1.Otázka chtěl bych se zeptat co je takový to pískáni při zapnutí klíčku do polohy on?myslel jsem že jenom nabíhá ten budík, nebo čerpadlo?. píská mi to pár vteřin pak přestane, normálně nastartuju ale po startu to začně opět pískat.neni to ani moc slyšet přes výfuk a všechno funguje normálně nevítě někdo proč to píská?
2. jakej alternátor a regulátor patří do tohoto modelu? budu nejspíš kupovat drohovýrobu ale potřeboval bych vědět kolik dává ten altík ampér co to je za typ? v manuálu jsem našel jenom že je ,,3fáze A.C.generator" ale nevim jestli je s permanentními magnety nebo buzeným rotorem.a nevim kolik dává max.Amper? Abych podle toho mohl vybrat ten regulátor napětí.dám sem i fotku mého regulátoru kde je číslo ale prostě mi to nic neřeklo neni tam nikde označení abych podle toho našel na netu stejný typ. (a šel by tam ten z gsxr1000nebo600?)
díky a rady a zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
Pokud to bude ok ne vsech 3 vinuti,tak hledej problem v regulatoru (nezahriva se moc?).Pokud dostanes napeti nad 13V jen pri vysokejch otacjach /do tech 5000tis/,tak to vetsinu casu jedes na baterku.Muzes pripojit ampermetr mezi baterku a hlavni "+" cerveny vodic.NESMIS pres to startovat!Musis nejdrive prilozit cerveny kablik k "+" a az nastartujes,nechas proud protekat ampermetrem /prepni a prepoj na rozsah 10-20A!/...uvidis.Jestli mas digital,mel by si pozorovat odber do plusu a pri dobijeni se otoci a potece do baterky (mel by) se znaminkem "-"..pokud mas digital..apson desetina kapacity,cili 1-1,2A
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
V návodu píšou:
Nech motor běžet na volnoběhu a spoj černý měřící vodič z multimetru s kladným pólem baterky a červený měřící vodič z multimetru s výstupním vodičem usměrňovače / regulátoru (většinou bývá červené barvy). Usměrňovač / regulátor musí být připojen jako v obvyklé provozu (neodpájať!!). Nech motor na volnoběhu a změř napětí.
odkaz návodu: http://translate.go...klovych-baterii.html
Ale nevim jak ten rugulátro mám spojit,změřit, když to nesmim odpojovat... jsem prostě asi blbej nebo nevim.
asi by mi nejvíc pomohla nějaká fotka kde to uvidim... a jak se dostanu k tomu altíku? to musim sundat to levý víko u motoru? a nevyteče na mě olej? nebo to ty kontakty altíku má jinde? třeba pod nádrží?
děkuju za rady:)aspon se něco přiučim.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |