globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Toužím po ČZ 380 nebo 250
zdar chlapi, již nejakou dobu toužím po čz 380/514, smířil bych se i s 250tkou 513 ..ale 380tka je prim. Jelikož jsem na nekolika stránkách četl jak ji borci koupili za pár peněz a já na inzerci nacházím ceny jako 30 tisíc a výš, tak bych se chtěl obrátit na Vás. jestli víte o někom, kdo by se ji chtěl zbavit, nebo máte ve svém okolí člověka, který by ji věděl sehnat, posuňte mi jej sem ať si mohu ukojit své touhy :D, rád se rýpu ve dvoutaktech a nedelá mi problem méně udržovaný kousek, stačí když bude vcelku a pojízdný, abych se mohl projet zkušebně.. o zbytek už se postarám. vřelé díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 08:37 | Nahoru | #1
unn4m3d> ahoj fandím vam ať se dílo podaří.jinak požíváš nejakej spešl hliník nebo je to co koupíš někde ve velkoskladu třeba almio atd.budeš to nechavat v origo rámu nebo jak?

(reakce na) Toužím po ČZ 380 nebo 250

12.5.2013 v 11:24 | Nahoru | #2
wero> pouzil jsem hlinik z vrakace/srotu meli tam pekne kousky jak profilovych trubek tak plechy, pasoviny a pod. takze bezny hlinik z vrakace ..tohle je jen pous jestli to bude fungovat kdyz jo tak mame dalsi valec-seriovy ktery si upravime podle sebe .. kamarad si delal vlastni program na kanaly, portmapy a timearea podle knizek jenningse, blaira a jeste nejake uz nevim jake :D takze v planu je zkusit jetsli to bude valit a chladit a kdyz to nebude delat nakou vetsi neplechu tak se pustime do serie pac uz kdyz jsem motorku kupoval tak byla znacne upravena .. muj odhad je 45 koni +- serie ma 35 +- a je tam udelany vyfuk a komplet upravene kanaly ..zvetsene rozsirene slicovane atd atd.. takze mylsim ze tech 45 koniku byl real .. ale jeste je tam rezerva v tom vyfuku tak max 2-3 kone, spalovat 3-5 koni, loyiska, gufera, retezova sada, vyvazena klika, vylestena ojnice a detaily to jsou dalsi 3 kone minimalne pac jen retez bere kolem 10% vykonu a kor kdyz je na tom spatne co se stavu tyce :D takze rezerva jeste minimalne 10 koni ..takze na 50+ koni se da dostat celkem realne.. navic tam nejsou boyessen porty coz je hodne dobra uprava pro motorky bez privery .. pac seriovy valec nastupuje nad 4 tisici otacek ..a jeste s prevodem ktery tam mam ja tak je spodek hrozny :D..na dalsi valec uz se bude kybl odlevat z e stejneho materialu jak je valec

a ano zatim to nechavam v origo ramu ..ale chtel bych ram honda cr/crf ale to je hudba budoucnosti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 250/513 střílý do výfuku ČZ 250/513 Vrata21 6 21.2.2022 v 09:50 papiboy
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Rám ČZ 250/513 ČZ 250/513 Anti 26 10.11.2021 v 10:01 tomasNJ
Zadní tlumiče ČZ motokros ČZ 250/513 Anti 17 9.11.2021 v 21:24 Anti
Spojka ČZ 250/513 ČZ 250/513 caja008 4 29.6.2021 v 09:54 Béďa17


TOPlist