wero> pouzil jsem hlinik z vrakace/srotu meli tam pekne kousky jak profilovych trubek tak plechy, pasoviny a pod. takze bezny hlinik z vrakace ..tohle je jen pous jestli to bude fungovat kdyz jo tak mame dalsi valec-seriovy ktery si upravime podle sebe .. kamarad si delal vlastni program na kanaly, portmapy a timearea podle knizek jenningse, blaira a jeste nejake uz nevim jake :D takze v planu je zkusit jetsli to bude valit a chladit a kdyz to nebude delat nakou vetsi neplechu tak se pustime do serie pac uz kdyz jsem motorku kupoval tak byla znacne upravena .. muj odhad je 45 koni +- serie ma 35 +- a je tam udelany vyfuk a komplet upravene kanaly ..zvetsene rozsirene slicovane atd atd.. takze mylsim ze tech 45 koniku byl real .. ale jeste je tam rezerva v tom vyfuku tak max 2-3 kone, spalovat 3-5 koni, loyiska, gufera, retezova sada, vyvazena klika, vylestena ojnice a detaily to jsou dalsi 3 kone minimalne pac jen retez bere kolem 10% vykonu a kor kdyz je na tom spatne co se stavu tyce :D takze rezerva jeste minimalne 10 koni ..takze na 50+ koni se da dostat celkem realne.. navic tam nejsou boyessen porty coz je hodne dobra uprava pro motorky bez privery .. pac seriovy valec nastupuje nad 4 tisici otacek ..a jeste s prevodem ktery tam mam ja tak je spodek hrozny :D..na dalsi valec uz se bude kybl odlevat z e stejneho materialu jak je valec
a ano zatim to nechavam v origo ramu ..ale chtel bych ram honda cr/crf ale to je hudba budoucnosti