globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 250 Travel končí
8.6.2012 v 08:35
Poté, co díky garážovýmu nadšenci (velký uznání Bertovi ) konečně rozhýbaly stojatý vody se národní socialistický podnik JAWA rozhodl ukončit výrobu 250ky - skvělé marketingové rozhodnutí špičkových managerů - prej se budou věnovat "perspektivním" větším objemům boha jeho, Janeček gdyby vstal z mrtvejch a viděl, co se děje v jeho fabrice, tak by vzal brokovnici a všechny by je postřílel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 13:26 | Nahoru | #211
vwkafer> zamyslím se nad sebou -no co,jednak je tam smajlík,že? za druhé,pokud dneska nejeden výrobce kupuje -motor,vidlice,tlumiče,el. výzbroj,kola a řidítka páčky .....a zbývá rám,nádrž a sedlo ,tak Jawa tento systém dotáhla k dokonalosti a kupuje to celý.Top manažeři jásají a tleskají,jak se dá ušetřit na vývoji ,homologaci,parchantech zaměstnancích co furt něco chtějí/třeba novej vrták,drát do cočka ,dovolenou nebo nedej bože plat/ a případný kupec má zdáse větší možnost volby páč v tý číně těch modelů dělají HA-FO ve zhruba stejný kvalitě
-a za další-věřím tomu,že nebýt těch předražených homologací, Jawa i Blata a třeba i Mašek /krásnej moped/ A spousta jinech zarytejch by nás zásobovala různýma motorkama a podle reakcí na trhu by mohli vyvíjet dál.Takhle musí vsadit na jeden tip,a když to neklapne,tak je v pr...
Takže za mně-je to jawa stejně jako je Dukáto Fiat, Boxer Peugeot Jumper citroen, Citigo Škoda...................................

Naposledy editováno 16.06.2012 13:58:48

(reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 14:47 | Nahoru | #212
memphis.unv> takže hurá do socialismu s plánovaným hospodářstvím a Jawiček bude,co hrdlo ráčí,
a fšeci si budeme rovni a štastni,jo?
To že bolševici na jakýkoli jiný názor než názor ústředního výboru strany zaútočí a pokud možno hezky zvostra když už ty "naše milice" nemůžou, znám,takže ta arcikunda musela od nějakýho soudruha přiletět.Možná Ti ještě nikdo neřekl,že ty brambory si můžeš koupit od koho chceš Ty a né od koho určí Soudruh.Ty si svoje peníze utrácej za co chceš-jsou tvoje ale neříkej mně,co já si mám koupit za mý.To je podstata.Jakási ochrana trhu být musí,ale zrovna Ty soudruhu nechceš výrobky z Komunistické Číny? Nemáš v tom trochu hokej?Akdo nám zprivatizoval firmy,nebili to snad Soudruzi z vedení těch firem?
Jinak si přečti ,Soudruhu,jak dopadli ti,kteří slavnou Jawu vytvořily,poté co jim ji Soudruh zabavil.
Jinak Práci čest.

(reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 15:04 | Nahoru | #213
memphis.unv> naše ekonomika je v solidním průšvihu díky socialistické EU a jejím dotačním praktikám, což je typický soudružský případ hospodaření, nemající s volným trhem nic společného. Podívej se, co jíš, resp. kde to bylo a z jakých surovin vyrobeno, a potom se podívej na to, kolik řepkových polí tu všude je. My jako bývalý řepný gigant kupujeme cukr z Německa, atd. atd.
Jinak ten tvůj případ s bramborami jsem nepochopil, co jsi chtěl vlastně říct.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 15:54 | Nahoru | #214
memphis.unv> A ještě mně tak napadá-kolik těch Jaw sis od 89.roku koupil nových,abys je jako výrobce podpořil? Já ani jednu a dokonce osobně neznám nikoho,kdo by si novou jawu koupil. celkem se mně na živo líbila 650 clasik ale za tu cenu bych šel asi do japonce.Jestli ten zakopanej pes náhodou není v tom klausovsko-kalousovským trhu.LEDA ŽE BY jsme to lidem nařídili,co říkáš?
A teď do mně.

Naposledy editováno 16.06.2012 15:55:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 16:04 | Nahoru | #215
pajapaja> jak kolega nevím, ale já dvě jednu na dražbě, když padly strašnice koncem devadesátejch let - jediná motka, kerou sem pak prodal dráž, než koupil a pak wo pár let pozděj novýho travela - obě to byly 125ky - ta první choper ještě s mikuni karbošem a slušná kvalita travel už kompetní čína a kvalita tragická

(reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 16:25 | Nahoru | #216
Che>Jasně ,celý to tady funguje na emocích.Já jsem legálně začínal v r.84 na čz477 a co si myslíš že jsem si loni zase koupil-No jasně- 477.Nezapomenutelná,hbitá a NA TEHDEJŠÍ dobu ještě konkurenceschopná,i když byla z r.1970.
Kdyby žila ČZ a vyráběla kvalitně jednoduchou motku kubatury cca 200-400ccm za přijatelné peníze,vůbec bych neváhal,stejně jako asi spousta jinech.Ale jak jsem psal jinde,jen za znak Jawy nebo ČZ jsem ochotnej dát tak kolem stovky,pokud to potřebuju k renovaci či opravě staříka.
Jinak v Evropě jako by nesmělo jezdit nic mezi 125-500 a to právě jawa mohla vyplnit KVALITNÍM strojem.Kolik němců si doma drží cb250,sr250,400,500......PROČ ASI?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 17:01 | Nahoru | #217

pajapaja píše: vwkafer> zamyslím se nad sebou -no co,jednak je tam smajlík,že? za druhé,pokud dneska nejeden výrobce kupuje -motor,vidlice,tlumiče,el. výzbroj,kola a řidítka páčky .....a zbývá rám,nádrž a sedlo ,tak Jawa tento systém dotáhla k dokonalosti a kupuje to celý.Top manažeři jásají a tleskají,jak se dá ušetřit na vývoji ,homologaci,parchantech zaměstnancích co furt něco chtějí/třeba novej vrták,drát do cočka ,dovolenou nebo nedej bože plat/ a případný kupec má zdáse větší možnost volby páč v tý číně těch modelů dělají HA-FO ve zhruba stejný kvalitě
-a za další-věřím tomu,že nebýt těch předražených homologací, Jawa i Blata a třeba i Mašek /krásnej moped/ A spousta jinech zarytejch by nás zásobovala různýma motorkama a podle reakcí na trhu by mohli vyvíjet dál.Takhle musí vsadit na jeden tip,a když to neklapne,tak je v pr...
Takže za mně-je to jawa stejně jako je Dukáto Fiat, Boxer Peugeot Jumper citroen, Citigo Škoda...................................



Tou cestou sla i MZ pri mnohem lepsich predpokladech - od modelovejch rad, servisni site, kupni silu trhu - vsechno tak 10x vic a jak dopadla?

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 17:39 | Nahoru | #218
to je právě to že neviditelná ruka trhu všechno zařídí
nechválím socialismus ani nic podobnýho, pouze říkám že jedno z kritérií by měla byt země původu. protože tak jsem jsem ukázal na tom případu, pro tebe je to v tuhle chvilku pozitivní ale pro celou tvou zemi je to ve výsledku velmi negativní a pokud pošleš do prdele celek ve kterým seš ty, pudeš srat aji ty.
takže ta tvá pseudologika je velmi ale fakt VELMI krátkozraká

a tuhle tvou polohipísáckou ale vždy strašně kůl filozofii "kdo s nama nesouhlasí je komunista" znám, idioti ji mají společnou

(reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 17:48 | Nahoru | #219

Wiblyz píše: Tou cestou sla i MZ pri mnohem lepsich predpokladech - od modelovejch rad, servisni site, kupni silu trhu - vsechno tak 10x vic a jak dopadla?


Jistě, ale co s tím?
- otevřel se trh a přišlo zboží,po kterém jsme všichni volali a těšili se na něho a tím pádem přišel logicky odklon od tradičních značek takže ztráta domácího trhu.Rozpad soc.bloku -ztráta zahraničního trhu a zbyl "jen " rozvojový svět a toho Jawa žila a z části žije dodnes.Daleko menší Blata vyvinul a dal do prodeje fungl novou kvalitní motorku za cenu téměř stejnou co jawa travela,/ ale podle mně šel zbytečně
moc po kvalitě.Né že by mněl výrobu šidit,ale mohl trochu ubrat a cenu srazit kolem padesáti litrů a zároveň za podobnou cenu nabídnout i 250ku.Ale radilů je kolem dost.
Otázka je,jak to můžeme ovlivnit
Můžeme Jawy kupovat a tím je držet při životě.
.Anebo můžeme brečet,diskutovat, hádat se a nadávat,ale to je tak asi vše,co s tím můžeme dělat

(reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 17:53 | Nahoru | #220

memphis.unv píše: to je právě to že neviditelná ruka trhu všechno zařídí
nechválím socialismus ani nic podobnýho, pouze říkám že jedno z kritérií by měla byt země původu. protože tak jsem jsem ukázal na tom případu, pro tebe je to v tuhle chvilku pozitivní ale pro celou tvou zemi je to ve výsledku velmi negativní a pokud pošleš do prdele celek ve kterým seš ty, pudeš srat aji ty.
takže ta tvá pseudologika je velmi ale fakt VELMI krátkozraká

a tuhle tvou polohipísáckou ale vždy strašně kůl filozofii "kdo s nama nesouhlasí je komunista" znám, idioti ji mají společnou



Z toho cos napsal bylo cítit víc,než nesouhlas s názorem.Hlupák,trouba,zaslepenec vůl.....beru
ale arcikunda,je už celkem za hranou-to už je osobní,to není o názoru
Kdo nesouhlasí s tebou nebo má jinej názor není polohipísák ale idiot a arcikunda

Naposledy editováno 16.06.2012 17:57:13

2 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 17:56 | Nahoru | #221
Jsem tim chtel rict, ze k prosazeni v beznejch modelech mela MZ lepsi statisticky predpoklady a jak to dopadlo vime. Se na tom mohla Jawa poucit a nedelat zadnou radu 650, 660 a kdovijakyho litra nebo treba 1200 ccm cestaka - vsechno to pujde rychle pod kytky a prodatelny to bude v radech kusu. Rozhodne i tady v tom padu mela MZ aspon nejaky cisla. Proste se na to Jawa mela vyprdnout a od 90 let se mela venovat vyrobe retra ( s prihlednutim k urcitejm normam, aby se to mohlo normalne provozovat ). Az by mela podchycenou tuhle cast a mela na cem stat, tak se mohli pustit do toho co zkousej s 650 a 660 radama.

(reakce na) jawa 250 Travel končí

16.6.2012 v 17:58 | Nahoru | #222
Wiblyz> souhlas.

(reakce na) jawa 250 Travel končí

17.6.2012 v 18:00 | Nahoru | #223
to to nikdo jeste nepochopil ze to je uz konec?...od 650 clasika a stylky kde nic tu nic...a to je uz 6 let!!!!...660..posledni pokus a litr...kecy,kecy,kecy...neni to o tom ze by to neslo...ale oni to proste neumeji......660 dobra...fakt dobra...ale proste neni sexy a to je konec!

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

17.6.2012 v 18:30 | Nahoru | #224
tak wono generace dnešních 50níků, ke kerý patřím, by určo nějaký hezký retra spolykala
na silnejch motkách sme se už povozili, řada z nás si může dovolit mít víc motek - teď záleží, jak se k tomu týnečáci postavěj podle toho, co mi říkali, jim vychází cena u 250ky retro 634 lehce nad 70, což bych unes záleží, jestli se vybičujou a jestli se najde dost zájemců

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

17.6.2012 v 19:45 | Nahoru | #225
Che> uneses i 85?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

17.6.2012 v 20:41 | Nahoru | #226

nejtek píše: Che> uneses i 85?



jestli do retra půjde rovnou jawa, mělo by to mít dobový budíky a cena by měla bejt asi 72 - 85 se mi zdá přehnaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

17.6.2012 v 23:50 | Nahoru | #227
[quote=Che]jestli do retra půjde rovnou jawa, mělo by to mít dobový budíky
______________________________________________________________________
me staci co predvedli v Brne za 660 califa...to me zcela probudilo ze sna..
chlape,stipni se do tvare a probud se,na pohadky jsme uz dost stari.... je konec!z tohoto kolektivu,co tam zustal uz nic nevyleze....

(reakce na) jawa 250 Travel končí

18.6.2012 v 09:31 | Nahoru | #228

nejtek píše: [quote=Che]jestli do retra půjde rovnou jawa, mělo by to mít dobový budíky
______________________________________________________________________
me staci co predvedli v Brne za 660 califa...to me zcela probudilo ze sna..
chlape,stipni se do tvare a probud se,na pohadky jsme uz dost stari.... je konec!z tohoto kolektivu,co tam zustal uz nic nevyleze....



mi to nerve plíce buď mi dodají to, co chcu a za cenu, kerou skousnu nebo nééé a f ten moment přecházím na plán B a sháním zachovalou yamahu SR

2 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

19.6.2012 v 09:41 | Nahoru | #229
Až mě překvapuje, jaký ohlas a vlastně rozhořčení způsobila zpráva, že je Jawa 250 Travel pro rok 2012 vyprodaná. Na začátku roku jich bylo po republice u dealerů a v továrně přes dvacet, nebyl o ně zájem a i proto nebyla zahájena příprava na výrobu další série. A najednou se všem po 250 Travelce tolik stýská? Vlastně mě to jen utrvezuje, jakou moc má marketing a reklama. Ale vy všichni, kteří sem do tohoto vlákna píšete, jste na rozdíl od laické veřejnosti o 250 Travelce věděli, mohla stát u vás v garáži, mohli jste ji doporučovat známým. Mohla se již několik let prodávat tak dobře jako letos a mohla se tudíž vyrábět. Já vím, že je to spekulace, ale spíš poukazuji na to, že tady na motorkářích si stejně vzdychají ti, kteří by si 250 Travel nikdy nekoupili. Kdyby tu energii, kterou věnují vzpomínání na slavnou českou motocyklovou minulost, raději věnovali alespoň ústní propagaci Jawy (nemyslím vychvalování, myslím dávání vědět o existenci značky a modelů, možná by vše vypadalo jinak.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

19.6.2012 v 10:21 | Nahoru | #230
Za to, že se 250 neprodávala, si může především sama fabrika, protoře Travel byl prodávaný skoro v ilegalitě. O jeho existenci věděl úzký okruh lidí-potenciálních zákazníků. Jestli to na zahraničních trzích nabízeli stejným způsobem, (jako že asi jo) tak co jako čekali ?

(reakce na) jawa 250 Travel končí

19.6.2012 v 11:27 | Nahoru | #231
Motoholik> S tím, že si za malé prodeje může Jawa sama, souhlasím. Zcela záměrně jsem ale o továrně nepsal, tam víme jak to chodí a že na reklamu nemají peníze. Psal jsem o lidech, kteří plýtvají slovy tam, kde to nemá žádný přínos. A tam, kde by to stálo za otevření úst, je ticho.

Mě osobně mrzí ze všech nejvíc, že je Travel vyprodaný. Že stále není jisté, jestli se bude vyrábět další série. Stálo mě to moc energie a vlastně i peněz, aby se o Californianu a Fouru a tedy potažmo i Travelu vědělo víc. A možná budu muset koukat na předčasný konec projektu.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

19.6.2012 v 12:21 | Nahoru | #232
Jestli k tomu můžu jako vystudovanej konstruktér motorovejch vozidel pár poznámek, tak

1/ V roce 90 měla jawa rázem po odbytu ALE měla odladěnou motorku schopnou zástavby čtyřtaktního motoru kolem 400, po minimálních úpravách i 500 ccm - dvojitý prostorový rám měl dostatečnou tuhost i rozměry a nabízelo se použít třeba motor ze suzy gs 500, popřípadě několika dalších vzduchových dvouválců z Japonska. Motocykl by byl prodejný, klad by byl i v tom, že nabízená konkurence měla většinou menší rozměry a jezdce evropské postavy by nepochybně oslovil. Další cestou bylo podobný motor obšlehnout a začít jej vyrábět v česku - místo toho následovalo úplně něco jiného.

2/ Californie byly známé po celém světě, úhledná 634ka taky oslovila mnoho zájemců jawa měla zdarma dostupnou technologii pro výrobu retromodelů, kterou ovšem nevyužila

3/ Travel 250 je vzhledem k malému výkonu velmi omezeně konkurenceschopný - nízký výkon umožňuje sice užití lehkého a levného jednoduchého rámu, to je však asi jediná větší výhoda - výkon je takřka stejný jako u 125ek - životnost a spotřeba bude asi slušná, ale to už má dneska každá konkurence - když se najde nadšenec, kerej oživí zájem o toto maximum možného, fabrika jak se zdá nedokáže nabízenou šanci využít

(reakce na) jawa 250 Travel končí

19.6.2012 v 12:35 | Nahoru | #233

Bert-Jawatesty píše: Vlastně mě to jen utrvezuje, jakou moc má marketing a reklama. Ale vy všichni, kteří sem do tohoto vlákna píšete, jste na rozdíl od laické veřejnosti o 250 Travelce věděli, mohla stát u vás v garáži, mohli jste ji doporučovat známým. Mohla se již několik let prodávat tak dobře jako letos a mohla se tudíž vyrábět. Já vím, že je to spekulace, ale spíš poukazuji na to, že tady na motorkářích si stejně vzdychají ti, kteří by si 250 Travel nikdy nekoupili. Kdyby tu energii, kterou věnují vzpomínání na slavnou českou motocyklovou minulost, raději věnovali alespoň ústní propagaci Jawy (nemyslím vychvalování, myslím dávání vědět o existenci značky a modelů, možná by vše vypadalo jinak.



Mě teda travelka neoslovuje a reklama by nepomohla asi před deseti rokama sem na 125kový 2 roky lítal a můžu říct, že jejich jediný štěstí byla jen 12ti měsíční záruka úrověň tam tehdy byla asi taková, že ani nikdo neověřil, že po nastartování funguje dobíjení a po vybití baterky to přestalo jet - v týnci asi nevěděj, co to je voltmetr a k čemu se používá kdyby to bylo celkově pečlivěj udělaný, reklamu by si to dodalo samo

(reakce na) jawa 250 Travel končí

19.6.2012 v 15:48 | Nahoru | #234

Bert-Jawatesty píše: Až mě překvapuje, jaký ohlas a vlastně rozhořčení způsobila zpráva, že je Jawa 250 Travel pro rok 2012 vyprodaná.



Tak to hochu brzdi, kdyby pořád ti samí dva, tři lidi nëdávali na kupu serverů dokola stejná témata, jak vyrobit retro, zachránit fabriku, nové modely, garážovou dílnu... tak by po jawě štěk nepesnul... 99,9% lidí jezdících na motorkách ji má na háku, ano, vyrostli jsme na tom, ale už je po ní, nadobro.

Když jedu v pondělí ráno ve 4 nebo v neděli večer v 10, potkám 1 Jawku na 100 jiných mašin. Dnešní nabídka nových i 20 let starých mašin je tak široká, že Jawa nemůže uživit nikoho a nikdy, smutný, ale je to tak.

Z nějakých 100 mašin ročně se žít nedá. Bez dotací ne.

Vezmi si jen kolik modelů uvedli za posledních 5 let a kdyby měli mít poctivě náhradní díly skladem na všechny, dle zákona, tak jsou v háji i přes dotace, které schrastili. Proto na to pečou a proto také běžný uživatel novou jawu nekoupí.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

21.6.2012 v 08:32 | Nahoru | #235
Tak mně by zajímalo,jestli v jawě vůbec někdo analyzuje, proč se jejich výrobky neprodávají.
proč jde kupec koupit čínu místo jawy /cena? design?servis?reklamace?zkušenosti?image?/
A za další by mně zajímalo,jestli se někdo zajímá o to,co se děje s dotacema který jsou vyplacený na "rodinné stříbro" Jawě.VÝSLEDKY? zatím mně to přijde jako drahý koníček pár jedinců stylem-když se zadaří tak dobrá,když ne tak vo nic nejde.

Můj pohled-vzhledem k použitým čínským motorům a servisní síti příliš vysoká cena.
U těch mladejch,co se bavíme,"imič " horší než juky a "dyť se podívej,jak to vypadá"
_Zkušenost z blízkého okolí-po kreši robby a shánění nového rámu /nechávali ho dělat na zakázku v -počkej si-v číně, říkal místní servisman a prodejce/ se jinak spokojený majitel vyjádřil,že jawu už ne.Že čekat měsíc na díl nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

22.6.2012 v 18:23 | Nahoru | #236
pajapaja>Při výběru motorky jsem se díval pozorně (i na jiné značky) a připouštím, že mé oči jsou poněkud jiné než mladých lidí - z nějakých plastů, které dělají atraktivní vzhled se nepo...
Mě spíš zajímá to pod nimi.
Ať se vám to líbí nebo ne, Jawa je v tomto ohledu lepší a to podstatně. Co ztrácí na atraktivitě, získává solidností konstrukce.
Třeba jen takový způsob zástavby motoru do rámu - to je učebnicový příklad toho (u Jawy), jak se to dělat má a na rozdíl u mnoha čínských strojů je tomu naopak. A nejenom u čínských!!
A ta solidnost není zadarmo.
No a o to víc mě sere, že to chtějí zabalit. Místo toho, aby v nabídce bylo zdůrazňováno, čím se oproti jiným strojům liší a co nabízí lepšího.
Prvním krokem, jak napsal kdosi dřív, by bylo vystoupit z ilegality.
A vyrábět motorky pro lidi, komunikovat se zákazníky a snažit se vylepšit si dosti pošramocenou pověst.
Motorky nemusí být nutně nejlevnější na trhu, ale musí být funkční, spolehlivé, úměrně objemu výkonné a s dobrým servisem.
Fandové značky dokáží leccos odpustit, ale na to by vedení továrny nemělo dlouho hřešit.
Chce to vlastně jediné - začít konečně už něco dělat!!! Zbytek světa nepočká.
P.S. - nejsem nekritickým fandou Jawy.
Mám motorky různých značek i zemí původu.

Naposledy editováno 22.06.2012 18:32:02

(reakce na) jawa 250 Travel končí

22.6.2012 v 18:27 | Nahoru | #237
Che> Myslíš třebas tohle?
Nemusel by to být zrovna půllitr, takový podobný motor byl i 350ka.
Motorka tak akorát.
Pětistovka na ten rám prý už byla moc silná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

23.6.2012 v 17:55 | Nahoru | #238
Zdenalbenal> Jo máš pravdu,ta konstrukce zajímá lidi,co se "v tom" vrtaj a vyrostli na tom.
Co to je,vyrábět motorky pro lidi? ozřejmi.
s tím že-Motorky nemusí být nutně nejlevnější na trhu, ale musí být funkční, spolehlivé, úměrně objemu výkonné a s dobrým servisem- plnně souhlasím až na-vzhledem k ceně práce v ČR ta cena musí být cca 2/3-3/4 ceny japonce.

jawa 250 Travel končí

25.6.2012 v 09:22 | Nahoru | #239
Tak a je to. Jawa 250 skončila, takže už není nad čím uvažovat a pořídil jsem si 350 ve verzi Basic. Poslední opravdová JAWA ! No a 640 jsem si přál už dávno Teď už Jawa nenabízí nic, co by mě zajímalo a pochybuju, že tomu bude do budoucna jinak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist