1.Otázka chtěl bych se zeptat co je takový to pískáni při zapnutí klíčku do polohy on?myslel jsem že jenom nabíhá ten budík, nebo čerpadlo?. píská mi to pár vteřin pak přestane, normálně nastartuju ale po startu to začně opět pískat.neni to ani moc slyšet přes výfuk a všechno funguje normálně nevítě někdo proč to píská?
2. jakej alternátor a regulátor patří do tohoto modelu? budu nejspíš kupovat drohovýrobu ale potřeboval bych vědět kolik dává ten altík ampér co to je za typ? v manuálu jsem našel jenom že je ,,3fáze A.C.generator" ale nevim jestli je s permanentními magnety nebo buzeným rotorem.a nevim kolik dává max.Amper? Abych podle toho mohl vybrat ten regulátor napětí.dám sem i fotku mého regulátoru kde je číslo ale prostě mi to nic neřeklo neni tam nikde označení abych podle toho našel na netu stejný typ. (a šel by tam ten z gsxr1000nebo600?)
díky a rady a zkušenosti.
2 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
Jinak doporučuju proměřit elektriku podle tohohle schématu a třeba nebudeš muset měnit oboje.
Edit: Zapoměl jsem, alternátory ti převinou tam kde opravujou elektromotory. Ne vždycky se jim do toho chce, ale dá se najít.
Naposledy editováno 22.05.2012 07:07:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
Altik:
375W/5000ot.
civky 0.1-1.2ohm
Naposledy editováno 22.05.2012 10:07:52
tady sou fotky jak to vypada. Odpojene sem to mel bez zapleho motoru.jestli nekdo vite jak zmerit ten regulator tak budu rad.
Ten 2.problem je s tim ze se nedobiji baterka ale to bude asi regulatorem nebo altikem,jak sem psal.myslim ze s tim piskanim to nesouvisi,nebo by to s tim mohlo souviset? myslim ze to piskani bylo uz kdyz sem motorku koupil a dobilelo to normalne.tak to asi nesouvisi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
Pokud to bude ok ne vsech 3 vinuti,tak hledej problem v regulatoru (nezahriva se moc?).Pokud dostanes napeti nad 13V jen pri vysokejch otacjach /do tech 5000tis/,tak to vetsinu casu jedes na baterku.Muzes pripojit ampermetr mezi baterku a hlavni "+" cerveny vodic.NESMIS pres to startovat!Musis nejdrive prilozit cerveny kablik k "+" a az nastartujes,nechas proud protekat ampermetrem /prepni a prepoj na rozsah 10-20A!/...uvidis.Jestli mas digital,mel by si pozorovat odber do plusu a pri dobijeni se otoci a potece do baterky (mel by) se znaminkem "-"..pokud mas digital..apson desetina kapacity,cili 1-1,2A
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
V návodu píšou:
Nech motor běžet na volnoběhu a spoj černý měřící vodič z multimetru s kladným pólem baterky a červený měřící vodič z multimetru s výstupním vodičem usměrňovače / regulátoru (většinou bývá červené barvy). Usměrňovač / regulátor musí být připojen jako v obvyklé provozu (neodpájať!!). Nech motor na volnoběhu a změř napětí.
odkaz návodu: http://translate.go...klovych-baterii.html
Ale nevim jak ten rugulátro mám spojit,změřit, když to nesmim odpojovat... jsem prostě asi blbej nebo nevim.
asi by mi nejvíc pomohla nějaká fotka kde to uvidim... a jak se dostanu k tomu altíku? to musim sundat to levý víko u motoru? a nevyteče na mě olej? nebo to ty kontakty altíku má jinde? třeba pod nádrží?
děkuju za rady:)aspon se něco přiučim.
(reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
Nicmene,takhle nic nezmeris.Odpoj zapalovani a konektor (jak to mas na obrazku).
Pak zmer jednotlivy vinuti/jsou spojeny do trojuhelniku,cili odpor mezi konektorama /asi stejny barvy ..zluty/ bude 0,2-1ohm(bude ti to na rozsahu mereni pipakem piskat).
Pokud ok,tak to pripoj a zmer prod,jak jsem ti psal.Proste do serie s plusem baterky pripoj ampermetr.
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
Já ti poradim ještě jinej způsob. Normálně ten konektor rozpoj jako si to měl na fotce, koukni do manuálu, který z těch pinů sou odvod z alternátoru do regulátoru, sou to tři dráty. Měli by mít stejnou barvu. Mezi každýma z nich proměř odpor, první+druhej, druhej+třetí, třetí+první, všude by měl bejt +- stejnej. Pak přepni měřák na měření střídavého proudu, rozsah tak nějak do sto voltů, nastartuj motorku normálně s odpojenym regulátorem a stejný tři piny na konektoru takhle proměř. Mezi všema bys měl naměřit kolem dvaceti střídavých V, jak houpneš s plynem, tak klidně i 40V. Jakmile to mezi některýma nenaměříš, je prošlehnutý nějaký vinutí na alternátoru. Navíc když to nenaměříš, ale hodí ti to třeba 10V, tak většinou když přidáš jde to ještě dolu. V případě, že se mezi všema třema pinama doměříš dost, je alternátor v pořádku a závada je v regulátoru. Sundáš regulátor, vyfotíš ho, pokud možno, aby byl čitelný text na něm, pošleš do ignitechu mail s typem motorky, rokem a tak, do přílohy dáš fotky, zeptáš se na cenu, a když ti bude vyhovovat, tak si ho objednáš Přijde ti i se správným konektorem, takže ho jen nacvakneš a jedeš. Jen budeš muset vymyslet uchycení, velikostně bude dost podobnej, ale nebude mít dírky na šrouby Bral jsem od nich už dva a oba dodnes makaji
1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
Naposledy editováno 22.05.2012 15:13:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |