zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak jak po motorickej strance to funguje ? Taky jsem zvazoval ze bych si poridil jeste jednoho 2taktniho smradocha do baraku. Driv jsem mel KMX a CRM mel bratranec a kamarad DT, kazdy ma svoje ale co ty jak jsi s tim spokojenej ? A spotrebou ?
Pajitu66> Zrcátka mám dvě, protože musí být dvě ... Vidím trochu za sebe mezi tělem a loktama, ale je to stejně na hovno, jako ty originální chycené do páček, kde jsem si taky viděl jenom ramena. Sice to teď není úplně předpisově, ale zase si je hned neurazím nebo nerozlomím držáky na páčkách.
KMX je malá, Suzuki TS taky, a navíc u nás nejsou. DT je provařená a předražená. CRM je normální velká motorka, viz. moje motorky. Musí se točit, a chce se to nechat vytočit, jede to optimálně tak od 8500-11000 rpm. Dá se samozřejmě i od 5000rpm, ale to spíš po rovině a technické úseky. S výkonem problém nemám, mám problém s trakcí, když je jako dneska. Výhoda podvozku je, že to pobere fakt hodně, a když mně něco nevyjde úplně podle představ a do něčeho vlítnu, stačí pořádně držet řidítka. Pérování je slušně enduro-progresivní. Nejdřív jsem si myslel, že zadek je příliš měkký a netlumí (mám 100kg oblečený), ale ne, musel jsem si jenom zvyknout. Spotřeba dnes asi 6,5L / 100km - polní cesty, sem tam asfalt, sem tam nějaká zmola na jedničku. Oilmaster maže dost, o spolehlivost motoru se nebojím.
Můžu to porovnat s Pegasem / motor Rotax 125ccm - ten má těžší setrvačník, nejde tak ochotně do otáček, sbírá se líp od cca 6000rpm - když se natryskuje, ale v 10.000rpm jako když vypne. Do terénu mně vyhovuje víc charakter motoru CRM - měkký záběr a i když se motor zdá být vytočený, není potřeba spěchat s přeřazením, protože nezvadne tak náhle, když se přetočí. Typické pro Hondy. Valivé odpory na drapákách jdou dost poznat na maximálce i při tlačení prázné motorky. Převod mám o 15% pomalejší proti serii, jinak byla jednička moc dlouhá. Převodovka CRM má proti Rotaxu kvalty blíž k sobě. Rotax v Pegasu zase vyhovuje na cestování, že se dá jet rychle po silnici a zároveň je tam pomalá jednička, když je potřeba projet nějakým bordelem, jenže jak jsou ty kvalty dál od sebe, tak to v terénu omezuje. Pegaso ale není enduro do terénu, to je silniční motorka pro rozbité cesty.
Na ježdění v oranici nebo hlubším písku není žádná 125, to je jasné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |