zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vytahuju vercajk z motorky, duše z ledvinky, zkouším duši, jestli není prodřená za ten rok, kdy jsem ji nerozbalil. Klackem a suchou trávou pucuju bahno ze zadního kola a okolí. Je 14:50, jdu sundat zadní kolo, musím i brzdový třmen, je to pak jednodušší:
Demontáž z motorky, ještě jednou vypucovat, povolit haltr, jednou plechovou montpákou a očkovým klíčem na zadní kolo, který je zároveň montpáka, shazuju gumu z ráfku. Prodřená duše, nebo spíš flek - na fotce nalevo - duše je pod flekem cvaklá, musím dát doma silnější záplatu. Je 15:06:
Dát novou duši do ráfku, nasadit plášť na ráfek, přes haltr se s tím trochu morduju, napumpovat dlouhou pumpou na kolo, přitáhnout haltr, ještě jednou vypucovat vidlici, šponováky a rozpěrky, nasadit kolo, dát brzdový třmen. Pobalit vercajk a duše do baťohu, nasadit helmu. Je 15:40, dom to mám půlhodinku:
Ať máte představu, kolik to skutečně trvá. A to to dělám tak desetkrát do roka a za nemehlo se nepovažuju.
Od doby, co mám tubliss sebou vozím už jen knoty a CO bombičku. Budu doufat, že mi to bude stačit.
Rozhodně chválím ten servisní stojan, který leží mezi poli!!!
Já se tento týden na motorku nedostanu, ale příští týden má být údajně taky hezky, tak to už musím...
Musí se vyzkoušet nový výfuk a EJK...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 04.02.2022 19:43:19
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
4 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak jak po motorickej strance to funguje ? Taky jsem zvazoval ze bych si poridil jeste jednoho 2taktniho smradocha do baraku. Driv jsem mel KMX a CRM mel bratranec a kamarad DT, kazdy ma svoje ale co ty jak jsi s tim spokojenej ? A spotrebou ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Beranidlo píše: Už zase ... Tentokrát jsem nemusel nic pucovat ani hledat, a tlačil mě čas do setmění, takže 35 minut. Přidám kovanou montpáku do výbavy, sdce je to 20 deka navíc, ale vypadá to, že letos se to vyplatí.
Vždy když toto vidím, jsem moc moc rád že mám na enduru i ADV tubeless řešení . První mi zabrala asi 5 minut, teď už to dávám tak za 3, všechny knoty zatím drží a to už zažily mrazy, brody, písek bláto, skály...
S montpákama mi to i na domácí půdě dalo klidně 2 hodiny , tak jsem vyměknul a koupil přezouvačku .
Pajitu66> Zrcátka mám dvě, protože musí být dvě ... Vidím trochu za sebe mezi tělem a loktama, ale je to stejně na hovno, jako ty originální chycené do páček, kde jsem si taky viděl jenom ramena. Sice to teď není úplně předpisově, ale zase si je hned neurazím nebo nerozlomím držáky na páčkách.
KMX je malá, Suzuki TS taky, a navíc u nás nejsou. DT je provařená a předražená. CRM je normální velká motorka, viz. moje motorky. Musí se točit, a chce se to nechat vytočit, jede to optimálně tak od 8500-11000 rpm. Dá se samozřejmě i od 5000rpm, ale to spíš po rovině a technické úseky. S výkonem problém nemám, mám problém s trakcí, když je jako dneska. Výhoda podvozku je, že to pobere fakt hodně, a když mně něco nevyjde úplně podle představ a do něčeho vlítnu, stačí pořádně držet řidítka. Pérování je slušně enduro-progresivní. Nejdřív jsem si myslel, že zadek je příliš měkký a netlumí (mám 100kg oblečený), ale ne, musel jsem si jenom zvyknout. Spotřeba dnes asi 6,5L / 100km - polní cesty, sem tam asfalt, sem tam nějaká zmola na jedničku. Oilmaster maže dost, o spolehlivost motoru se nebojím.
Můžu to porovnat s Pegasem / motor Rotax 125ccm - ten má těžší setrvačník, nejde tak ochotně do otáček, sbírá se líp od cca 6000rpm - když se natryskuje, ale v 10.000rpm jako když vypne. Do terénu mně vyhovuje víc charakter motoru CRM - měkký záběr a i když se motor zdá být vytočený, není potřeba spěchat s přeřazením, protože nezvadne tak náhle, když se přetočí. Typické pro Hondy. Valivé odpory na drapákách jdou dost poznat na maximálce i při tlačení prázné motorky. Převod mám o 15% pomalejší proti serii, jinak byla jednička moc dlouhá. Převodovka CRM má proti Rotaxu kvalty blíž k sobě. Rotax v Pegasu zase vyhovuje na cestování, že se dá jet rychle po silnici a zároveň je tam pomalá jednička, když je potřeba projet nějakým bordelem, jenže jak jsou ty kvalty dál od sebe, tak to v terénu omezuje. Pegaso ale není enduro do terénu, to je silniční motorka pro rozbité cesty.
Na ježdění v oranici nebo hlubším písku není žádná 125, to je jasné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Beranidlo píše: Mr.Dreamer> Co máš za tubeless drapák?
Na PR4 mám tubliss, takže to drží patku gumy a motorka tak funguje i na prázdné gumě, pokud nemáš úplně měkké stěny a je možné jít na jakkoli nízký tlak, nižší než duše + haltr a oproti musse můžeš měnit tlak, podle toho jestli jedeš asfalt, skála, písek, bláto, brody, etc., což se mi u mého "cestovního" použití PR4 dost hodí.
Na KLR mám samo-domo utěsnění ráfku pomocí silikonu a 3M pásky 4412. U toho jsem že to časem selže, ale mám to už několik let, teploty -10 až +40, všechny možné povrchy, včetně brodů a stále to drží. Pokud to pustí, tak to prý začíná postupně. Ale jezdím tlaky jen tak do 1ATM, když by guma odskočila od patky, mám problém. Vozím pro tento účel přepouštěcí hadičku. Kdyby jedna guma nebyla na patce, tak tu druhou přefouknu a pak použiju k nahustění té druhé, snad tak rychle, aby patka naskočila, ale v praxi jsem to ještě použít nemusel.
Beranidlo píše: Mr.Dreamer> Co máš za tubeless drapák?
Joo, tys myslel jakou gumu používám k tubeless, jaj . Na ADV je většina gum tubeless, tak to neřeším na enduro to také neřeším, protože tubliss tu gumu přirazí k ráfku, takže používám klidně MX gumy bez homo, nikdy nic neutíkalo. Naopak to rozšiřuje moje možnosti, protože s dušema jsem nemohl jezdit gumy s hrubou vnitřní strukturou, resp., duším klesala životnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nemáš nějakou špatnou gumu, že každou chvíli píchneš? To přece není normální píchnout každou vyjížďku.
Jednou jsem si na kolo koupil nějakou noname gumu a co projížďka to defekt. Nakonec jsem vyměnil za značkovou, která stála asi o 100 víc jak čína a byl klid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: slovenský test crfka Testman tvrdí, že endurko je vybavené quickshifterem, ale že prý nedoporučuje ho moc používat
Toho bych bral, kdyby komentoval zabíjačku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |