Ale jsem si vědom, že koncovka asi má vliv na průběh výkonu a životnost motoru! ale pravda je, že se jedná jen o koncovku, kterou upravuje i nějaký servis, myslím že se o tom zde vedou témata je to nějaká úprava od TK moto. a asi 1500Kč
nepostačilo by předejít zanášení seříznutím trubky?
Díky za názory
níže anketa :)
Naposledy editováno 24.05.2012 20:44:37
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 zkrácení trubky u laďeného výfuku
Naposledy editováno 24.05.2012 21:08:34
Za mě - řešíš kravinu...to je takový problém jednou za čas výfuk vyčistit
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 zkrácení trubky u laďeného výfuku
Naposledy editováno 24.05.2012 21:38:29
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 zkrácení trubky u laďeného výfuku
takže pokud máš nějaký obtíže s tim co máš, pořiď si klasický rovný chromovaný. vypadají líp, průběh zas tak daleko nebude a hlavně je můžeš do šroubku rozdělat
memphis.unv píše: znám jednoho pána v důchodu co je mistrem na jakýkoliv motorky a samozřejmě hlavně ty český a ten mně kdysi dávno řekl.... "udělát véfuk na dvoutakt, to je umění. povede se jeden z tisíca".
takže pokud máš nějaký obtíže s tim co máš, pořiď si klasický rovný chromovaný. vypadají líp, průběh zas tak daleko nebude a hlavně je můžeš do šroubku rozdělat
http://blue-flash.ra...mic_vejfuku_zevnitr/
mě jen mrzí moje neznalost a že Vás s tim otravuju. No inu odjakživa sem prostě blbej
a laďáky se mi tam prááávěže líběj :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 640 zkrácení trubky u laďeného výfuku
Endy píše: Praktický význam tohohle kroku je, myslím, přinejmnším diskutabilní. Nezapomínej na to, že trubka, kterou chceš odstranit, výrazným způsobem drží koncovku.
Přesně tak. Na podzim jsem koupil jawku, která má tu trubku řízlou. A to podstatně, zůstaly z ní cca 3cm. V podstatě je přesně tak dlouhá jako silikonové těsnění. Když motorku myju, tak jsem byl zvyklý kolenem přizvednout výfuk a odlehčit kolo, teď se stačí koncovky lehce dotknout a sjede z těsnění. Na druhé jawce mám koncovky upravené v TK moto. Sice se jedná o dvě motorky a dva motory, ale mé postřehy - říznuté dělají kravál a motorka o moc jede lépe neznatelně, maximální otáčky nejsou tak vysoké jako u koncovek upravených v TK moto. Ty mají mnohem decentnější zvuk, hlubší, ale "civilní", motor jde mnohem lépe do otáček a dosahuje otáček vyšších o 500-1000 na maximu. V TK moto z koncovek zcela odstraní labyrint a přepážky a předělají koncovku alá 4T na absorpční tlumení, tedy přímý výfuk. Přesto to jede mnohem tišeji než s tou řízlou trubkou a hlavně to jede lépe..
Takže za mě rozhodně nechat koncovky upravit v TK moto. Říznout trubku je prasárna, koncovka pak vážně nedrží. Když koncovku nasazujete, tak až po cca 10ti cm trubka přesně prochází an těsno přepážkou a to jí drží správný směr..
Jen nevím jestli to ještě dělají v TKmoto - http://tkmoto.cz/ nebo nově Reno-Moto http://www.renomoto.cz/index.html , oni se nějak rozdělili.
Když je trubka kratší, má to větší špicu a když delší, tak spodek.
Není-li to jasné, zajděte si na koncert vážné hudby a chvilku čumte na pozounéra.
A celkovým objemem se to vychytává na hrubo.
Basa má taky hlubší zvuk než husle.
Za tento laděný výfuk naperte absorbční tlumič a po ptákách. Já jsem dával za trubku výfuku jako první expanzní komoru (s venkovním průměrem té tlumivky), která měla objem alespoň dvojnásobek válce motoru. Když se totiž absorbční či jiný tlumič nabastlí přímo na koncovou trubku výfuku, má negativní vliv na všecko.
Na konci si vymyslíte odendávací víčko (dělal sem to třeba ze starých pístů. Průměr jakž takž sedí a to bombírování je pěkné - jen se vyčistí. Koncovou trubku do něj zalisujete a ta se vsune dovnitř perforované části tlumivky. Průměrem a délkou té koncové trubky si možu vymyslet charakter kraválu) a možete tlumivku čistit i třikrát denně.
Možete si ju aj celů udělat z plastu (jako Acerbis), ale lepší než ocel je hliníkový, alespoň 1,5mm tlustý plech. Líp tlumí vibrace. Zvuk z ocelové tlumivky je takový plechovkový, laciný.
Frajeřina by byla udělat ji ze dřeva .
Výfuků jsem pokurvil tak troje kolečka. To jen aby se vědělo, že jsem někdy něco takového vyráběl.
Jo a taky je kravina všecko posvařovat natvrdo dohromady. Jednak jsou tam nepředvídatelné rezonance a druhak to celé rádo praskne. V nedělu v noci a sto kiláků od baráku.
Naposledy editováno 30.05.2012 18:46:32
Naposledy editováno 30.05.2012 19:10:42
Ty bys přece nevyráběl rezonátor, ale dveře.
Když řve televize, zavřou se. Dřevo účinně tlumí hluk a vibrace.
A možeš si udělat jeden jasanový a druhý habrový .
Teda nevím, jak by to bylo s homologací...ale zkus to, byl bys jedním z prvních...!
Teplota na konci už není vysoká, mělo by to vydržet.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 zkrácení trubky u laďeného výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 640 zkrácení trubky u laďeného výfuku
Jak sem psal, Acerbis dělal (a možná eště dělá) tlumivky z plastu.
Ten je odolný teplotě zhruba stejně, jak dřevko.
Jo a topolové nehoří plamenem... .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |