paolo_novy Přidat reklamu

Téma: gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
ahoj potřeboval bych poradit od někoho kdo má zkušenosti s GSX-R750 r.2001
1.Otázka chtěl bych se zeptat co je takový to pískáni při zapnutí klíčku do polohy on?myslel jsem že jenom nabíhá ten budík, nebo čerpadlo?. píská mi to pár vteřin pak přestane, normálně nastartuju ale po startu to začně opět pískat.neni to ani moc slyšet přes výfuk a všechno funguje normálně nevítě někdo proč to píská?
2. jakej alternátor a regulátor patří do tohoto modelu? budu nejspíš kupovat drohovýrobu ale potřeboval bych vědět kolik dává ten altík ampér co to je za typ? v manuálu jsem našel jenom že je ,,3fáze A.C.generator" ale nevim jestli je s permanentními magnety nebo buzeným rotorem.a nevim kolik dává max.Amper? Abych podle toho mohl vybrat ten regulátor napětí.dám sem i fotku mého regulátoru kde je číslo ale prostě mi to nic neřeklo neni tam nikde označení abych podle toho našel na netu stejný typ. (a šel by tam ten z gsxr1000nebo600?)
díky a rady a zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?

22.5.2012 v 12:56 | Nahoru | #1
Ďury1>Pokud mas na volnobeh 11.8V ,tak to je spatne.Jelikoz altik naprazdno uz pri nizkejch otackach dava vysoky napeti a s funkcnim regulatorem dostanes uz kolem 14V (nastaven je asi na 14,4V - horni hranice).Takze neco je spatne.Otacky mas asi 1100ot/min pri volnobehu.Vinuti si asi meril odporove podle navodu a bylo ok - stekny hodnoty 0,2-1ohm?.Pises ze pri 5000ot je to ok?Co je ok,napeni na baterce klem 14V?Jak pisou v navodu:Muzes mit bud prosekly nebo preruseny vinuti - to odhalis slusmetrem nebo merenim naprazdno podle namereneho napeti.
Pokud to bude ok ne vsech 3 vinuti,tak hledej problem v regulatoru (nezahriva se moc?).Pokud dostanes napeti nad 13V jen pri vysokejch otacjach /do tech 5000tis/,tak to vetsinu casu jedes na baterku.Muzes pripojit ampermetr mezi baterku a hlavni "+" cerveny vodic.NESMIS pres to startovat!Musis nejdrive prilozit cerveny kablik k "+" a az nastartujes,nechas proud protekat ampermetrem /prepni a prepoj na rozsah 10-20A!/...uvidis.Jestli mas digital,mel by si pozorovat odber do plusu a pri dobijeni se otoci a potece do baterky (mel by) se znaminkem "-"..pokud mas digital..apson desetina kapacity,cili 1-1,2A

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?

22.5.2012 v 14:08 | Nahoru | #2
digison> Vinutí jsem ještě neměřil. Měřil jsem jenom to napětí na baterce při chodu.(tedy jenom ten 1. krok z návodu) při tom volnoběhu mám na baterce těch 11,8V a to i když přidám plyn třeba na těch 5000ot. tak se napětí nezmění. Ten 2 krok Jsem nevěděl jak to mám změřit.(ten regulátor) píšou že se nemá odpojovat.a nevim kam teda mám přiložit ten vodič z multimetru...

V návodu píšou:
Nech motor běžet na volnoběhu a spoj černý měřící vodič z multimetru s kladným pólem baterky a červený měřící vodič z multimetru s výstupním vodičem usměrňovače / regulátoru (většinou bývá červené barvy). Usměrňovač / regulátor musí být připojen jako v obvyklé provozu (neodpájať!!). Nech motor na volnoběhu a změř napětí.
odkaz návodu: http://translate.go...klovych-baterii.html

Ale nevim jak ten rugulátro mám spojit,změřit, když to nesmim odpojovat... jsem prostě asi blbej nebo nevim.

asi by mi nejvíc pomohla nějaká fotka kde to uvidim... a jak se dostanu k tomu altíku? to musim sundat to levý víko u motoru? a nevyteče na mě olej? nebo to ty kontakty altíku má jinde? třeba pod nádrží?
děkuju za rady:)aspon se něco přiučim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist