bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.4.2021 v 12:36 | Nahoru | #4411
Berandilo: Co znamená, že pícháš šroubovák do řízení? A že bez haltru by to nešlo, jezdíš malý tlaky, nebo si tím pomáháš při sundavání pláště?
V MX botech nemám cit, takže nn. A holeň pořeší chránič....

SS58: Jo tu enduro helmu chci, ale chci si jí vyzkoušet na hlavě, tak hold musím zatím vyčkávat. Když je hezky tak nosím jetku, jako trubka . Už jsem nainstaloval apku GPS speed, tak dnes nebo zítra prubnu.

A co ten motorad1, už může porovnávat 250 a 300?

Naposledy editováno 04.04.2021 12:43:37

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.4.2021 v 14:10 | Nahoru | #4412
CB600> Na pumpě je napsané Force

Tlaky jezdím 1,2-1,5 atm, při nižším se guma (Michelin Tracker) chová divně. Haltr zaručí, že neutrhneš ventilek a když píchneš, tak se tě motorka nesnaží hned shodit a můžeš s tím i pár km popojet. Ještě lepší jsou haltry dva.
Na enduru nepotřebuješ v nohách cit, potřebuješ nohy v teple a bezpečí, chrániče nártu a kotníků, když tě přišpendlí k zemi. I v těch nejvíc MX bagančatech je citu spousta, bota se rozšlápne. Bota má mít hladkou podrážku, aby klouzala po zemi. Jestli máš ještě na stupačkách gumy, tak to je další věc, která musí co nejdřív pryč.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 07:29 | Nahoru | #4413
Ahoj, jsem tu nový, minulý rok jsem koupil Hondu CRF 250 L, je to můj splněný sen.
Za mlada jsem jezdil motokros, jen krajský přebor, ale tak nějak mi to zůstalo.
Chtěl bych se podělit o moje poznání. Asi po měsíci ježdění (silnice,polní cesty,les)
jsem vyměnil rozetu 40 za 45 (teď bych měnil i 48), musel jsem pořídit i nový řetěz
(108č), protože ten původní byl krátký. Teď je to 100 a 1, pro mně dostačující na 250ku.
Už nedivočím vzhledem k věku (59), ale svezení super. Taky mám nějaké doplňky, které jsem koupil
ale na 2020 nepasují, tak je sem později dám, kdyby měl někdo zájem.
Sezona začíná, mám najeto 700 km, později přidám snad i nějaké nové poznatky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 07:34 | Nahoru | #4414
Boryšumí> vítej v "klubu". Ať slouží...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 07:44 | Nahoru | #4415
Boryšumí> čau, jéj, tie fotky sa ti podarili, ja nemôžem nájsť svoju zo starých čias. To čo si mal za stroj. Ja som mal ČZ 125 s tou hliníkovou nádržou a vzadu krňávky ja som jazdil 1979,1980. Mal som číslo 5 a čierne tabuľky. 250 mali zelené, a 500 mali žlté. Nech sa darí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 08:00 | Nahoru | #4416
krokoš> Ahoj, já měl 380 ČZ, (žlté tabulky) jezdil jsem 500vky, já jezdil 77-80

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 08:11 | Nahoru | #4417
Boryšumí> měl ses naaranzovat jako na té staré fotce :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 08:18 | Nahoru | #4418
mRKEF> nenašel jsem paruku

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 09:02 | Nahoru | #4419
Tady je pár doplňků na CRF 250 do 2019, podrobnosti napíšu na požádání

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 09:44 | Nahoru | #4420
Boryšumí> Ty musíš být levák! Plyn na levou ruku, čezeta buben napravo, ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 09:45 | Nahoru | #4421
Boryšumí> tá 380 -tka to bola riadna šialenosť, to bola hrôza des na to sadnúť a urobiť kolečko po trati. Musel si byť namakaný ako sviňa, že si na tom peklostroji dokázal jazdiť. Ja som mal česť na to sadnúť v Košiciach , obuté botasky a samozrejme bez prilby. Robil som prijímačky či ma zoberú do ČH, bol som prvák na vyške, nie druhák. U nás v klube v Humennom na tom nikto nejazdil mali sme tam max 250-tky. Požičal mi ju konkurent, čo ma poznal z pretekov podľa čísla, teraz ma až napadlo, či mi chcel pomôcť, alebo ublížiť hahahaha, urobiť zo mňa debila. Síce ma tréner vzal, lebo som mal vlastnú motorku, sám by som jazdenie neufinancoval.

PS: daj si na tú hondicu blastry, lebo olámeš páčky, čo ty na tom nepadáš? Kto nepadá jazdí pod svoje možnosti, hahaha. Keď vidím tie tvoje doplnky tak ty to máš vyčančané, paráda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 09:47 | Nahoru | #4422

Kohlstein píše: Boryšumí> Ty musíš být levák! Plyn na levou ruku, čezeta buben napravo, ...



Čau, to len položil film opačne do zväčšováku, typujem. Si robíš srandu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 10:05 | Nahoru | #4423
krokoš> Kamoš mi předělával staré filmy na digi, tak to dal asi opačně, sem si toho ani nevšiml :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 10:08 | Nahoru | #4424
krokoš> blastry mám ale blbé uchycení, zatím jsem všechno ustál, sem na mašině neseděl 40 let, tak si zvykám, k té 380ce, jela jak hrom, tuším měla něco kolem 40k
chtěl jsem jezdit 500, tam nebyla taková konkurence :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 11:38 | Nahoru | #4425
Kohlstein> oprava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 13:30 | Nahoru | #4426
Boryšumí> měl bych třeba zájem o řadící páky a kryt pastorku. Ale nemáš to spíš na crf250 R? Protože si myslím že na 2017 2019 by to v principu mělo být stejné. Na motoru snad takové zásadní změny nebyly...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 13:57 | Nahoru | #4427
mRKEF> Ta řadička má průměr 12 tisícihran, já mám 10, ten kryt řetězu je v pohodě jen zavazí řadičce, můžu ti to názorně ukázat, když to namontuju, prostě se o to zachytává, asi by se to dalo upravit, ale nechci do toho zasahovat

Naposledy editováno 05.04.2021 14:03:50

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 15:39 | Nahoru | #4429
CB600> Nic si z toho nedělej. Já jezdím ve stejném outfitu. Když jsem uviděl tu fotku, tak jsem si myslel, že jsi mě někde vyfotil . Vzhledem k tomu, že hodně jezdím asfalt, vyměnil jsem enduro přilbu za integrálku. U toho štítků mi lezlo na nervy to pískání proudícího vzduchu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 18:34 | Nahoru | #4430
Hoši hlavně ty boty si poreste..klidne nějaký bazarovy. Je to hodně exponovaný misto...ale chápu, že zkušenost je neprenositelna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2021 v 19:40 | Nahoru | #4431

Boryšumí píše: mRKEF> Ta řadička má průměr 12 tisícihran, já mám 10, ten kryt řetězu je v pohodě jen zavazí řadičce, můžu ti to názorně ukázat, když to namontuju, prostě se o to zachytává, asi by se to dalo upravit, ale nechci do toho zasahovat



Hm, teď jsi mě zneklidněl, mám jednu náhradní řadičku pro všechny motorky kterou s sebou nosím pro případ, že bych tu namontovanou zlomil. Ani mě nenapadlo že by měly různé počty zubů, doufal jsem že toto je sjednocená, musím to před příští delší cestou vyzkoušet .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2021 v 09:28 | Nahoru | #4432
Mr.Dreamer> myslím, že 10/12 je myšlenej průměr osy. Počet zoubků snad normovanej je.
Zrovna nedávno jsem měl totiž v ruce super řadičku ze Suzuki RM a chtěl to dát na CRF, ale narazil jsem na úplně to samý - o dva milimetry vetší díra u Suzuki

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2021 v 15:26 | Nahoru | #4433
callowsick> Jo tak jsem to myslel, zuby nepočítaje jen přibližný průměr

Naposledy editováno 06.04.2021 15:27:07

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2021 v 16:34 | Nahoru | #4434




Kurňík, chtěl jsem koláž, aby byl rozdíl pěkně vidět, ale opak je pravdou. Ve skutečnosti je ten rozdíl markantnější a vzhledu to velmi pomohlo

Jsou k tomu ještě dvě boční podpory, ale nejsou vůbec potřeba, už takhle je to dostatečně tuhé.

Naposledy editováno 06.04.2021 19:02:56

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2021 v 19:33 | Nahoru | #4435
CB600> a co to je na 20 to nemam

Naposledy editováno 06.04.2021 19:34:43

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2021 v 19:34 | Nahoru | #4436
CB600> moc pěkný!
Taky už mám rozdelanej menší držák

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2021 v 20:03 | Nahoru | #4437
Boryšumí, to je menší (kratší) držák SPZ v porovnání s origo, který je dost ohavný .

Jo už jen ten centrál a budu si chrochtat. Samotná struna se dá řešit ještě vypodložením, ale jelikož mi přijde chabá i komprese s odskokem budu to řešit novou jednotkou, kde to pude nastavit.

Naposledy editováno 06.04.2021 20:04:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2021 v 20:13 | Nahoru | #4438
CB600> jo myslíš něco takového?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2021 v 20:23 | Nahoru | #4439
Ano, přesně to. Akorát míň dynotrax

Callowsick: jo díky. Jestli to budeš dělat z hliníku, tak to bude lehčí než origo. Pro svítidlo SPZ použij stávajíci silentbloky. A origo inbusy jsou dotažený na krev

Naposledy editováno 06.04.2021 21:17:49

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.4.2021 v 22:18 | Nahoru | #4440
CB600> To máš co konkrétně za kus? Světlo je původní zdá se ... Nemáš víc foto v detailu, zezadu, ...

Já jsem objednával světlo i s držákem, taky by to mělo být pomalu někde v okolí celnice . Hádám, že clu asi s tímhle neuniknu. Ty kablíky snad projdou bez .

Dneska jsem nahodil přední blikny přes ty mezikusy na originál konektory, ještě mám na cestě přerušovač na LED. Zhodnotil jsem instalaci odporů na každou bliknu jako prasárnu, tak snad to bude chodit.

Naposledy editováno 06.04.2021 22:21:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist