paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 21:47 | Nahoru | #1
Dneska jsem měl volno a udělalo se krásně. Z ničeho nic prázdné zadní kolo. Nacházím pěkný kamenný stojan, nahazuju to i s těma 10 kilama bahna nahoru a zapínám stopky, je 14:40:

Vytahuju vercajk z motorky, duše z ledvinky, zkouším duši, jestli není prodřená za ten rok, kdy jsem ji nerozbalil. Klackem a suchou trávou pucuju bahno ze zadního kola a okolí. Je 14:50, jdu sundat zadní kolo, musím i brzdový třmen, je to pak jednodušší:

Demontáž z motorky, ještě jednou vypucovat, povolit haltr, jednou plechovou montpákou a očkovým klíčem na zadní kolo, který je zároveň montpáka, shazuju gumu z ráfku. Prodřená duše, nebo spíš flek - na fotce nalevo - duše je pod flekem cvaklá, musím dát doma silnější záplatu. Je 15:06:

Dát novou duši do ráfku, nasadit plášť na ráfek, přes haltr se s tím trochu morduju, napumpovat dlouhou pumpou na kolo, přitáhnout haltr, ještě jednou vypucovat vidlici, šponováky a rozpěrky, nasadit kolo, dát brzdový třmen. Pobalit vercajk a duše do baťohu, nasadit helmu. Je 15:40, dom to mám půlhodinku:

Ať máte představu, kolik to skutečně trvá. A to to dělám tak desetkrát do roka a za nemehlo se nepovažuju.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 21:55 | Nahoru | #2
Beranidlo> Ono se to nezdá,ale je to spoustu drobností,takže dobrý. .Když mi kamarád bývalý soutěžák povídá,že na to měli čtyři minuty,tak vždycky říkám,že za tu dobu ani nenajdu montpáky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2022 v 22:25 | Nahoru | #3
Beranidlo> Hezká práce.... Já defekt po cestě ještě nedělal. Mám za sebou cca 3 defekty, které se mi povedly vždy kousek od baráku, tak jsem sedl na nádrž a vždy dojel domů. Doma mi to trvá cca 40 minut, ale to k tomu mám velké páky a zouvačku. Na cestě bych se s tím drbal určitě přes hodinu.
Od doby, co mám tubliss sebou vozím už jen knoty a CO bombičku. Budu doufat, že mi to bude stačit.
Rozhodně chválím ten servisní stojan, který leží mezi poli!!!

Já se tento týden na motorku nedostanu, ale příští týden má být údajně taky hezky, tak to už musím...
Musí se vyzkoušet nový výfuk a EJK...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2022 v 07:59 | Nahoru | #4
Beranidlo> Pěkná práce . Já bych radši dojel s prázdnou :). Né že bych to neuměl, ale nevozím vercajk a i kdyby, tak by se mi asi nechtělo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist