![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
pajapaja píše: vwkafer> zamyslím se nad sebou -no co,jednak je tam smajlík,že? za druhé,pokud dneska nejeden výrobce kupuje -motor,vidlice,tlumiče,el. výzbroj,kola a řidítka páčky .....a zbývá rám,nádrž a sedlo ,tak Jawa tento systém dotáhla k dokonalosti a kupuje to celý.Top manažeři jásají a tleskají,jak se dá ušetřit na vývoji ,homologaci,parchantech zaměstnancích co furt něco chtějí/třeba novej vrták,drát do cočka ,dovolenou nebo nedej bože plat/ a případný kupec má zdáse větší možnost volby páč v tý číně těch modelů dělají HA-FO ve zhruba stejný kvalitě
-a za další-věřím tomu,že nebýt těch předražených homologací, Jawa i Blata a třeba i Mašek /krásnej moped/ A spousta jinech zarytejch by nás zásobovala různýma motorkama a podle reakcí na trhu by mohli vyvíjet dál.Takhle musí vsadit na jeden tip,a když to neklapne,tak je v pr...
Takže za mně-je to jawa stejně jako je Dukáto Fiat, Boxer Peugeot Jumper citroen, Citigo Škoda...................................
Tou cestou sla i MZ pri mnohem lepsich predpokladech - od modelovejch rad, servisni site, kupni silu trhu - vsechno tak 10x vic a jak dopadla?
Wiblyz píše: Tou cestou sla i MZ pri mnohem lepsich predpokladech - od modelovejch rad, servisni site, kupni silu trhu - vsechno tak 10x vic a jak dopadla?
Jistě, ale co s tím?
- otevřel se trh a přišlo zboží,po kterém jsme všichni volali a těšili se na něho a tím pádem přišel logicky odklon od tradičních značek takže ztráta domácího trhu.Rozpad soc.bloku -ztráta zahraničního trhu a zbyl "jen " rozvojový svět a toho Jawa žila a z části žije dodnes.Daleko menší Blata vyvinul a dal do prodeje fungl novou kvalitní motorku za cenu téměř stejnou co jawa travela,/ ale podle mně šel zbytečně
moc po kvalitě.Né že by mněl výrobu šidit,ale mohl trochu ubrat a cenu srazit kolem padesáti litrů a zároveň za podobnou cenu nabídnout i 250ku.Ale radilů je kolem dost.
Otázka je,jak to můžeme ovlivnit
Můžeme Jawy kupovat a tím je držet při životě.
.Anebo můžeme brečet,diskutovat, hádat se a nadávat,ale to je tak asi vše,co s tím můžeme dělat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |