch 85, je to hodně napřevodovaný. V lese se s tim vyblbneš fest, od zadní pneu furt gejzíry hlíny. Ale jak už na to nemam čas a jedem si zablbnout tak jednou za půl roku, tk si prdel odvykla tomu úzký sedlu typu "kladina" a po jízdě je to na sedací koupel a do krve rozedřená kostrč Už na to asi seru a schovám to pro synka až do toho doroste..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |