bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350 640 zkrácení trubky u laďeného výfuku
24.5.2012 v 20:44
Nadpis témadu odpovídá tomu, na co bych se rád optal. někde jsem se dočetl, že zkrácení trubky, která vede do zadní koncovky výfuku způsobí menší zanášení koncovky. ta trubka je totiž poměrně dlouhá. myslím si že se do koncovky zasouvá i 10 cm. máte někdo zkušenosti? je to totiž nenávratná akce, a tak se do toho pouštět nechci. ale pokud s tím máte zkušenosti dobré bylo by to možné použít u Vás všech včetně mě.
Ale jsem si vědom, že koncovka asi má vliv na průběh výkonu a životnost motoru! ale pravda je, že se jedná jen o koncovku, kterou upravuje i nějaký servis, myslím že se o tom zde vedou témata je to nějaká úprava od TK moto. a asi 1500Kč
nepostačilo by předejít zanášení seříznutím trubky?
Díky za názory
níže anketa :)

Naposledy editováno 24.05.2012 20:44:37
Anketa: máte zkrácenou trubku, která se zasouvá do koncovky výfuku?
ano, a je to super!
0%
0
ano, změna není patrnná
0%
0
ne, nemám, a neslyšel jsem o tom
86%
19
ne nemám, ale možná bych měl zájem
0%
0
ne! ůpravy výfuků je nesmysl. jen odb. servis
14%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 640 zkrácení trubky u laďeného výfuku

24.5.2012 v 22:44 | Nahoru | #1

Endy píše: Praktický význam tohohle kroku je, myslím, přinejmnším diskutabilní. Nezapomínej na to, že trubka, kterou chceš odstranit, výrazným způsobem drží koncovku.



Přesně tak. Na podzim jsem koupil jawku, která má tu trubku řízlou. A to podstatně, zůstaly z ní cca 3cm. V podstatě je přesně tak dlouhá jako silikonové těsnění. Když motorku myju, tak jsem byl zvyklý kolenem přizvednout výfuk a odlehčit kolo, teď se stačí koncovky lehce dotknout a sjede z těsnění. Na druhé jawce mám koncovky upravené v TK moto. Sice se jedná o dvě motorky a dva motory, ale mé postřehy - říznuté dělají kravál a motorka o moc jede lépe neznatelně, maximální otáčky nejsou tak vysoké jako u koncovek upravených v TK moto. Ty mají mnohem decentnější zvuk, hlubší, ale "civilní", motor jde mnohem lépe do otáček a dosahuje otáček vyšších o 500-1000 na maximu. V TK moto z koncovek zcela odstraní labyrint a přepážky a předělají koncovku alá 4T na absorpční tlumení, tedy přímý výfuk. Přesto to jede mnohem tišeji než s tou řízlou trubkou a hlavně to jede lépe..

Takže za mě rozhodně nechat koncovky upravit v TK moto. Říznout trubku je prasárna, koncovka pak vážně nedrží. Když koncovku nasazujete, tak až po cca 10ti cm trubka přesně prochází an těsno přepážkou a to jí drží správný směr..

(reakce na) jawa 350 640 zkrácení trubky u laďeného výfuku

24.5.2012 v 22:49 | Nahoru | #2
c.j.> Vyčerpávající příspěvek bych jen lehce doplnil, že zvuk není jen tišší, je hezčí. Jawař podle něj pozná, že lauf není tovární. Zatím jsem se setkal jen s pozitivním ohlasem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist