bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Toužím po ČZ 380 nebo 250
zdar chlapi, již nejakou dobu toužím po čz 380/514, smířil bych se i s 250tkou 513 ..ale 380tka je prim. Jelikož jsem na nekolika stránkách četl jak ji borci koupili za pár peněz a já na inzerci nacházím ceny jako 30 tisíc a výš, tak bych se chtěl obrátit na Vás. jestli víte o někom, kdo by se ji chtěl zbavit, nebo máte ve svém okolí člověka, který by ji věděl sehnat, posuňte mi jej sem ať si mohu ukojit své touhy :D, rád se rýpu ve dvoutaktech a nedelá mi problem méně udržovaný kousek, stačí když bude vcelku a pojízdný, abych se mohl projet zkušebně.. o zbytek už se postarám. vřelé díky

Toužím po ČZ 380 nebo 250

4.10.2012 v 22:00 | Nahoru | #61
v to doufam i ja.. ale vdycky jsem si myslel ze vodnik je lepsi reseni nez vzduchac a ja osobne nevidim jedinou vec ktera by tomu mela nejak uskodit ..(?)

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

4.10.2012 v 22:04 | Nahoru | #62
unn4m3d> Snažíš se hezky a musíš si to zkusit sám jako každý, ale ze zetky nikdy střelu neuděláš. Je to super motorka na občasné svezení, ale proti dalším strojům té doby, jakkoli upravená stejně nebude stačit novým motorkám a vzhledem k tomu, že se už skoro všude závodí podle pravidel Twin Shock, kam tě s takovou stavbou nepustí a pokud chceš investovat čas a peníze. Tak je dobré se rozhodnout zda chci výkonnou fungující motorku a potom investuji do modernější techniky, která bude pořád o hromadu dál než zetka nebo máš zetku jako srdcovku a tam mi přijde rozumnější postavit pěkného Twin Shocka než cosi co nebude ani novou motorkou a už vůbec ne veteránem.
Tak jak tak je to jen tvoje motorka a peníze, tak si můžeš dělat co chceš, ale myslím si, že i z toho co jsi koupil by šla udělat pěkná klasika.

Toužím po ČZ 380 nebo 250

5.10.2012 v 09:13 | Nahoru | #63
moje zetka na ježdění....

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

5.10.2012 v 16:05 | Nahoru | #64
pekna ciza fakt.. ja sem to koupil hlavne na blbnuti, na to abych to mohl opravit sroubovakem a kladivem a hlavne kvuli tomu potencialu co v ni je .. motorove z toho strela udelat jde troufnu si rict ze 55 koni se z toho da dostat bez privery..uvidime co se nam podari.. nejdulezitejsi bude vykonova krivka.. ale zaostavat bude pouze podvozkove.. a mozna jeste ram nebude stihat ale kdyz nebudeme vedet co stim tak bude na case udelat z toho motorku jine znacky akorat s motorem z cizy uvidime :)pro me je dulezite to co muzeme dokazat

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

5.10.2012 v 17:01 | Nahoru | #65
unn4m3d> Prave ze ciza moc na opravy sroubovakem a kladivem neni a pri skladani se da udelat spousta chyb na ktere sam tezko prijdes.
Potencial tam moc podvozkove nevidim ani v jinem ramu protoze retezove kolecko je moc daleko od osy otaceni kyvne vidlice a navic proti novym strojum je hur vyvazena.
Motorove si myslim, ze real je tak 45k maximalne a pak i bude dost problem s zivotnosti a vubec vydrzi.

Toužím po ČZ 380 nebo 250

6.10.2012 v 01:20 | Nahoru | #66
podvozkove prave neni moc dobra to vim, ale s tim se da neco delat a dostat kolecko co nejbliz ose oteceni kyvky neni zas tak veelka prekazka.. a to skladani ..jde o dobry postup a system .. ted ma do 40 koni na 50 konove ktmce me nepredjel kamos ...buh vi proc :D dalsich 5 koni minimalne je v kanalech dlasich 5 v sani a dalsich 5 ve vyfuku ..pak poresit kliku a vylestit ojnici nebo pouzit jinou neco se urcite najde .. nerikam ze je to jednoduche ale ja verim v to ze to jde! a budu dokud to neudelam.. ale nevidim duvod proc by to nemelo jit upravit nebo udelat kdyz vis co chces a vis co delas a hlavne vis jak to udelat.. rekl bych ze to je moje fylozofie :D.. katy nam vsichni rikali jak doma hlinik neroztopim a neodliju nic z hliniku v domacich podminkach.. a odlili sme :D sice spatne pac se to porad ucime ale zdokonalujeme se a nemuseli sme do toho vrazil desetitisice ..kvalita odlitku je na dost dobre urovni.. jen doladit mouchy.. a hlavne unikajici plyny :D
klidne mi rikejte ze to nejde ..kdyby ste to radeji zkusili taky mozna zmenite nazor a neco vam to da .. tak ci onak vam to neco da !

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

8.10.2012 v 12:27 | Nahoru | #67
Trojzubec ( myslím že se jmenujete Radek ) . Měl bych dotaz , myslíte že by jsem mohl sehnat Prestona ( přední blatník ) jako máte na vašem classicu v černé barvě ? v ČR ?

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

9.10.2012 v 10:59 | Nahoru | #68
deda1> myslím že ano
muj tel je 602 235525

Toužím po ČZ 380 nebo 250

5.11.2012 v 19:13 | Nahoru | #69
dneska zase po dlouhe dobe trosku pokrok .. ale fakt trosicku













Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.11.2012 v 19:51 | Nahoru | #70
divím se, že do toho bastla investuješ čas i peníze, zku*vil jsi veterána a stejně to nepojede líp než kdejaká olítaná yamaha

Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.11.2012 v 20:19 | Nahoru | #71
dik za komentar a uz mi nepis :)

Toužím po ČZ 380 nebo 250

13.11.2012 v 08:48 | Nahoru | #72
tahle motorka má své kouzlo jen svou historií a originálním stavem.jinak z reálného pohledu motor na hovno a podvozek ještě horší.

jsem to měl-tak vím...

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

13.11.2012 v 13:10 | Nahoru | #73
tak proc to neudelat lip ? nebo to aspon zkusit ..ja ji pridrel.. kdyby ne tak do ni nerypu ale kdyz uz to mam rozebrane tak proc ne.. ten davam usd predky z ktm

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

13.11.2012 v 18:15 | Nahoru | #74

unn4m3d píše: tak proc to neudelat lip ? nebo to aspon zkusit ..ja ji pridrel.. kdyby ne tak do ni nerypu ale kdyz uz to mam rozebrane tak proc ne.. ten davam usd predky z ktm



jako já to beru,líbí se mi,že se s tím nesereš a jdeš za svým,překážky jsou jen výzva...

já kdysi dělal taky podobné voloviny,ale dnes už se na to dívám tak,že je daleko jednoduší a lepší koupit hotovou motorku-a o lenost nejde,ale o to,že mám málo času vůbec na samotné ježdění a né se v tom ještě vrtat a vymýšlet to,co už vymyšleno bylo.... a že ti kluci šikmoocí ví co dělají,mají potřebné vybavení a zázemí je nepopiratelné-a výsledek pak vypadá podle toho...

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

13.11.2012 v 19:40 | Nahoru | #75
tak urcite.. ale taky se muze stat ze z male dilnicky vznikne velka s potrebnym vybavenima a z volovin se stanou veci, ktere budou hybat svetem :) kazdy to muze dokazat.. kazdy, jen je to o tom prekonavani prekazek a jit si za svym cilem.. to je muj motor.. to ze historie zna takove pripady a neni jich malo, takze to jde a kdyz to chcu udelat tak to udelam.. buh vi mozna se to samo proda :D
a kdybych neveril ve svoji praci tak to nedelam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

14.11.2012 v 00:02 | Nahoru | #76
unn4m3d>
já ti fandím! Přeju všechno nejlepší a aby se dařilo hodně výzev vyhrát. Když mi bylo 20, tak byl socialismus a já neměl vůbec peníze, ale rozhodli jsme se s 2 kamarádama, že pojedeme na kole okolo Evropy. Jak to dopadlo - koupil jsem starýho Favorita, dal lepší střed a protože jsem chtěli triatlonové oblouky a neměli 300kčs na to si je koupit, tak je kamarád naohýbal o "odlil" příchytky z použitých řidítek. Četl jsem tvůj jiný příspěvěk o odlévání AL válce na sádrový model a já vím, že to jde, protože jsme na ty kámošovy odlitý triatlonový oblouky odjeli 1/2 evropy (3300km za měsíc) úplně bez problémů. A ta cesta nebyla vůbec špatná, takže přeju, ať ta tvoje se Ti líbí taktéž!

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

14.11.2012 v 01:04 | Nahoru | #77

Badyšot píše: unn4m3d>
já ti fandím! Přeju všechno nejlepší a aby se dařilo hodně výzev vyhrát. Když mi bylo 20, tak byl socialismus a já neměl vůbec peníze, ale rozhodli jsme se s 2 kamarádama, že pojedeme na kole okolo Evropy. Jak to dopadlo - koupil jsem starýho Favorita, dal lepší střed a protože jsem chtěli triatlonové oblouky a neměli 300kčs na to si je koupit, tak je kamarád naohýbal o "odlil" příchytky z použitých řidítek. Četl jsem tvůj jiný příspěvěk o odlévání AL válce na sádrový model a já vím, že to jde, protože jsme na ty kámošovy odlitý triatlonový oblouky odjeli 1/2 evropy (3300km za měsíc) úplně bez problémů. A ta cesta nebyla vůbec špatná, takže přeju, ať ta tvoje se Ti líbí taktéž!



vazim si toho a dekuji mnohokrat.. zajimave ze jeden takovy prispevek zrusi 100 hateru.. ja osobne smekam.
k te sadre.. pokud to byl nejaky velky kus tak dejme tomu.. ale problem byl hlavne v tom tvaru ..a ze to bylo moc krehke.. hodne krehke :D

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

11.3.2013 v 22:51 | Nahoru | #78
tak po dlouhe dobe zase trochu pokrok... hodne prace a malo casu.. a navic hodne prace jinde jen ne v garazi..
takze abych to zase trochu ozivil, dam par fotek z poslednich par dnu.

jeste doplnim ze se delal domek na klapku, nechtelo se nam to odlevat tak sme to rovnou svarili.. neni to dva krat hezke ale na to ze jsem se ucil svaret tak to neni nejhorsi :D..doufam.. potom sme frezovali valec kvuli poklicce, udelali sme zahloubeni a ja dneska dodelal tu prepazku mezi sacima kanalama :)































































































kdysi mi tady na motorkarich napsal ze nedokazu vyrobit domek na klapku ..a ejhle :D ono to dokonce funguje..zajíímavéé :D :P






:D

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

Skvělá odpověď, děkuji! 11.3.2013 v 23:12 | Nahoru | #79
unn4m3d>

Toužím po ČZ 380 nebo 250

21.3.2013 v 21:43 | Nahoru | #80
poklicka hotova, uz jen detaily a hlava hotova ..valec bude horsi.. tam je este hodne prace :)










Toužím po ČZ 380 nebo 250

8.5.2013 v 21:35 | Nahoru | #81
Nazdar. Moc se líbí co děláš. Také jsem chtěl něco podobného kdysi udělat,ale z klasické jawy 250/559. Nakonec jsem udělal jen toto.


Po té jsem mašinu prodal a začal kupovat jednotlivé díly na yamahu DT 125 R. Postupně jsem ji složil a už jezdím. Nyní ji předělávám do ostrého endura. Já jsem trochu klidnější povahy,tak mi 20 kw stačí a doháním jen podvozek. Při skládání jsem upravil vše tak ,aby tam nebylo nic za velké prachy. Např: vše jsem předělal na normalizované ložiska a gufera(i kartery včetně uložení kliky a převodovky, krk řízení,kyvka,přepákování centrálu apod). CDI mám vlastní výroby,tzn kdykoliv opravitelné. Přívěru již nemám ovládanou elektronicky ale mechanicky dle plynu.Větší membrány. Větší krabec Mikuny.Přitvrdil jsem předni tlumiče,zadní centrál jsem repasoval a dal silnější pružinu apod. Nyní v klidu vymýšlím ovládání přívěry mechanicky odstředivě,tak jak to mají novější stroje.Mám vynechaný oilmaster,tudíž je tam místo na odstředivý mechanismus,který mi přívěru bude ovládat,abych nemusel přemýšlet nad otáčkami motoru. Ale už nyní je to super,než nějaká blbá jednotka a lanka.

Mám otázku na chlazeni. Jakým způsobem na motoru uděláš vodní pumpu? Termosifonově chlazení nepůjde,to by mělo malou účinost a cpát am elektriku je blbost.Už máš vyhlídlou nějakou pumpu?

Jinak se mi fakt líbí co děláš a nenech se odradit přitroublejma kecama. Asi neznají ten pocit vymýšlení,konstrukce,funkce a zadostiučinění! Fakt super. Dále tě prosím o více fotek.

Naposledy editováno 08.05.2013 21:43:58

2 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

11.5.2013 v 12:16 | Nahoru | #82
zdravim te..
moc si vazim tve reakce, tady vidim ze kdyz clovek chce tak jde vsechno a navic nemusi mit hubu plnou bezvyznamnych kecu.
K videu .. na to ze jeto samo doma tak hezky, ale co proboha ty vyfuky :D je to dvoutakt a kdyz tam das vyfuky ze 4 katku tak to akorat ubere vykon. ale budis.. i tak dobre :) fotky momentalne nemam zadne ale muzuudelat kdyz chces .. co by si chtel videt ?
ted pracujeme na vodnim cerpadlu.. bude to na 12v baterku. cerpadlo z pracky a pohon zajisti el. motor z akumulatorove vrtacky. momentalne skladame dohromady a udelame 4 lopatku misto 2. pak uvidime jestli to ma nejay vyznam nebo ne .. kdyz ne .. tak objedname specialni vodni cerpadlo na motorku zase elektricke a bude :D zkousime co se da at usetrime ..a az kdyz to nebude fungovat tak se na to vybodneme ..kazda vec co vyrobis nebo slozis te posune dal co se tyce nejakeho umu nebo sikovnosti a hlavne mas zkusenost.. takze nelituji zadne veci co jsem kdy udelal zbytecne .. tohle vetsina lidi nevi pochopit a proto jsou tam kde jsou a proto maj huby plne tech kecu aby ses nato vysral a racisi to koupil .. a podobne .. BUILT, NOT BOUGHT!!!

Toužím po ČZ 380 nebo 250

11.5.2013 v 22:44 | Nahoru | #83
proč teda nesháníš rovnou čz 125/519 nebo 250/520 to byly vodníci. jinak 380 /514 slušná a v origo stavu cena okolo 60.tis kč

Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 02:14 | Nahoru | #84
dalsi :D .. a co tak to zkusit udelat hm?? necitis se na to ? radeji si to koupim, at s tim hlavne nemam moc prace ? co si vlastne od techhle komentaru a nazoru slibujete ? nechci te urazit .. jen me unavuji taketo komentare ..
..kdybych mel kolem 20 000 tak koupim 380 v ramu husaberg .. na origo za takovy prachy bych se jim mohl vysrat .. uz nevi co by za to chteli..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 08:37 | Nahoru | #85
unn4m3d> ahoj fandím vam ať se dílo podaří.jinak požíváš nejakej spešl hliník nebo je to co koupíš někde ve velkoskladu třeba almio atd.budeš to nechavat v origo rámu nebo jak?

1 reakcí na tento příspěvek Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 10:54 | Nahoru | #86
beru zpět předchozí svoje názory a držím palce jak to dopadne a nejvíc mě zajímá ta vodní pumpa. Někde jsem tu i četl že plánuješ do válce dostat přívěru ? Už máš nějakou představu jak to uděláš ? Mechanickou bo elektronickou ?. Jinak s tema 380/514 v origo stavu to už je s cenama masakr ale jízníma vlastnostma by byla daleko lepší v tom husaroj. Jinak není lepší jezdit než se v tom rok dva hrabat a pak se třeba dostat zas na začátek ? Neber to jako urážku jen mě to zajímá, samozřejmě jestli tě víc než ježdění baví dělat na mašině svoje úpravy a zkoušet co vše se dá udělat tak to chápu.

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 11:24 | Nahoru | #87
wero> pouzil jsem hlinik z vrakace/srotu meli tam pekne kousky jak profilovych trubek tak plechy, pasoviny a pod. takze bezny hlinik z vrakace ..tohle je jen pous jestli to bude fungovat kdyz jo tak mame dalsi valec-seriovy ktery si upravime podle sebe .. kamarad si delal vlastni program na kanaly, portmapy a timearea podle knizek jenningse, blaira a jeste nejake uz nevim jake :D takze v planu je zkusit jetsli to bude valit a chladit a kdyz to nebude delat nakou vetsi neplechu tak se pustime do serie pac uz kdyz jsem motorku kupoval tak byla znacne upravena .. muj odhad je 45 koni +- serie ma 35 +- a je tam udelany vyfuk a komplet upravene kanaly ..zvetsene rozsirene slicovane atd atd.. takze mylsim ze tech 45 koniku byl real .. ale jeste je tam rezerva v tom vyfuku tak max 2-3 kone, spalovat 3-5 koni, loyiska, gufera, retezova sada, vyvazena klika, vylestena ojnice a detaily to jsou dalsi 3 kone minimalne pac jen retez bere kolem 10% vykonu a kor kdyz je na tom spatne co se stavu tyce :D takze rezerva jeste minimalne 10 koni ..takze na 50+ koni se da dostat celkem realne.. navic tam nejsou boyessen porty coz je hodne dobra uprava pro motorky bez privery .. pac seriovy valec nastupuje nad 4 tisici otacek ..a jeste s prevodem ktery tam mam ja tak je spodek hrozny :D..na dalsi valec uz se bude kybl odlevat z e stejneho materialu jak je valec

a ano zatim to nechavam v origo ramu ..ale chtel bych ram honda cr/crf ale to je hudba budoucnosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 12:05 | Nahoru | #88

Martin993 píše: beru zpět předchozí svoje názory a držím palce jak to dopadne a nejvíc mě zajímá ta vodní pumpa. Někde jsem tu i četl že plánuješ do válce dostat přívěru ? Už máš nějakou představu jak to uděláš ? Mechanickou bo elektronickou ?. Jinak s tema 380/514 v origo stavu to už je s cenama masakr ale jízníma vlastnostma by byla daleko lepší v tom husaroj. Jinak není lepší jezdit než se v tom rok dva hrabat a pak se třeba dostat zas na začátek ? Neber to jako urážku jen mě to zajímá, samozřejmě jestli tě víc než ježdění baví dělat na mašině svoje úpravy a zkoušet co vše se dá udělat tak to chápu.



priveru mam vymyslenou ..osobne preferuju mechanicky ovladane veci, takze ucite mechanickou priveru, vim jak to udelat aby tam byla privera jen by byl vhodnejsi valec z 513 stredak nez bocak 980 ..ale je to jedno .. kanal je bestak stredem a jen vyusteni je vic vyhle do boku.
jezdim serii s klapkou a tim upravenym vyfukem a dellroto karbec, plus EGT a multifunkcnim otackomerem a hlavne merim teplotu pod svickou .. aspon vim kdy mam nechat motorku odpocinout at to znova nepridru v maximalni rychlosti :) takze jezdit jezdim ..vykon predpokladam nekde u hranice 40 koni ..na blbnuti to staci jen me sere ten tezky prevod ..ale tyhle veci budu kupvat az kdyz bude delat velky nakup jako pisty, spojky atd. takze na jednu stranu jezdim kdy mam cas a chci a na druhou stranu delam vodnika kdyz mam cas a chci takze to mam jak konicek. navic chci z ni dostat co nejvic vykonu ..protote valce bych htel pouzit na stavbu 500cc nekdy v budoucnu ..kdyz se vsechno podari ted a s pristim valcem tak si postavim 500cc dvouvalec jen tam pro zabavu a hodim to do ramu sv650.. na tom bych si nekdy chtel zjet :D realne je mozne v toho valce dostat tech 55 koni na kliku bez privery.. privera a otacky navic pridaji dalsi kone .. takze ta 500cc by teoreticka mohla mit vykon kolem 110-120koni ..a osedlat velkoobjemoveho dvoutaktniho zabijaka je jeden z mych snu ktery si rozhodne chci splnit ..

a chci zkouset jak se ty upravy prejvuji .. jsou to vsechno zkusenosti, a kdyz chci postavit vlastni 2t motorku a hlavne ted v dobe kdyz vyvoj doutaktu zase atakuje svetelnou rychlost a navic uz znova zacinaji tlacit na organizaci grand prix o znovuzalozeni 2t zavodu ..to je sen :)

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 12:59 | Nahoru | #89
unn4m3d> jo jo 2t jedině dvoutakt!!!!

Naposledy editováno 12.05.2013 12:59:30

Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 13:12 | Nahoru | #90
konecne nekdo kdo to chape ..4T je jak sem jednou napsal Janovi Thielovi wasting with everything :D a jak jinak ..dal mi za pravdu :D

proc delat motor ktery vazi 50 kilo :D ted sem mel doma motor DR600 kdyz to je jednovalec a ma 45koni :D kdyz mam 250cc krosku s motorme co vazi necelych 35 kilo a to je o 20 let starsi konstrukce :D udelam 600cc jednovalec 2t traktor, max 7000 otacek.. vvaha motoru max 40 kilo KOMPLET !!! a s novymi technologiemi to nebude rvat, bude to mit vykon o 30% vetsi, bude vazit o 30% mene, bude nesrovnatelne lehci ho opravit, a spotrebu bude mit treba o litr vyssi ..ale hmotnostni vyhoda ten llitr bestak eliminuje.. problem je v lidech a v nazorech ktere jim spolecnosti a media vnucuje a ovce si daji rict .. to je problem .. kdyz lide uvidi skutecne vyhody oproti 4t a uvidi ze to fakt funguje tak to lidi zacnou prehodnocovat.

nekteri stari zavodnici a dokonce uz i laicka verejnost zacina chapat ze 2t je nedostatkove zbozi a zacina byt natolik atraktivni z pohledu rychlosti vyvoje a realnich vyhod v prospech 2t ze znovu zacnaji tlacit na zavodni organizace ze v horiztontu nekolika et mozna znovu uvidime 2t na cestach. a jelikoz je momentalne docela velky dopyt hlavne ze strany nadssencu a fanousku 2t tak vznika velka dira na trhu :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 Vrata21 6 21.2.2022 v 09:50 papiboy
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 Anti 26 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 Anti 17 9.11.2021 v 21:24 Anti
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 caja008 4 29.6.2021 v 09:54 Béďa17


TOPlist