globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 10:13 | Nahoru | #4681
mRKEF>
je to 250 (2020) a sedlo je vyměněné za nové černé z BIKERBITZ, originální červené jsem snížil a nechal počalounit taky černě pro manželčinu 250ku

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 10:22 | Nahoru | #4682
mrkef:
Taky mi přišlo divný, proč kupovat novou 250, když už je nástupce 300, jedině cena asi.

Tobě Ty WéeRka nikdy moc dlouho nevydrží .

Naposledy editováno 30.04.2021 10:23:35

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 10:58 | Nahoru | #4683
CB600> Já jsem stabilní jak taxikář v ranní špičce .

Jako fakt bych chtěl porovnat 250 vs 300 osobně. Celkem jsem zvědavý na ten rozdíl . Včera jsem kousek vezl prcka na CRF a prostě to je zdechlina proti WRR :D. Ale tam mám taky asi 50z rozetu, tak to pocitově působí víc živý než je ve skutečnosti :D.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 11:06 | Nahoru | #4684
... tak jsem měřil ty boční nosiče Bartus a asi zklamu celková šířka rámů je 52cm

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 11:13 | Nahoru | #4685
CB600>

jojo cena taky kupoval jsem rovnou dvě 250 pro mě a pro manželku ... a další důvody jsou:
... mnoho dostupných aftermarketových dílů za hubičku ( u 300 budou brzo taky, ale nechtělo se mi čekat)
... už jsem jednu 250 (2015) měl a byl jsem dost spokojený
... časem a kilometry ověřená pověstná spolehlivost ( věřím že i 300 se osvědčí)
... chtěli jsme už jezdit a né čekat rok až se na nás dostane řada
... a svezl jsem se (sice na verzi 300 rally) kousek a samozřejmě tam rozdíl ve prospěch 300 je, ale wow efekt se nedostavil (fakt je že to rallyčko nebylo zajeté) .. to když jsem se svezl na KTM 690 Enudro R, tak to byl pro mě fakt hodně wow efekt ... ale tam je zase cena úplně jinde

Naposledy editováno 30.04.2021 11:15:05

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 15:16 | Nahoru | #4686

chstepan píše: ... tak jsem měřil ty boční nosiče Bartus a asi zklamu celková šířka rámů je 52cm



Tak to je masakr a i to, co jsem hledal na 250, všechno bylo hrozně široké. Asi bude jediná cesta dost předělat ten zadek, kufry mají být jen tak široké, aby se nechytly o kyvku .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 15:47 | Nahoru | #4687
tenhle vietkong ji má pěkně poladěnou akorát bych tam dal přední 21" kolo...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 16:00 | Nahoru | #4688

CB600 píše: SuperSic58, já ale nejsem offroad maniak. Natož offroad maniak s dualsportem . Já tam dám 10W-30 podle manuálu a vše bude naprosto v cajku , tak žádný strach. A v servisech obvykle lijou to, čeho zrovna mají otevřený sud .



no v Hondě ani ten sud 10W-30 neměli, protože to je podle slov technika nesmysl to tam lejt. Do tý příručky se to prej píše, jen kvůli ekolobby, protože 30 je lehkoběžnej olej a na to je tlak z Bruselu, kvůli prý snižování spotřeby, tk to to tam uváděj kvůli nějakejm dohodám a kvótám. A mazací tlak při teplotách kolem 30 stupňů s touhle vodičkou... Ale je to tvoje motorka

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 18:46 | Nahoru | #4689
Technik je evidentně znalec, určitě si dobře rozumíte

Jak si přišel na to že ten MOTUL 5100 10W-30 je lehkoběžný olej? Nikde to není uvedeno, ani to nespľnuje normy VW 500.00, ACEA A1/B1 nebo A5/B5 pro lehkoběžné oleje. Možná by bylo lepší si o tom něco přečíst. Můžeš např. tady: https://www.oleje.c...a-a-lehkobezne-oleje

Jo a ohledně fiktivního tlaku z Bruselu. Věz, že naopak v manuálu je napsáno, že nedoporučují použití těchto olejů (no energy conserving oil).

A co má být s mazacím tlakem při teplotě kolem 30°C. Ty si ho měřil a je nedostatečný?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.4.2021 v 20:08 | Nahoru | #4690
tak dnes dalších 200km i s manželkou ... ještě párkrát a bude zajeto

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 05:23 | Nahoru | #4691
CB600> Jak jsem psal, je to tvoje motorka a tvůj boj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 05:42 | Nahoru | #4692

callowsick píše: Zdarec, bude to vypadat, že na CRF hledám furt jen chyby, ale musím se zeptat Taky vám v určitejch otáčkách při určitým otevření plynu rezonuje takový dunění z oblasti airboxu? Trochu mě tyhle pazvuky vytáčejí

je to fakt spojený s mírou přidání plynu a nejvíc, když se jen tak lechtá a udržuje rychlost s otáčkama kolem šesti tisíc.

jinak dobrý, máme "už" 700km a jestli se neobjeví žádná moucha, uroním slzu za záruku, vyměním olej s filtrem a bude se tahat

jak se motor rozjíždí, běhá lehce až někam do 7,5, ale hlavně se zlepšil ve spodních otáčkách pod 4tis, kde už není tak tvrdej.

jediný, co moc nechápu, proč tolik lidí na CRF dává lehčí převod (do síly). Už teď jsou první tři kvalty hodně krátký, rozjet se na dvojku není nejmenší problém a mít jedničku ještě kratší, bylo by to jak na trialce



Jo ty zvuky při konstantní rychlosti na lehce otočenej plyn tam mam taky. Na 6ku ani ne, ale znát je to třeba na trojku v konstantních vyšších otáčkách při jízdě do kopce. Už se to tu řešilo pár let zpátky a spíš sme to spojovali s hlukem rozvoďáku.. Ale bude to asi to sání, protože při plnym plynu nebo nižších otáčkách to nedělá. Já tam mam komplet průchozí laďák, takže to už prakticky slyšet ani není

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 08:11 | Nahoru | #4693
SuperSic58> občas mě taky vysira takový pazvuky, jakoby klepání. Zejména nižší otáčky když se vezme za plyn. Mně to přišlo, že jak jde motor v nižších jakoby nepravidelně a pod plynem tak pleska řetěz o ty kluzné plochy. Ale nevím, těžko se to identifikuje. Ale nějak s tím žiji.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 08:43 | Nahoru | #4694
Koukám tady na ty vaše fotky motorek, hlavně na kabely na zadní nosič. Potřebuji také něco sehnat na svačinu do práce . Nechci nic velkého. Líbí se mi viz. foto, ale nechám si doporučit.




1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 09:13 | Nahoru | #4695
Jahatik, já mám tuhle z alíka. Je to včetně pláštěnky a lze jí výškově upravit. Drží na dva popruhy a dole má ještě ucho na suchý zip.

https://www.aliexpre...02_,searchweb201603_

Ta z Alzy bude provedením nejspíš lepší. Mám ještě od Kappy brašnu na řidítka a zpracování je lepší. Navíc nemuší čekat a máš to za den dva v alzaboxu

Mrkef: Když podtáčíš motor, tak že se dostaví citelné vibrace, ty se pak přenáší na řetěz a ten pak mlátí o vše kolem něj. Řešení je snadné, netahat za podtočenej motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 10:40 | Nahoru | #4696

jahatik píše: Koukám tady na ty vaše fotky motorek, hlavně na kabely na zadní nosič. Potřebuji také něco sehnat na svačinu do práce . Nechci nic velkého. Líbí se mi viz. foto, ale nechám si doporučit.






Já jsem šel cestou brašen, dobré je, že můžueš buďto využít jen ty boční:


A nebo tam předat ještě vrchní, se kterou to má pak kolem 40L prostoru.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 10:42 | Nahoru | #4697
zkus kouknout na Qbag dakar , vcelku povedená brašna, můžeš jí zipem odepnout a vzít s sebou.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 11:27 | Nahoru | #4698
CB600> to jako zase to nedusim tam jak není zdrávo. Čekal bych že ti snese trochu lépe v daném spektru.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 11:47 | Nahoru | #4699
Tak to jedině zkusit umravnit větším dopnutím řetězu. Ono těch 50 - 55 mm nahoře poskytuje opravdu velkou vůli řetězu a to zejména dole.

EDIT:
Jinak další recenze tentokrát v italštině, je tam i lehčí srovnání s DRZ v terénu. Opět se jen potrvzuje, že centrál je velice omezující.



Naposledy editováno 01.05.2021 11:53:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 13:55 | Nahoru | #4700
Mr.Dreamer> co to je za brašny? Vypadají dobře

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 18:07 | Nahoru | #4701
Jo ty otáčky chtěj držet od těch 4 vejš, přeci jen je to malej motůrek. A na šestku je lepší mít spíš tak 5tis a vejš, když chceš dát plnej, motor pak docela vibruje. Ale já mam tu nejstarší euro3 verzi, tam to může bejt trochu jinak, jiný naladění.

Tak jsem byl v tejdnu na STK a byl to fofr. Technik udělal fotku z obou stran plus VINko a pak chtěl vidět jestli to svítí a bliká, víc ho nezajímalo, žádná kontrola typu pneu, laďák nezájem, pohoda Svět ještě není tak v prdeli, stále se najdou normální lidi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.5.2021 v 21:39 | Nahoru | #4702

Fic6 píše: Mr.Dreamer> co to je za brašny? Vypadají dobře



Jsou to brašny od Roswheel, jsem s nimi dost spokojený, nepářou se, jsou pevné, mají zpevněné vnitřní stěny, potažené gumovinou, takže se to neodře a nenamočí, mají hodně kapes, ta vrchní jde dát přes ramenio a ty boční mají madlo, takže to jde i dobře přenášet. Já jsem to uchytil na 5ti místech, dva přední popruhy jsem připojil k rámu, dva zadní jsem připojil k uchytu zadního světla a pak jsem popruhy na spodní části brašen přidělal k bočním plastům, aby to neplandalo.

Pokud bys je nebo jim podobné chtěl pořizovat, nafotím ti to.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 08:01 | Nahoru | #4703
SuperSic58> Tak to je dobrá zpráva s tou stk. Doufám, že taky na někoho takovýho narazim. Jinak k těm pazvukům z motoru při lehkým plynu-kvůli tomu jsem dával ten manuální napínák rozvoďáku jak už sem tu jednou psal a ty zvuky se nijak nezměnili a nedávno sem ho zkousel znovu naštelovat po roce a půl ježdění a 3,5tis km. Dělá se to na citovku podle ucha a když sem to doladil tak koukám, zě je to přesně stejně jako předtim..takže taky dobrá zpráva..A to sbírání motoru z nízkých otáček sem právě řešil tou změnou převodu -ale pozor je to návykový jak jednou začneš tak nevíš kdy přestat:)

Naposledy editováno 02.05.2021 08:03:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 08:42 | Nahoru | #4704
Mr.Dreamer> díky , jsou pěkné a cena taky super. Zatím musím počkat než vymyslím nějaké držáky a potom možná objednám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 11:35 | Nahoru | #4705

Fic6 píše: Mr.Dreamer> díky , jsou pěkné a cena taky super. Zatím musím počkat než vymyslím nějaké držáky a potom možná objednám.



Já žádné držáky nepoužívám, sedí to přímo na motorce.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 12:02 | Nahoru | #4706
Hnusné počasí tak jsem si trochu pohrál s instalací ukazatele zařazené rychlosti. Držák vytištěný na 3D tiskárně. Vypadá to dobře




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 13:22 | Nahoru | #4707
Mr.Dreamer> jo to jsem si všiml, ale ze zkušenosti vím že je lepší mít nějakou podporu. Navíc crf má výfuk dost stranou a vysoko

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 14:16 | Nahoru | #4708

Fic6 píše: Mr.Dreamer> jo to jsem si všiml, ale ze zkušenosti vím že je lepší mít nějakou podporu. Navíc crf má výfuk dost stranou a vysoko



U AJP se stěny výfuku nezahřívají, po několika hodinách ježdění na něj položím ruku a je chladný, takže to může ležet přímo na něm, pokud se na CRF zahřívá, tak je potřeba zabránit kontaktu, to je pravda .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 15:35 | Nahoru | #4709
Tropa> ja bych to s tou STK nevidel tak zle. Moje zkušenosti z Liberce ze Steko a STK CL jsou dobré. Nedávno STK na Kawasaki za asi 10 minut. Ani nekoukal na pneu. Rychlejší jak evidence.

Při prodeji ajp, vzadu špatná guma tak ti zmínil, ale pustil mě. Na stejném místě evidence na Wrr, taky špatná zadní guma. Rozměry četl, ale neřekl nic.
Kdysi mi dokonce na Alfe prominuli fólie, ale vyhodili mě za spz vpředu vlevo :D. A protože jsem pak prosral opravny termín, musel jsem znovu celou STK a zase ukecat fólie. Naštěstí i po druhé se povedlo .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.5.2021 v 18:54 | Nahoru | #4710
Jedna pěkná PR4 za slušné peníze.

https://motorky.bazo...-provozu-od-2019.php

Doufám že nevadí když tu sem tam dám nějaký slušně vypadající inzerát.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist